آچار لوله گیر ایران پتک سایز 12 اینچ

توضیحات

آچار لوله گیر ایران پتک سایز 12 اینچ: کارخانه های ایرانی آچار لوله گیر ایران پتک از ابتدای سال 1984 در زمینه ابزار دستی آغاز به کار کردند. که شامل واحدهای مختلفی برای طراحی ، قالب سازی ،ساخت ابزار،

جوشکاری ، پرس ، روکش ، سیاه شدن و عملیات حرارتی است. آچار لوله ابزار دستی است. که برای باز و بسته شدن لوله ها و اتصالات مربوطه در صنعت نفت و گاز، ساختمان ها، کارگاه ها و خانه ها استفاده می شود. آچارهای لوله معمولاً در دو مدل ساخته و تحویل داده می شوند. مدل اول مخصوص لوله کشی معمولی است که در آن دسته و پوشش در دو قسمت مجزا قرار دارند. این گروه به آچار‌های استیلسون (Stillson) معروف هستند و مدل دوم برای کارهای سخت است. و آنها به سختی به عنوان مدل آمریکایی شناخته می شوند. به طور کلی آچار لوله به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با یک دست قابل تنظیم است.

آچار لوله گیر ایران پتک سایز 12 اینچ مطابق با استاندارد ملی ایران ساخته شده است. مجهز به فنر متعادل کننده فک جهت تنظیم و چرخاندن مهره می باشد. همچنین دارای فک های فولادی، آهنگری و سخت کای شده و قابل تعویض است.

آچار لوله گیر یکی از انواع آچار قابل تنظیم است. که عموماً با اندازه‌های بزرگ ارائه می‌شود. چرا که همانطور که گفته شد بیشتر مناسب کاربرد‌های قدرتی و سنگین است. دهانه این نوع آچار متشکل از دو لبه دندانه دار است که از طریق یک پیچ قابل تنظیم بوده و به اندازه قطعه مورد نظر شما باز شده و سپس بر روی آن محکم خواهد شد. علاوه بر فک قابل تنظیم این آچار، دندانه‌های موجود بر روی فک نقش بسیار مهمی در ثابت ماندن قطعه در هنگام نگه داشتن یا پیچاندن دارد.

توضیحات تکمیلی

تعداد

1

جنس

چدن ریخته گری شده

وزن

1350 گرم