سیلندرهای پنوماتیک یا جک پنوماتیک واجزای تشکیل دهنده آن

جک پنوماتیکی چیست و اواع جک های پنوماتیکی

جک – سیلندر پنوماتیک وسیله ای مکانیکی است که انرژی هوای فشرده را به یک حرکت خطی رفت و برگشتی تبدیل می کند. یک سیلندر یا جک دو دو طرفه از هوای فشرده برای حرکت پیستون به داخل و خارج استفاده می کند، در حالی که یک سیلندر یا جک یکرفه از هوای فشرده برای حرکت یک طرفه و یک فنر برگشتی برای دیگری استفاده می کند.

آنها دارای لوازم جانبی متعددی هستند، مانند سنسورهایی برای تشخیص موقعیت پیستون و لوازم جانبی مختلف برای نصب سیلندر یا اضافه کردن قطعات به انتهای پیستون. طیف وسیعی از صنایعی که به حرکت خطی نیاز دارند از جک یا سیلندرهای پنوماتیک استفاده می کنند زیرا استفاده از آنها ساده است و راه حلی مقرون به صرفه است. به آنها سیلندر هوا نیز گفته می شود.

رولمان صنعت در این مقاله به فهرست زیر می پردازد:

قطعات سیلندر پنوماتیک
اصل کار سیلندر پنوماتیک
استانداردها
بالشتک (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک)
تجهیزات جانبی (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک)
نمادها (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک)
معیارهای انتخاب (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک)

  • قطعات سیلندر یا جک پنوماتیک :

شکل 2 اجزای اصلی یک سیلندر یا جک پنوماتیک دو اثر را نشان می دهد. آنها عبارتند از پورت سرپوش (A)، میله اتصال (B)، درگاه انتهای میله (C)، پیستون (D)، بشکه (E) و میله پیستون (F). یک سیلندر یا جک تک اثر فقط دارای یک درگاه انتهایی درپوش (A) یا یک درگاه انتهایی میله ای (C) است و از فنر مکانیکی برای حرکت ثانویه استفاده می کند. بشکه سیلندر پنوماتیک (E) در هر دو انتها با درپوش سر و درپوش انتهایی آب بندی شده است. هوای فشرده (یا فنر) پیستون (D) و متعاقباً میله پیستون (F) را حرکت می دهد. طول کورس سیلندر یا جک پنوماتیک به میزانی است که میله پیستون می تواند گسترش یابد.

معرفی قطعات سیلندر نوماتیک، قطعات جک پنوماتیک

سیلندر پنوماتیک دو کاره

در واقع سیلندرها یا جک پنوماتیک دو کاره رایج ترین نوع هستند زیرا کنترل کامل حرکت پیستون را به کاربر می دهند. شکل 3 نحوه حرکت پیستون و میله پیستون را نشان می دهد که هوای فشرده وارد پورت انتهای کلاهک و درگاه انتهای میله می شود.

موقعیت منفی زمانی است که میله پیستون جمع می شود و موقعیت مثبت زمانی است که میله پیستون کشیده می شود. هنگامی که هوای فشرده وارد پورت انتهای کلاهک می شود، پیستون را به سمت جلو هل می دهد (مثبت) و میله پیستون را گسترش می دهد (نشان داده شده در شکل 3 A). هوا با فشار از درگاه انتهای میله خارج می شود. برای جمع کردن میله پیستون، هوای فشرده وارد درگاه انتهایی میله می شود و هوا را با فشار از درگاه سرپوش خارج می کند و پیستون را مجبور می کند تا به موقعیت منفی جمع شود (نشان داده شده در شکل 3 B).

اصل کار سیلندر پنوماتیکی،جک پنوماتیک

 جک یا سیلندرهای پنوماتیک دو کاره به کاربر امکان کنترل کامل، طول کورس پیستون طولانی‌تر و نیروی خروجی ثابت در کل ضربه را می‌دهند. آنها همچنین می توانند با نرخ دوچرخه سواری بالاتری کار کنند. با این حال، اگر برنامه به موقعیت پایه در سناریوهای ایمن نیاز دارد، سیلندر یا جک دو اثره نباید استفاده شود. از آنجایی که آنها از هوای فشرده برای هر دو جهت استفاده می کنند، انرژی بیشتری نیز مصرف می کنند.

سیلندر پنوماتیک یا جک پنوماتیک تک کاره

یک سیلندر پنوماتیک یا جک پنوماتیک تک اثر فقط از هوای فشرده برای هدایت پیستون در یک جهت استفاده می کند. فنر مکانیکی پیستون را در جهت مخالف حرکت می دهد. شکل 4 دو امکان طراحی را نشان می دهد. یا فنر امتداد می یابد (شکل 4 الف) یا جمع می شود (شکل 4 ب) پیستون. سیلندرهای تک اثر اغلب برای کاربردهای ایمن استفاده می‌شوند که در آن لازم است پیستون در موقعیت خاصی در صورت تلفات هوای فشرده قرار گیرد. بنابراین سیلندرهای پنوماتیک تک اثره دارای موقعیت “پایه” هستند.

با توجه به فنر مکانیکی، جک ها یا سیلندرهای پنوماتیکی تک اثره به دلیل نیروی فنر مخالف، نیروی خروجی ثابتی را در طول کورس کامل پیستون ایجاد نمی کنند. علاوه بر این، حرکت جک یا سیلندرهای تک اثره به دلیل فضای فنر فشرده محدود است. بنابراین طول ساخت سیلندرهای تک اثر بیشتر از طول کورس واقعی است.

