تخفیف!

گریس پمپ دینگشی DINGQI ظرفیت 600 میلی لیتر

قیمت اصلی 9,150,000 ریال بود.قیمت فعلی 7,400,000 ریال است.

ناموجود

توضیحات

گریس پمپ دینگشی DINGQI

گریس پمپ دینگشی DINGQI ابزاری کاربردی از گروه ابزارآلات گاراژی می باشد که جهت روانکاری و گریس کاری بلبرینگ ها یاتاقان ها و گریس خورها کاربرد دارد . گریس پمپ یک ابزار برای تزریق و پاشش گریس می باشد که انواع مختلفی دارد. گریس پمپ ها ابزارهایی کاربردی هستند که همچون سایر ابزارالات به مرور زمان پیشرفت کرده اند و به مرور کیفیت و دقت ساختشان بهبود پیدا کرده است .

گریس پمپ دستی کوچک ترین نمونه مرسوم گریس پمپ است البته اگر اسپری گریس را نادیده بگیریم ، گریس پمپ دستی همانطور که از نامش پیداست یک گریس پمپ می باشد که همه اجزای آن در یک دست قرار گرفته و استفاده می شود ، ساختار گریس پمپ دستی از یک مخزن استوانه ای و یک فنر قدرتمند تحت فشار است و یک اهرم ، که گریس را به نازل خروجی گریس پمپ پمپاژ می کند.

برای پر کردن گریس در مخزن گریس پمپ دستی مخزن گریس پمپ از قسمت اتصال مخزن به نازل و پمپ جدا کرده و با گریس مورد نیاز پر کرده و سپس گریس پمپ را به هم متصل می کنیم و با کمک نازل انتهایی و سوپاپ تخلیه هوای گریس پمپ ، گریس پمپ را هواگیری کرده و سپس استفاده میکنیم . گریس پمپ دستی دینگشی DINGQI، از با کیفیت ترین گریس پمپ های شناخته شده در بازار جهان می باشد. 

مزایای استفاده از گریس پمپ دینگشی DINGQI چیست؟

با توجه به اطلاعات ارائه شده، فهمیدیم که به دلیل مشکلات در نوع متریال و ماهیت گریس، استفاده از آن بدون پمپ کاری غیر ممکن خواهد بود. بنابراین به طور خلاصه از مزایای گریس پمپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روان کاری ماشین ها و دستگاه ها به صورت دقیق و کنترل شده
امکان مصرف گریس بدون هدر دادن و اسراف مواد
نظم در سرویس دوره ای دستگاه ها بدون اتلاف وقت
سرویس کاری و روان کردن تمیزتر ماشین آلات بدون آلودگی و ریختن گریس در محیط
صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه نیروی کاری
افزایش مدت کار و راندمان دستگاه ها
امکان استفاده از چندین نوع گریس مختلف با ویسکوزیته بالا و پایین
امکان ترکیب کردن گریس با مواد نرم کننده دیگر و استاندارد
و…