کمپرسور باد 24 لیتری سایلنت 1 اسب بخار نکستول

107,556,500 ریال

ناموجود

توضیحات

کمپرسور باد 24 لیتری سایلنت 1 اسب بخار نکستول : کمپرسورهای بادی به منظور فشرده کردن گازها مورد استفاده قرار می‌گیرند . و با استفاده از یک شیر کنترل از افزایش فشار تا بیش از اندازه استاندارد جلوگیری می‌کند و زمانی که میزان فشار به حداکثر برسد. موتور دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود. این محصول در صنایعی مانند رنگ کاری. باد کردن لاستیک خودرو، باز کردن پیچ ‌ها به وسیله‌ی آچار بکس بادی، باد کردن تشک‌ های بادی و …کاربرد دارد.

کمپرسور باد نکستول مجهز به فیلتر هوای فلزی با کیفیت بالا و سیستم قطع اتوماتیک حرارتی جهت حفاظت از موتور دستگاه می‌باشد. 

بهره‌گیری از تجهیزاتی مانند پمپ و کمپرسور که موجب حرکت سیالات می‌شوند کمک شایانی به بشر کرده است. این تجهیزات، نیروی مورد نیاز برای مکش یا رانش سیال را ایجاد می‌کنند و موجب حرکت آن با سرعت و فشاری مشخص می‌شوند. بیشترین میزان استفاده از کمپرسورهای هوا در صنعت است. اما این تجهیزات با قدرتهای کمتر نیز به منظور انجام کارهای نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کمپرسور باد 24 لیتری سایلنت 1 اسب بخار نکستول دارای پیچ تنظیم فشار بزرگ و روان. سیستم قطع کن حرارتی جهت حفاظت از موتور دستگاه و فیلتر هوای فلزی با کیفیت بالا، به همراه چرخ‌های توپر با رینگ فلزی مجهز به بلبرینگ می‌باشد.

این کمپرسور مجهز به سوپاپ اطمینان ، سه راهی و زانویی سر سیلندر از جنس برنج جهت افزایش طول عمر در برابر رطوبت می‌باشند کمپرسورهای سایلنت Nextool دارای فشارسنج بوده و میزان فشار را به خوبی نمایش می‌دهد و برای مصارف صنعتی و غیرصنعتی مناسب است. کمپرسورهای باد سایلنت Nextool در امور پزشکی کاربرد فروانی دارند ، از کمپرسورهای هوای بی صدا در درمانگاه‌ها ، بیمارستان‌ها و مطب‌های دندانپزشکی بیشتر استفاده می‌نمایند. این دستگاه‌ها به جهت بی‌صدا بودن سبب آرامش و سکوت فضاهای درمانی برای آسایش بیماران و کادر پزشکی استفاده می‌گردند. در ساخت این محصول از ورق ضخیم جهت ایمنی و مقاومت بیشتر بدنه و عدسی‌ها استفاده گردیده است.

توضیحات تکمیلی

خروجی باد

125 لیتر در دقیقه

ظرفیت مخزن

24 لیتر

ولتاژ

220 لیتر-50 هرتز

قدرت

1 اسب بخار

بیشترین باد خروجی

8 بار /115 Psi