  • استانداردها :(جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک)

طراحی جک یا سیلندرهای پنوماتیک معمولاً مطابق با استانداردهای ISO است و به آنها اجازه می دهد تا با محصولات تولید کنندگان مختلف قابل تعویض باشند. بنابراین، ابعاد نصب، سوراخ سیلندر، سکته مغزی، مشخصات میله پیستون و درگاه های هوا به نوع/استاندارد و استفاده بستگی دارد. با این حال، هنوز تعداد زیادی سیلندر غیر استاندارد برای کاربردهای خاص وجود دارد.

 

 قطر شفت جک یا سیلندر پنوماتیکRound ISO 6432 (8-25 mm)

ISO 6432 یک استاندارد ISO متریک است که برای (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک) تک میله ای با سوراخ های 8 میلی متر تا 25 میلی متر و حداکثر فشار کاری تا 10 بار (1000 کیلو پاسکال) قابل استفاده است. آنها معمولاً به عنوان سیلندرهای کوچک هوا یا سیلندرهای گرد شناخته می شوند. این استاندارد یک سری متریک از ابعاد نصب مورد نیاز برای قابلیت تعویض سیلندرها را تعیین می کند. این استاندارد سیلندر پنوماتیک دارای تنظیم دستی میرایی نیست. ISO 6432 یک خط سیلندر فشرده مناسب برای سیستم‌های اتوماسیون در تجهیزات تشخیصی، بطری‌سازی، آشپزخانه خودرو و تجاری و تجهیزات لباسشویی است. انتخاب آنلاین ما از سیلندرهای پنوماتیک ISO 6432 را مشاهده کنید.

قطر شفت جک یا سیلندر پنوماتیکProfile ISO 15552 (32-320 mm)

ISO 15552 ابعاد نصب متریک، اندازه سوراخ‌ها، سبک‌های نصب، ویژگی‌های میله پیستون، ضربات (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک) تک میله‌ای یا دو میله‌ای با حداکثر فشار کاری تا 10 بار (1000 کیلو پاسکال)، و اندازه‌های سوراخ از 32 میلی‌متر تا 320 میلی‌متر را تعیین می‌کند. . این استاندارد برای جک یا سیلندرهایی با پایه های جداشدنی اعمال می شود. VDMA 24562 در آلمان متداول است و برای جک یا سیلندرهای پروفیلی و میله ای است.

سری سیلندرهای پنوماتیک ISO 15552 دارای بالشتک قابل تنظیم هستند که به دستیابی به رطوبت کامل کمک می کند. بنابراین سیلندرهای ISO 15552 برای جابجایی کارآمد بارهای بزرگ مناسب هستند. آنها به طور کلی در سیستم های اتوماسیون عمومی در ساخت و ساز ماشین ها و سیستم ها، صنایع غذایی و آشامیدنی و غیره استفاده می شوند. ISO 15552 جایگزین استانداردهای قدیمی ISO 6431 و VDMA 24562 شده است. انتخاب آنلاین جک یا سیلندرهای پنوماتیک ISO 15552 را مشاهده کنید.

(جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک)کامپکت پنوماتیکCompact ISO 21287 (20-100 mm)

ISO 21287 برای جک یا  سیلندرهای پنوماتیک کامپکت تک میله ای با حداکثر فشار کاری تا 10 بار (1000 کیلو پاسکال) و اندازه سوراخ ها از 20 میلی متر تا 100 میلی متر اعمال می شود. این سری سیلندر پنوماتیک به بالشتک قابل تنظیم مجهز نیست. با این حال، در دو انتها ضربه گیرهای لاستیکی برای بالشتک وجود دارد. سری جک یا سیلندرهای پنوماتیک ISO 21287 جمع و جور و سبک وزن هستند، بنابراین برای برنامه هایی که محدودیت فضا دارند مطلوب است. انتخاب آنلاین ما از جک یا سیلندرهای پنوماتیک ISO 21287 را مشاهده کنید.

 

قیمت جک امپاکت پنوماتیک،سیلندر امپاکت پنوماتیک

سیلندر بدون میله یا جک پنوماتیک رادلس

Rodless cylinders

(جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک) بدون میله شبیه جک یا سیلندرهای پنوماتیکی است که از هوای فشرده برای جابجایی بار در یک مسیر خطی استفاده می کنند. با این حال، یک سیلندر یا جک بدون میله به جای فشار دادن یا کشیدن بار، بار را در کنار پیستون حرکت می دهد. بنابراین، هیچ کمانش میله پیستون، نیروی یکسان در هر دو جهت وجود ندارد، و برای طول کورس یکسان فشرده تر هستند.  جک یا سیلندرهای بدون میله معمولاً برای جابجایی مواد، بارگیری، بلند کردن، برش شبکه و غیره استفاده می شوند. برای اطلاعات بیشتر مقاله فنی سیلندر بدون میله ما را بخوانید. انتخاب آنلاین ما از جک یا سیلندرهای بدون میله را مشاهده کنید.

