تخفیف!

تراز لیزری 360 درجه نور سبز توسن M3604 GLL3D

قیمت اصلی 74,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 71,800,000 ریال است.

ناموجود

توضیحات

تراز لیزری 360 درجه نور سبز توسن M3604 GLL3D: تراز لیزری 360 درجه نور سبز توسن M3604 GLL3D از محصولات شرکت توسن و ساخت کشور چین می باشد. این تراز مناسب برای کاربری های طولانی می باشد. همچنین دارای زاویه پرتو لیزر وسیع به منظور پوشش بهتر فضای کار بوده و مجهز به باتری با طول عمر بالا می باشد. قابلیت کار در 3 محور بصورت 360 درجه را داشته و مجهز به نشانگر باتری وضعیت شارژ باتری است. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت اتصال به سطوح فلزی بوسیله پایه اتصال آهنربایی (براکت) اشاره کرد.

تراز لیزری توسن مدل M3604 GLL 3D قابلیت تنظیم شدت نور لیزر به منظور مصرف بهینه باتری متناسب با شرایط و نور محیط کار دارد. این تراز به سیستم هشدار عدم تراز با لیزر چشمک زن و صدای هشدار Beep مجهز شده است. تراز لیزری360درجه 3D (نور سبز) توسن دارای سیستم خود تراز اتوماتیک با قابلیت خود ترازی در کمتر از 3ثانیه می باشد.

معرفی برند توسن

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود. توسن در طی این سالها در صدد تولید و واردات  محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد.

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمي، توليدي،صنعتي و خدماتي و نياز به بستر سازي جهت بهبود فرايندها بر آن شدیم تا با گردهمايي متخصصان و كارشناسان مجرب در زمينه هاي گوناگون كه داراي تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامي در جهت ايجاد فضاي تبادل دانش و تجربيات مفيد و سازنده در زمينه صنعت بر داشته و شركت فوق را تاسيس نمايد.

توضیحات تکمیلی

برد لیزر

40 متر

سیستم خود تراز

پاندولی با دمپر (ارتعاش گیر) مغناطیسی

محدوده خودترازی

درجه 1 ± 4

نوع لیزر/طول موج لیزر

دیود/ 520 نانومتر

دقت تراز

±0.2mm / m

عرض خطوط لیزر

4mm در فاصله 10m

دمای کاری

50 ~ 10- درجه سانتیگراد

زمان کارکرد با یک پک باتری

3 ساعت

وزن خالص(بدون باتری)

510 گرم

نور لیزر

سبز

کلاس لیزر

کلاس 2

دمای نگهداری

70 ~ 25- درجه سانتیگراد

جنس بدنه

TPR+ABS

باتری مورد استفاده

4عدد× AA