سری بکس توسن سایز 15 میلی متر

860,000 ریال

ناموجود

توضیحات

سری بکس توسن سایز 15 میلی متر: آچار بکس وسیله‌ای بسیار کاربردی است که امکان بستن و بازکردن تمام پیچ‌ها و مهره‌ها را فراهم می‌کند. محل‌هایی را در نظر بگیرید که امکان چرخش آچار در آن بسیار محدود است. بنابراین چگونه می‌توانید این پیچ‌ها و مهره‌ها را سفت کرده و یا آن‌ها را باز کنید؟ یا پیچ‌ها و مهره‌های مختلفی را تصور کنید که اندازه‌های متفاوتی داشته و برای هر کدام به یک آچار مجزا، متناسب با سایز آن‌ها نیاز خواهید داشت. آیا باید آچارهای مختلف با اندازه‌های متنوع داشته باشید؟ پيچ‌هایی را تصور کنید که زنگ زده و در جای خود کاملا سفت شده‌اند. چه مقدار نیرو لازم است تا برای باز کردن آن توسط دست اعمال کنید؟ به چند آچار نیاز پیدا خواهید کرد؟ تمام این سوالات، باعث پیدایش ابزاری شد که پاسخگوی مناسبی برای رفع تمامی این نیازهاست.

اگر جزء افراد حرفه‌ای هستید که با اکثر سایزهای پیچ و مهره‌ها سرو کار دارید، آچار بکس راه حل ساده و هوشمندانه‌ای خواهد بود. چرا که تمامی نیازهای شما را به سادگی برطرف می‌کند. این آچار در مدل‌های مختلفی طراحی شده ‌است که می‌توان از آن‌ها برای بستن و باز کردن طیف وسیعی از پیچ‌ها در محل‌های تنگ و کم‌ جا استفاده کرد. آچار بکس با یک دسته و سری‌های متنوع در اندازه‌های مختلف است. بنابراین هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود نخواهند داشت. علاوه بر این، مدل‌های مختلفی که گشتاورهای متفاوتی را ایجاد می‌کنند، موجب شده‌اند تا با کم‌ترین نیروی دست، گشتاور مورد نیاز برای چرخاندن پیچ را تامین شود. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی آچار بکس، انواع آن بر اساس منبع تامین نیرو و همچنین سری‌های قابل نصب  بر روی آچار بپردازیم. سری بکس توسن سایز 15 میلی متر یکی از انواع سری بکس های کاربردی و با کیفیت برند توسن است که می توانید از رولمان صنعت تهیه کنید.

توضیحات تکمیلی

وزن

۱۶۶ گرم

تعداد

1

شماره آچار

15

جنس کالا

آلیاژ کروم وانادیوم

سایر توضیحات

ساخته شده از آلیاژ کروم وانادیوم با روکش کربن – نوع سری بکس: فشارقوی مشکی – ساخت کشور تایوان – ساخت شرکت توسن TOSAN – دارای کیفیت عالی ساخت و کاربردی