فروش جک پنوماتیک رادلس،خرید جک پنوماتیک رادلس
  • بالشتک (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک) Cushioning :

حرکت پیستون درجک یا سیلندر پنوماتیک می تواند بسیار سریع باشد زیرا هوای فشرده وارد سیلندر می شود. این حرکت سریع می تواند در هنگام برخورد پیستون به سر یا کلاهک انتهایی، ضربه سختی ایجاد کند. این شوک به اجزای جک یا سیلندر هوا فشار وارد می کند، صدا ایجاد می کند و ارتعاش را به ساختار دستگاه منتقل می کند. برای جلوگیری از این امر، از بالشتک در درپوش ها برای کاهش سرعت پیستون استفاده می شود. بالشتک زدن همچنین می تواند از برگشت (جهش) پیستون از موقعیت انتهایی جلوگیری کند. اکثر سیلندرهای پنوماتیک به یکی از روش های زیر دارای بالشتک انتهایی هستند.

 

ضربه گیرهای انعطاف پذیر Flexible shock absorbers

برای جک یا سیلندرهای هوای کوچکتر که ضربه آنقدر زیاد نیست، از یک ماده انعطاف پذیر در انتهای کلاهک/سر استفاده می شود. این ماده اغلب از الاستومرها ساخته می شود و به شکل یک حلقه در می آید. این ضربه گیرها یا به عنوان قسمتی از پیستون یکپارچه شده اند یا در سر و درپوش انتهایی. این نوع بالشتک برای سرعت های کم کار، بارهای کم و ضربات کوتاه تر مناسب است.

بالشتک پنوماتیکی قابل تنظیم Adjustable pneumatic cushioning

برای (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک) بزرگتر با سرعت پیستون بالاتر یا نیروهای قوی تر، جذب ضربه با به دام انداختن حجم هوای معینی در موقعیت انتهایی به دست می آید. در پایان سکته مغزی، هوا فشرده می شود و یک اثر ترمز ایجاد می کند. برای این منظور شیرهای بدون برگشت گاز مستقیماً روی درگاه های انتهایی سیلندر نصب می شوند. این اجازه می دهد تا جریان آزاد هوای تحت فشار و درگاه اگزوز با یک پیچ قابل تنظیم باشد. این روش بالشتک بدون سایش است و عملکرد بهینه بالشتکی را ارائه می دهد. بسته به فشار کاری و نیروی سیلندر، تنظیمات پیچ روی سیلندر برای بالشتک ایده آل تنظیم می شود. بالشتک بیش از حد باعث ضربات آهسته می شود و بالشتک بسیار کم شوک انتهای ضربه را افزایش می دهد.

بالشتک پنوماتیکی خود تنظیم Self-adjusting pneumatic cushioning

در این روش بالشتک، هوای خروجی از طریق شکاف های طولی در داخل سیلندر خارج می شود. سطح مقطع این اگزوز به سکته مغزی بستگی دارد. این به بالشتک اجازه می دهد تا با تغییر بار و سرعت به طور خودکار در سطوح مختلف انرژی تنظیم شود. بنابراین، بدون مداخله دستی، امکان بالشتک بهینه را فراهم کنید.

بازخورد موقعیت پیستون ها چیست؟

سنسورهای جک یا سیلندر پنوماتیک برای ارائه بازخورد موقعیت پیستون به یک سیستم کنترل در ماشین آلات و تجهیزات خودکار استفاده می شود. به طور معمول استاندارد است که پیستون دارای آهنربا در داخل بدنه سیلندرها باشد. سپس، مانند شکل 6 نشان می دهد، یک سنسور می تواند بر روی بدنه سیلندرهای پنوماتیک نصب شود تا موقعیت پیستون ها را فراهم کند. بسته به محل نصب سنسور، می تواند امتداد، عقب نشینی یا موقعیت های فردی را در امتداد بدنه سیلندر تشخیص دهد. در صورت نیاز به بازخورد چند موقعیت، می توان چندین سنسور را روی بدنه سیلندرها نصب کرد.

سنسورهای رید رایج ترین نوع سنسور هستند زیرا چرخه عمر طولانی دارند (بیش از 10 میلیون) و معمولاً اولین نقطه خرابی برای کاربردهای شوک یا لرزش زیاد نیستند. مقاله سنسور سیلندر پنوماتیک ما را بخوانید تا در مورد نحوه کار آنها بیشتر بدانید. انتخاب آنلاین ما از سنسورهای سیلندر پنوماتیک را مشاهده کنید..

 

- تجهیزات جانبی

گیره های پنوماتیکی Pneumatic grippers

گیره (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک) وسیله ای است که از هوای فشرده برای کار با فک های گیره استفاده می کند که انگشتان نیز نامیده می شوند. آنها معمولاً دو یا سه انگشت دارند و یک جک یا سیلندر پنوماتیک داخلی برای کار و کنترل آنها دارند. آنها بیشتر در فرآیندهای تولید خودکار برای گرفتن قطعه کار استفاده می شوند. گیره پنوماتیک ما را بخوانید تا در مورد نحوه کار آنها بیشتر بدانید. انتخاب آنلاین ما از گیره های پنوماتیک را مشاهده کنید.

گیره پنوماتیک چیست،فروش انواع گیره پنوماتیک

سایر لوازم جانبی مودنیاز برای نصب (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک)

لوازم جانبی برای نصب سیلندر یا جک پنوماتیک یا برای اتصال میله پیستون به بار استفاده می شود. آنها معمولا بر اساس استاندارد ISO سیلندر پنوماتیک طراحی می شوند. لوازم جانبی نصب بر عملکرد سیستم، قابلیت اطمینان و طراحی کلی تأثیر می گذارد. فلنج ها، مواد غذایی نصب شده، محورها، براکت های زاویه، چشم کروی و غیره، تنها برخی از لوازم جانبی مختلف نصب هستند. مقاله لوازم جانبی نصب سیلندر یا جک پنوماتیک ما را بخوانید تا درباره گزینه های نصب بیشتر بدانید. انتخاب آنلاین ما از لوازم جانبی نصب سیلندر پنوماتیک را مشاهده کنید..

