انبر سیم لخت کن اتومات دینگشی DINGQI مدل ARTFG01001

توضیحات

انبر سیم لخت کن اتومات دینگشی DINGQI مدل ARTFG01001

انبر سیم لخت کن اتومات چندکاره دینگشی DINGQI مدل ARTFG01001 یکی از بهترین و با گیفیت ترین سیم  لخت های بازار می باشد شرکت دینگشی DINGQI در زمینه تولید انبرآلات و سیم لخت کن ها و ابزارآلات مرتبط با شبکه نیز بسیار فعال می باشد و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از آلیاژ های بسیار با گیفیت ابزارآلات بسیار ناب تولید می کنند که از لحاظ طراحی و رنگ و ارکونومی بسیار عالی می باشند این سیم لختکن اتومات دینگشی DINGQI می باشد و مناسب برای لخت کردن انواع سیم از سطح مقطع 0.25 تا 6 میلیمتر میباشد که با داشتن تیغه بر روی دسته امکان قطع کردن انواع سیم را داراست.همچنین با تعبیه شیار مناسب بر روی دسته امکان پرس انواع سرسیم را دارد.( سیم لختکن اتومات دینگشی )

انبر سیم لخت کن اتومات دینگشی DINGQI مدل ARTFG01001

انبر سیم لخت کن اتومات چندکاره دینگشی DINGQI مدل ARTFG01001

 سیم لختکن دینگشی DINGQI یا Wire Stripper از ابزار های مهم فرایند سیم کشی و تعمیرات دستگاه های الکتریکی و الکترونیک است که به واسطه آن می توان قسمت عایق نوک سیم های برق را از قسمت مسی آن به منظور اتصالات سیم ها جدا نمود .

سیم لخت کن دارای محدودیت در ضخامت سیم هستند و برای سیم ها و کابل های خاص مانند کابل شبکه از سیم لخت کن مخصوص استفاده می شود . همچنین سیم لخت کن ها به دو دسته خودکار و غیر خود کار تقسیم می شوند که در نوع خودکار نیازی به فشار دست نبوده و سیم لخت کن خودش سیم را لخت می کند و در نوع دوم با اندکی فشار دست عایق از سیم جدا می شود .

سیم لخت کن اتوماتیک قابلیت لخت کردن انواع سیم هی تک رشته ای، کابل های فلت و انواع سیم های چند رشته ای را دارد . علاوه بر لخت کردن سیم قابلیت سیم چین و پرس کردن سیم را نیز دارا می‌باشد.

سیم لخت کن دینگشی
سیم لخت کن اتومات دینگشی DINGQI مدل ARTFG01001