آچار لوله گیر ایران پتک سایز 10 اینچ

توضیحات

آچار لوله گیر ایران پتک سایز 10 اینچ: کارخانه های ایرانی آچار لوله گیر ایران پتک از ابتدای سال 1984 در زمینه ابزار دستی آغاز به کار کردند. که شامل واحدهای مختلفی برای طراحی ، قالب سازی ، ساخت ابزار ، جوشکاری ، پرس ، روکش ، سیاه شدن و عملیات حرارتی است. آچار لوله ابزار دستی است که عمدتا برای باز و بسته شدن لوله ها و اتصالات مربوطه در صنعت نفت و گاز ، ساختمان ها ، کارگاه ها و خانه ها استفاده می شود.آچار لوله گیر ایران پتک سایز 10 اینچ مطابق با استاندارد ملی ایران ساخته شده همچنین مجهز به فنر متعادل کننده فک جهت تنظیم و چرخاندن مهره است .و دارای فک های فولادی، آهنگری و سخت کای شده و قابل تعویض می باشد.

آچارهای لوله معمولاً در دو مدل ساخته و تحویل داده می شوند.مدل اول مخصوص لوله کشی معمولی است که در آن دسته و پوشش در دو قسمت مجزا قرار دارند. این گروه به آچار‌های استیلسون (Stillson) معروف هستند و مدل دوم برای کارهای سخت است. و آنها به سختی به عنوان مدل آمریکایی شناخته می شوند. به طور کلی آچار لوله به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با یک دست قابل تنظیم است.

آچار شلاقی یا آچار لوله گیر همانطور که از اسمش پیداست برای کار بر روی لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر اوقات از آچار های شلاقی بر روی لوله های رگه دار مانند لوله های گالوانیزه فلزی، آهن سیاه و دیگر لوله های فلزی استفاده می شوند. آچار شلاقی از دو گیره لبه دار برای گرفتن و نگه داشتن لوله ها بهره می برد. این لبه ها به گونه ای بر روی لوله فیت می شوند تا لوله هیچ گونه تکان و لرزشی را نداشته باشد. همانطور که اشاره کردیم از آچار شلاقی می توان برای باز و بسته کردن لوله های فلزی بهره برد. این ابزارآلات پر کاربرد به گونه ای طراحی شده اند تا کار با آن ها بسیار ساده و آسان باشد. یکی از ابزارهای مهمی که مورد توجه لوله کشان و کسانی که کار های صنعتی می کنند آچار شلاقی است.

توضیحات تکمیلی

تعداد

1

نوع دسته

استاندارد

وزن

840 گرم

شماره آچار

10

جنس

چدن ریخته گری شده