  • نمادها  (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک):

ISO نمادهای کاملاً تعریف شده ای برای جک یا سیلندرهای پنوماتیک ایجاد کرده است تا عملکرد آنها را در شماتیک ها متمایز کند. این نمادها مستقل از استانداردهای ISO سیلندر یا جک پنوماتیک، قطر یا سکته مغزی هستند.

رولمان صنعت نماد سیلندر پنوماتیک

هر آنچه که باید در مورد سیلندرهای پنوماتیک بدانید :

همه چیزهایی را که باید در مورد (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک) بدانید، از جمله اینکه سیلندرهای بادی برای چه مواردی استفاده می شوند و نحوه عملکرد سیلندرهای پنوماتیک توضیح می دهد.

رولمان صنعت

سیلندرهای پنوماتیک چگونه کار می کنند؟

مشابه نحوه عملکرد موتور در خودرو، سیلندر یا جک پنوماتیک با فشار دادن گاز یا هوا به داخل سیلندر کار می کند که پس از رسیدن به مقدار مشخصی فشار، پیستون را به حرکت در می آورد. پیستون به مکانیزم دیگری متصل است که عملکرد مورد نظر دستگاه را انجام می دهد.

دو نوع مختلف سیلندر یا جک پنوماتیک وجود دارد. اولی یک سیلندر تک اثر است. این سیلندر یا جک دارای یک سوپاپ هوا می باشد که برای ورود به داخل سیلندر استفاده می شود که در چرخش پیستون را به یک جهت هل می دهد. پس از برداشتن فشار هوا، پیستون توسط یک دستگاه فنر یا بار روی پیستون برگردانده می شود.

نوع دوم سیلندر، (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک) دو اثره نام دارد که از چندین سوپاپ هوا تشکیل شده است. هنگامی که هوا به داخل سیلندر وارد می شود، مانند یک سیلندر تک عمل، پیستون را به یک جهت فشار می دهد. سپس هوا را می توان از طریق دریچه دیگری خارج کرد که خلاء ایجاد می کند که پیستون را در جهت مخالف می کشد.

سیلندر یا جک های پنوماتیک برای چه مواردی استفاده می شود ؟

استفاده از(جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک) به کاربرد مورد استفاده آن بستگی دارد. عملکرد اصلی یک سیلندر پنوماتیک ایجاد حرکت و نیرو از فشار هوا از طریق هجوم گاز تحت فشار است، نقش خاص یک سیلندر پنوماتیک به کاربرد محصول بستگی دارد.
در صنایع تولیدی، سیلندر یا جک های پنوماتیکی اغلب برای باز کردن دریچه‌ها، درب‌ها، برداشتن یا خارج کردن وسایل از نوار نقاله و بلند کردن اجسام سنگین استفاده می‌شوند.

در صنعت خودروسازی سیلندر یا جک های پنوماتیکی نقش متفاوتی دارند. آنها در اتومبیل ها و کامیون ها برای سیستم تعلیق و ترمز استفاده می شوند.

(جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک) تلسکوپی

سیلندر یا جک های تلسکوپی که گاهی اوقات سیلندرهای تلسکوپی نیز نامیده می شوند، در هر دو پیکربندی دوتایی و تک عملی موجود هستند. آنها از یک میله پیستونی استفاده می کنند که در هنگام راه اندازی به عنوان یک پیستون قطعه بندی شده “تلسکوپی” می کند و امکان دسترسی بیشتر را فراهم می کند. این نوع سیلندرها اغلب در کاربردهایی استفاده می شوند که به فشار بسیار کمی نیاز دارند.

علاوه بر این سیلندرهای تلسکوپی در نسخه های تک و دوتایی موجود هستند و معمولاً در کاربردهای هیدرولیک با حمل بار بالا استفاده می شوند. سیلندرهای تلسکوپی پنوماتیک به ندرت در جرثقیل های سنگین، دامپرها و سایر کاربردها استفاده می شوند. آنها در این پست به عنوان نسخه های زیر دسته بندی می شوند:

سیلندر یا جک میله کراوات
نوع فلنج دار
یک تکه جوش داده شده
انتهای رشته ای

  1. سیلندر یا جک میله کراوات

میله های اتصال بر روی انواع سیلندر یا جک ها صرف نظر از بار استفاده می شود: کار سنگین، متوسط یا سبک.

میله های اتصال بر روی انواع سیلندرها صرف نظر از بار استفاده می شود: کار سنگین، متوسط یا سبک.

نشان داده شده است که میله‌های اتصال بهتر از طرح‌های جایگزین از سیلندرها در برابر آسیب محافظت می‌کنند، زمانی که خطر اعمال نیروی ضربه یا بار ضربه‌ای به سیلندر وجود دارد.

2- (جک پنوماتیک)(سیلندر پنوماتیک) فلنج دار :

آنها جک های سنگینی هستند که شبیه میله های اتصال هستند.

بسته به نیاز شما، تامین کننده می تواند آن را با فلنج جلو، فلنج عقب، یا هر دو فلنج جلو و عقب بسازد.

یک تکه جوش داده شده
بدنه به صورت یکپارچه به این شکل ریخته‌گری می‌شود، یا انتهای آن جوش داده شده یا چین خورده است.

