تخفیف!

مبدل حرارتی آب و روغن رولمان صنعت ST-DE60M/L

قیمت اصلی 131,200,000 ریال بود.قیمت فعلی 93,000,000 ریال است.

ناموجود

دسته:

توضیحات

مبدل حرارتی روغن و آب به منظور خنک کاری روغن در سیستم های هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرد. البته کاربرد آن تنها در سیستم های هیدرولیک نیست و به طور کلی در هر گونه روغن که به خنک کاری احتیاج داشته باشد قابل استفاده خواهد بود. این نوع مبدل ها به علت اهمیت خاصی که دارند باید با استفاده از بهترین متریال و در بهترین طرح ها ساخته شوند.

با توجه به این موضوع که تیوب باندل مبدل حراراتی روغن و آب از نوع Floating می باشد دارای کمترین میزان تنش حراراتی بوده که همین نکته موجب افزایش میزان مقاومت محل اتصال لوله ها به تیوب شیت در هنگام فشارهای غیرطبیعی می شود.

با توجه به بازشو بودن تیوب باندل این نوع مبدل ها می توان داخل و خارج لوله ها را برای سیال های بدون فیلتر تمیزکاری نمود. در قسمت هایی با آب بدون سختی از لوله های مسی بهره گرفته می شود و در صورتی که خنک کاری با آب دریا انجام شود باید از لوله های کاپرنیل استفاده گردد. ضمن اینکه به منظور خنک کاری سیال های خورنده لوله هایی با جنس استنلس استیل به کار گرفته خواهد شد.

لوله های مورد استفاده در مبدل حرارتی روغن و آب ممکن است از نوع فین دار یا صاف باشد اما در لوله های صاف فرآیند انتقال حرارت به بهترین شکل انجام گرفته و افت فشار نیز زیاد نخواهد بود. بیشترین میزان فشار این نوع مبدل ها در سمت آب ۱۰ مرتبه و در سمت روغن ۲۰ مرتبه می باشد.

توضیحات تکمیلی

حداکثر دبی روغن

60 L/MIN

سطح حرارتی

11 FT

قطر پوسته

5 O1/IN

طول نهایی

700 L/MM

مرکز بوشن پوسته

470 L1/MM

نازل روغن

1/1/2 B/IN

نازل آب

3/4 A/IN

ارتفاع مبدل

220 H/MM

قطر درپوش

190 O/MM