آچار بکس توسن سایز 30 میلی متر

2,450,000 ریال

ناموجود

توضیحات

آچار بکس توسن سایز 30 میلی متر : آچار بکس توسن سایز 30 میلی متر قابلیت نصب بر روی انواع آچار بکس و آچار جغجغه‌ای را برای انواع فعالیت های صنعتی و تعمیراتی داراست. این محصول در کشور تایوان تولید شده است. قسمت خروجی این سری بکس پایه بلند با دوام و باکیفیت، به صورت چهار گوش است و جنس این سری بکس، از آلیاژ فولاد کروم وانادیوم (CR-V) است که برای مقاومت بیشتر آن در برابر فشار کاری، تحت عملیات سخت کاری و حرارت دهی قرار گرفته است؛ رویه‌ی بیرونی آن نیز با پوشش کروم آبکاری شده تا این بکس بلند را در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاوم‌ تر کند و عمر و دوام آن را افزایش دهد.

آچار بکس چیست؟

آچار بکس وسیله‌ای بسیار کاربردی است که امکان بستن و بازکردن تمام پیچ‌ها و مهره‌ها را فراهم می‌کند. محل‌هایی را در نظر بگیرید که امکان چرخش آچار در آن بسیار محدود است. بنابراین چگونه می‌توانید این پیچ‌ها و مهره‌ها را سفت کرده و یا آن‌ها را باز کنید؟ یا پیچ‌ها و مهره‌های مختلفی را تصور کنید که اندازه‌های متفاوتی داشته و برای هر کدام به یک آچار مجزا، متناسب با سایز آن‌ها نیاز خواهید داشت. آیا باید آچارهای مختلف با اندازه‌های متنوع داشته باشید؟ پيچ‌هایی را تصور کنید که زنگ زده و در جای خود کاملا سفت شده‌اند. چه مقدار نیرو لازم است تا برای باز کردن آن توسط دست اعمال کنید؟ به چند آچار نیاز پیدا خواهید کرد؟ تمام این سوالات، باعث پیدایش ابزاری شد که پاسخگوی مناسبی برای رفع تمامی این نیازهاست.

اگر جزء افراد حرفه‌ای هستید که با اکثر سایزهای پیچ و مهره‌ها سرو کار دارید، آچار بکس راه حل ساده و هوشمندانه‌ای خواهد بود. چرا که تمامی نیازهای شما را به سادگی برطرف می‌کند. این آچار در مدل‌های مختلفی طراحی شده ‌است که می‌توان از آن‌ها برای بستن و باز کردن طیف وسیعی از پیچ‌ها در محل‌های تنگ و کم‌ جا استفاده کرد. آچار بکس با یک دسته و سری‌های متنوع در اندازه‌های مختلف است. بنابراین هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود نخواهند داشت. علاوه بر این، مدل‌های مختلفی که گشتاورهای متفاوتی را ایجاد می‌کنند، موجب شده‌اند تا با کم‌ترین نیروی دست، گشتاور مورد نیاز برای چرخاندن پیچ را تامین شود. 

توضیحات تکمیلی

وزن

۱۱۰ گرم

تعداد

1

شماره آچار

۳۰

ویژگی‌های آچار

متریک و SAE

نوع آچار

بکس