انتهای رشته ای
در این سبک ساخت، هر دو انتهای لوله از بیرون یا داخل رزوه می شود.

معرفی و آشنایی سیلندر یا پنوماتیک

مشخصات ساختمانی انواع سیلندر پنوماتیک

برخی از مشخصاتی که هنگام سفارش سیلندر یا جک پنوماتیک باید به آنها توجه کنید در زیر ذکر شده است:

  1. قطر میله پیستون
  2. سوراخ جک
  3. سبک نصب
  4. طول سکته مغزی
  5. خروجی نیرو در حداکثر
  6. فشار
  7. دامنه فشار
  8. دمای عملیاتی استاندارد
  9. بالشتک (در یک سر یا هر دو انتهای سیلندر)

کاربرد انواع جک یا سیلندرهای پنوماتیکی

برای کاربردهای ساده، از سیلندر یا جک های تک اثره استفاده می شود.
جهت کاربردهای پیچیده و بارهای بزرگ، از جک های دو اثره استفاده می شود.
نیروی تولید شده توسط یک جک تک اثر فقط در یک جهت است.
هنگامی که نیروی قابل توجهی در هر دو جهت مورد نیاز باشد، از جک های دو اثره استفاده می شود.
نحوه انتخاب سیلندر یا جک پنوماتیک
نوع جک پنوماتیک مورد استفاده بستگی به کاربرد دارد و فرم، جنس و اندازه مشخصی برای کار مناسب خواهد بود. هنگام انتخاب ماده برای جک پنوماتیک، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. سیلندرهای فولادی ضد زنگ، به عنوان مثال، باید در نظر گرفته شوند، اگر برنامه به ماشین آلات برای عملکرد در دماهای بالا نیاز دارد.

کاربرد سیلندر های پنوماتیک

 نحوه نصب جک یا سیلندرهای پنوماتیک چگونه است؟

اول باید نوع برنامه ریزی سیلندر یا جک مشخص شود :

سیلندر یا جک های پنوماتیک استاندارد تقریباً مانند جک های هیدرولیک نصب می شوند و نحوه نصب بستگی به نوع نصب دارد. نصب صحیح سیلندر یا جک در طراحی کلی و چیدمان سیستم شما بسیار مهم است. اگر فکر و برنامه ریزی کافی برای آن نداشته باشید، می توانید به سیلندری دست پیدا کنید که به درستی کار نمی کند، ممکن است کاملاً قابل اعتماد نباشد و در معرض خطر خرابی زودرس باشد.

بسته به ویژگی های برنامه مورد نظر شما، اکثر سیلندرهای پنوماتیک به یکی از دو روش زیر نصب می شوند:

  • اگر برنامه استاتیک باشد : سیلندر ممکن است بر روی یک نیمکت ماشین نصب شود و به طور محکم به ساختار آن ثابت شود.
  • اگر قرار است سیلندر یا جک بخشی از پیوند پیچیده تری باشد، باید ظرفیت چرخش روی پایه های خود را داشته باشد : دو نقطه تثبیت ضروری بدنه جک  و انتهای میله پیستون هستند. در بسیاری از کاربردهای ماشینی، هر مکانیزمی که به انتهای میله پیستون متصل شود، می تواند در یک یا چند صفحه لولا شود. با این حال، در برخی کاربردهای دیگر، مانند کاربردهای فشار ساده، انتهای میله پیستون آزاد می ماند. با انواع خاصی از سیلندرهای پنوماتیک مانند انواع بدون میله، طراحی کل دستگاه می تواند از ویژگی های خاص سیلندر استفاده کند، اما در این صورت باید دستورالعمل سازنده در مورد نحوه نصب سیلندر را دنبال کنید.
سیلندر پنوماتیک تک کاره

مكان و سبک نصب سیلندر یا جک پنوماتیک باید مشخص گردد : 

عملیات مکانیکی دقیق نصب یک سیلندر یا جک پنوماتیک به کاربرد شما بستگی دارد، زیرا سبک‌های نصب بسته به نوع کاربرد بسیار متفاوت است. در هر صورت، هنگام نصب سیلندر یا جک باید اطمینان حاصل کنید که هر گونه بار جانبی بر یاتاقان میله پیستون را به حداقل مطلق کاهش دهید. بارهای جانبی می توانند باعث سایش زودرس شوند و منجر به خرابی تجهیزات شوند، زیرا نیرویی را نشان می دهند که به صورت جانبی در سراسر محور یاتاقان عمل می کند و برای عملکرد مناسب یاتاقان مضر است.

انواع عمليات مکانیکی برای نصب سیلندر یا جک پنوماتیک :

– نصب های سفت و سخت بر روی بدنه سیلندر

روش های مختلفی برای نصب سیلندر با استفاده از اتصالات سفت و سخت روی بدنه وجود دارد – با نصب در کناره یا استفاده از صفحات فلنج در قسمت جلو یا عقب. همچنین، اگر روکش انتهایی جلو یا عقب سیلندر شما دارای رزوه است، می توانید آن را با استفاده از مهره قفلی به ساختار دیگری بچسبانید. در مورد سیلندرهای میله ای مخصوص (نوع ISO یا CNOMO)، می توانید آن ها را با پسوندهای میله ای که سیلندر را از طریق یک صفحه صاف ثابت می کند، قرار دهید.

– گزینه‌های نصب سیلندر سفت و سخت شامل نسخه نیمه سفت و محکم

با استفاده از تکیه‌گاه‌های بدنه، یا براکت‌های محوری و میله‌ای است. اینها به سیلندر اجازه می‌دهند که در حین کار به دنبال امتداد و جمع شدن میله پیستون بچرخد.

