گریس پمپ بادی 12 کیلویی پرومکس

72,000,000 ریال

ناموجود

توضیحات

گریس پمپ بادی 12 کیلویی پرومکس : گریس پمپ بادی با پیشرفت تکنولوژی و توسعه روز افزون ماشین آلات صنعتی یک ابزار مهم برای نگهداری و رسیدگی به این تجهیزات به شمار میرود. گریس یک ماده جادویی با قابلیت های فراوان است که در صنعت بسیار نام آشنا و محبوب میباشد. خواص گریس موجب افزایش مصرف و محبوبیت آن در بین صنعتگران شده است به طوری که میتوانید در اکثر تعمیرگاه انواع اتومبیل نظیر ماشین سبک، سنگین و اتوبوس، ماشین آلات راه و شهرسازی و حتی کارخانه جات صنعتی این ماده را مشاهده کنید و توانسته خود را به عنوان یک ماده روانکاری عالی اثبات کند. البته استفاده از گریس و فرآینده تزریق آن نیز نیازمند رعایت اصول خاصی است که یک گریس پمپ بادی تمامی این شرایط برای شما فراهم میکند.

گریس پمپ بادی چیست و چه نقشی در صنایع مختلف دارد؟

گریس پمپ بادی که در زبان انگلیسی به Air Grease Injector معروف است. همانطور که از نامش پیداست یک انژکتور برای گریس میباشد که با نیروی باد کار میکند. یک گریس پمپ بادی دقیقا مانند یک انژکتور کار میکند. و میتواند فشار باد کم را از ورودی دریافت کند. و با چند برابر تقویت کردن آن را با گریس ترکیب و برای تزریق آماده کند. گریس پمپ بادی یک سیستم است. که از اجزای مختلفی تشکیل شده و هرکدام دارای وظایف مختلفی هستند.

گریس پمپ بادی یک ابزار ایده آل برای تزریق گریس میباشد. و در میان صنعتگران بسیار محبوب است زیرا فرآیند تزریق گریس را وارد فاز جدیدی کرده . تا هرکسی بتواند در کمترین زمان بهترین کارایی را داشته باشد. در گذشته که گریس کاری با دست انجام میشد مشکلات متعددی برای اپراتور به وجود می آمد. و در انتها نیز بعضی از قسمت های مهم تحت پوشش قرار نمیگرفتند.

اما با ظهور گریس پمپ پنوماتیک فرآیند گریس زنی از یک کار زمان بر و طولانی به یک کار پرسرعت و جذاب بدل شده است. و نسبت به گذشته نیاز به تخصص ویژه ای ندارد. پیشرفت تکنولوژی موجب شده است تا تمامی مراحل تزریق  گریس به صورت اتوماتیک انجام شود و کاربر فقط آن را هدایت کند.

 

شما می توانید این محصول و سایر محصولات مشابه را از این فروشگاه و بصورت آنلاین خریداری کنید .

با استفاده از سیستم خرید اینترنتی در وقت و هزینه ها صرفه جویی نموده و عضو خانواده بزرگ رولمان صنعت شوید .