مشخص کردن اتصالات مفصلی روی انتهای میله پیستون یا بدنه سیلندر

اگر قرار است سیلندر یا جک پنوماتیک شما بخشی از یک اتصال باشد، باید این قابلیت را داشته باشد که در نقطه نصب در یک یا چند صفحه بچرخد. سیستم سیلندر یا جک و بار می تواند با توجه به اینکه از گیره جلویی، گیره مرکزی یا لولای عقب در بدنه سیلندر استفاده می کنید، به درجات مختلف تعادل دست یابد. اگر می خواهید اتصالات چرخشی را در انتهای میله پیستون نصب کنید، می توانید از یک گیره، یک لولا جلو یا یک چشم جهانی استفاده کنید.

اگر پایه‌های تراننیون را انتخاب می‌کنید، باید اطمینان حاصل کنید که سیلندر یا جک می‌تواند آزادانه روی پایه‌های خود نوسان کند و اتصالات لوله سیلندر هنگام استفاده در نوسان معمولی می‌توانند به طور طبیعی خم شوند.

در نهایت، تمام لغزنده ها و گیره های بلبرینگ باید مطابق با دستورالعمل های سازنده به درستی روغن کاری شوند و سپس کل سیستم باید قبل از استفاده کامل عملیاتی آزمایش شود.

آزمایش کردن سیلندر یا جک قبل از راه اندازی

قبل از نصب سیلندر و راه اندازی تجهیزات، عاقلانه است که آزمایشی را با استفاده از یک خط هوای انعطاف پذیر و یک تفنگ دمنده انجام دهید. به این ترتیب می بینید که سیلندر یا جک را به درستی نصب کرده اید و می تواند آزادانه حرکت کند.

در جایی که از جک سیلندرها برای کارکردن لغزنده ها، اهرم ها و پیوندهای هدایت شونده استفاده می شود، مهم است که محور حرکت عادی سیلندر در تمام سطوح از محورهای هر جزء هدایت شونده مرتبط پیروی کند. برای ردیف کردن محور سیلندر از گیج های صفحه در قسمت بیرونی سیلندر استفاده کنید.

هنگامی که سیلندر یا جک را ردیف کردید، باید امکان جابجایی بار به صورت دستی بین انتهای حرکت پیستون وجود داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که اسلایدها آزادانه حرکت می کنند. اگر بارگیری و آرایش مکانیکی به گونه ای است که نمی توانید سیلندر را به صورت دستی کار کنید، از تفنگ دمنده در پورت های مناسب برای تحریک حرکت استفاده کنید. تراز تنها زمانی رضایت بخش تلقی می شود که حرکت اسلاید ثابت و روان باشد. این یک آزمایش قطعی برای حرکت آزاد جک یا سیلندر تحت بار کامل نیست، اما یک بررسی مرحله اول خوب، مقدماتی تا آزمایش بار نهایی است.

بایدها و نبایدها برای نصب جک یا سیلندر پنوماتیک

  • چندین زمینه وجود دارد که هنگام نصب سیلندر یا جک پنوماتیک باید احتیاط کنید:
  • بار بدون پشتیبانی را مستقیماً به میله پیستون وصل نکنید. بار را تا جایی که می توانید روی راهنماهای غلتکی یا سرسره نگه دارید.
    لحظات خم شدن را به حداقل برسانید. اگر یک میله پیستون دارای یک کورس بیرونی بیش از حد طولانی باشد و وزن خالص آن یک گشتاور خمشی بالا ایجاد کند، ممکن است ایجاد شوند. در عوض سعی کنید انتهای میله را از یک مسیر غلتکی یا هر شکل دیگری از هدایت خارجی آویزان کنید.
    از گیر کردن سیستم به دلیل ناهماهنگی احتمالی جک سیلندر پنوماتیک و هرگونه بار هدایت شونده خودداری کنید. برای از بین بردن بارهای جانبی احتمالی، یک چنگال و شکاف را روی بلبرینگ درپوش جلویی نصب کنید.
    بارهای آفست روی میله پیستون نیز معمولاً باعث ایجاد گشتاورهای خمشی می شوند. یاتاقان های خارجی را نیز برای کاهش بار جانبی نصب کنید.
    وزن سیلندر بدنه زمانی که یک سیلندر لولایی عقب به صورت افقی نصب می شود به شدت افزایش می یابد و یک لحظه خمشی ایجاد می کند. قرار دادن یک گیره مرکزی در نقطه تعادل سیلندر به جلوگیری از این امر کمک می کند.
    معمولاً نمی توان بارهای جانبی را به طور کامل حذف کرد، اما با دانش طراحی مکانیکی ساده و تمرین خوب می توانید آنها را به حداقل برسانید. دانستن نحوه نصب صحیح سیلندر پنوماتیک تضمین می کند که بهترین عملکرد ممکن و طولانی ترین عمر کاری ممکن را به شما می دهد.
Pneumatic-actuator-control-options
Pneumatic-actuator-control-options

9 مزیت استفاده از جک یا سیلندرهای هوای فشرده در طراحی مکانیکی شما 

فضا اغلب در هنگام طراحی تجهیزات برای کاربردهای صنعتی مورد توجه قرار می گیرد. در حالی که سیلندرهای هوای فشرده برای دهه‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند، محبوبیت آن‌ها همچنان در حال افزایش است، زیرا حرکت کوتاه و مشخصات کم آن‌ها می‌تواند فضاهای تنگی را که سیلندرهای سنتی در آن جا نمی‌شوند، در خود جای دهد.

کوچک اما قدرتمند

سیلندر یا جک های هوای فشرده ممکن است کوچکتر باشند، اما می توانند به همان اندازه قوی باشند. آنها را می توان برای تحریک و کنترل خطی در طیف گسترده ای از کاربردها استفاده کرد، از جمله:

بسته بندی
ساخت
سیستم های نوار نقاله
فرآوری مواد غذایی
جابجایی مواد
مونتاژ یا مرتب سازی خودکار
بطری و پر کردن
ماشین آلات سیم

در حالی که برخی از محرک های پنوماتیکی بزرگتر دارای طراحی بدون میله هستند، همه سیلندرهای هوای فشرده از میله پیستون استفاده می کنند. واحدهای تک‌عملی نیرو را فقط در یک جهت برای امتداد یا جمع کردن میله پیستون ارائه می‌کنند. حرکت مخالف می تواند خوش خیم باشد (به طور خودکار زمانی که فشار هوا آزاد می شود) یا با فنر فعال شود. سیلندرهای هوای فشرده تک عمل انتخاب خوبی برای خارج کردن یا بستن قطعات و برای فعال کردن اهرم ها یا فلپ ها هستند.

رادلس
رادلس یا بدون میله
آیا سیستم صنعتی  شما به یک جک یا سیلندر بدون میله نیاز دارد؟ 

سیلندرهای هوای فشرده دو اثره از فشار مستقیم برای امتداد و جمع کردن میله پیستون استفاده می کنند. این سبک معمولاً در کاربردهایی از خم کردن و بستن تا بلند کردن و پایین آوردن، تغذیه، مرتب سازی، مشت زدن و تکان دادن استفاده می شود.

این اندازه کوچک چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟
سیلندرهای پنوماتیک فشرده به لطف تطبیق پذیری طراحی، مزایای مشخصی را ارائه می دهند. این مزایا عبارتند از:

  • وزن سبک تر
  • سازگار با برنامه ها و محیط های بیشتر
  • انعطاف پذیری بیشتر در طراحی تجهیزات
  • چندین گزینه نصب برای پشتیبانی بیشتر از طراحی کارآمد و اطمینان از عملکرد عالی
  • تنظیمات استاندارد متعددی امکان پذیر است
  • طراحی سفارشی گزینه های تقریبا نامحدودی را ارائه می دهد
  • عملکرد قدرتمند و قابل اعتماد

از طراحی چند پیستونی می توان برای ایجاد نیروی رانش بیشتر استفاده کرد
سنسورهای بازخورد می توانند برای قرار دادن موقعیت های بار متعدد استفاده شوند
انتخاب سیلندرهای فشرده از FENITSA مزایای متمایز نیز ارائه می دهد. ما  جک یا سیلندرهای پنوماتیک سنتی و فشرده را می‌سازیم که هر کدام از آنها را می‌توان در طول‌ها و اندازه‌های مختلف مشخص کرد. در واقع، ما سه خط مختلف از سیلندرهای بدون میله را ارائه می دهیم:

مزیت حذف چرخش پیستون چیست؟

چرخش پیستون می تواند یک چالش جدی در بسیاری از کاربردها باشد. از آنجایی که اجزای سنتی گرد هستند، میله می تواند با امتداد و جمع شدن کمی بچرخد. این امر نیروی رانش را از مرکز خارج می کند و توانایی سیلندر را برای عملکرد مطابق انتظار کاهش می دهد. در نهایت، این بارگذاری بیش از حد می تواند باعث ساییدگی ناهموار یاتاقان ها و مهر و موم های میله شود، یا می تواند میله و/یا پیستون را خم کند که نیاز به تعمیر یا تعویض اولیه دارد. چرخش حتی می تواند باعث جدا شدن میله از پیستون شود.

این شکل بیضی از چرخش میله پیستون در حین امتداد یا جمع شدن جلوگیری می کند. افزایش دوام، خطر آسیب یا خرابی قطعات را کاهش می دهد و زمان کار و بهره وری بیشتر را تضمین می کند. شکل بیضی شکل نیز به سیلندر در مقایسه با محصولات استاندارد ISO و NFPA با سوراخ گرد، مشخصات کمتری می دهد. می توان آن را به صورت صاف یا کناری نصب کرد و می توان آن را روی هم قرار داد.

این محصول پرطرفدار گزینه‌های رزوه‌کاری و پورتینگ را ارائه می‌دهد و در 14 طول استاندارد در دسترس است و می‌توان آن را با هر طول ضربه‌ای تا 12 اینچ سفارشی ساخت. و در پاییز امسال جدیدترین مدل این خط را معرفی خواهیم کرد، سیلندر میله ای جمع و جور که دارای سوراخی حتی کوچکتر است.

rodless-cylinder
rodless-cylinder
طراحی و ساخت جک بادی
طراحی و ساخت جک بادی

معرفی برند های سیلندر یا جک پنوماتیک

نمایندگی فروش فنیتسا fenitsa
نمایندگی فروش فنیتسا fenitsa

فنیتسا fenitsa در راستای تامین نیازهای بخش تولید ماشین آلات به ویژه پنوماتیک در حد اکثر و ارائه خدمات با تولید راهکارهای حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرد و با سالها دانش و تجربه در زمینه فناوری های پنوماتیک، سیلندر پنوماتیک، تجهیزات اتصال سیلندر پنوماتیک و سایر زمینه های پنوماتیک، راه حل های مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد.

فنیتسا fenitsa; اگرچه این شرکت به طور کامل فعالیت های خدمات داخلی را در تاسیس خود پذیرفت، اما از آگوست 2018، با ایجاد زیرساخت ها و سیستم های اتوماسیون از ابتدا شروع به فعالیت در سطح بین المللی کرد. با دانش و تجربه بخشی که برای مدت طولانی در زمینه سیلندر پنوماتیک به دست آورده ایم، راه حل های نقطه به نقطه با طراحی بصری کاملا کاربر محور، چشمگیر و جالب و پروژه هایی که با کوچکترین جزئیات فکر شده اند ارائه می دهیم. با در نظر گرفتن تمام تغییرات و جزئیات ظریفی که ممکن است در سیلندرهای ما وجود داشته باشد، مطابق با آن تولید می کنیم.

چشم انداز ما این است که از محصولات و کارهایی که به عنوان یک شرکت انجام می دهیم بهترین بهره را ببریم. احترام متقابل و صداقت رفتار اصلی ما نسبت به کارمندان، شرکا و مشتریانمان است. هدف ما اتخاذ و به اشتراک گذاری مفهوم بهبود مستمر کیفیت، ارائه دانش و مهارت های خود در خدمت مشتریان و حفظ رضایت مشتریان از همه چیز است رولمان صنعت نمایندگی فروش محصولات برند fenitsa در ایران میباشد برای استعلام یا مشاوره همکاران رولمان صنعت در تماس باشید.

نمایندگی فنیتسا fenitsa
نمایندگی فنیتسا fenitsa

سیلندرها یا جک های پنوماتیکی وسایلی هستند که انرژی هوای فشرده را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. در سیستم هایی با اصل عملکرد دوگانه، هوای فشرده به نواحی پیستون و میله و در سیستم های تک اثره به یکی از آنها می رسد.

انواع جک پنوماتیکی:

 جک یا سیلندر نورگرن IMI
 جک یا سیلندرهای خط گرد
 جک یا سیلندرهای فشرده
 جک یا سیلندرهای نمایه (ISOLine)
 جک یا سیلندرهای IVAC (کنترل یکپارچه شیر و محرک
 جک یا سیلندرهای لینترا (بدون میله)
 جک یا سیلندرهای یا محرک های چرخشی
 جک یا سیلندرهای فولادی ضد زنگ
 جک یا سیلندرهای راهنما و جداول قابل گسترش
 جک یا سیلندرها و لوازم جانبی کلاسیک

سیلندر یا جک پنوماتیک نورگرن IMI

پنوموسیلندرها یکی از مشخصات اصلی نورگرن هستند. این شرکت در حال حاضر طیف گسترده ای از سری دستگاه های اتوماسیون پنوماتیک را منتشر کرده است.

انواع زیر در دسته سیلندر هوای نورگرن گنجانده شده است:

خط گرد
فشرده – جمع و جور
نمایه ISOlline & Tie-ROD
IVAC
سیلندرهای فولادی ضد زنگ
لینترا
اسلاید و هدایت شده
محرک های چرخشی
سیلندرهای کلاسیک

همه مدل ها به طور ویژه برای کار در سیستم های پنوماتیک طراحی شده اند. علاوه بر سری اصلی، لوازم جانبی نیز موجود است: سوئیچر، کمک فنر و دم هوا.دستگاه ها عمدتاً با هوای فشرده کار می کنند، چه با روغن و چه بدون روغن. بیایید به هر نوع با جزئیات نگاه کنیم.

نمایدگی norgren
نمایدگی norgren

سیلندرهای خط گرد

این نوع شامل جک یا سیلندرهایی با شکل گرد محفظه بیرونی است. این سری به دو نوع تقسیم می شود: استاندارد و مدل هایی که مطابق با ISO 6432 (سیلندرهای ISO Roundline) هستند.مدل های استاندارد دارای سوراخ های نصب با قطر در محدوده 8 تا 63 میلی متر هستند. سیلندرهای خط گرد ISO طبق الزامات استاندارد دارای سوراخ هایی با Ø10 – 25 میلی متر هستند.

دسته محرک های نورگرن از خطوط زیر تشکیل شده است:

RM/ 28000/M
RT/57100/M
RM/55401/M
RM/8000/M
RT/57200/M
VSM/55600/N2

دو سری اول اصل کار تک بازیگری و بقیه دوبازی هستند. واحدهای دسته بندی ارائه شده در درجه اول برای کار با بارهای سبک طراحی شده اند. اکثر مدل ها دارای درب های نورد شده در دو طرف و محفظه فولادی ضد زنگ آستنیتی یا مارتنزیتی هستند.

سیلندرهای یا جک پنوماتیک فشرده

دستگاه‌های این دسته زمانی ایده‌آل هستند که نیاز به کار با ضربه پیستون کوتاه تحت تلاش زیاد باشد. تمامی مدل های سری ابعاد کوچکی دارند و فضای کار را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. این دسته به گیره (مونوبلاک) و ایزو فشرده (مطابق با ISO 21287) با حرکت کوتاه (اندازه سوراخ 12-100 میلی متر) تقسیم می شود.

سری های زیر متعلق به سیلندر یا جک های فشرده نورگرن هستند:

RM/91000/M
RA/191000/M
RA/191000/MX
RA/1930000/M
RA/1930000/MX
M/50100
RM/92000
RA/192000/M
RA/192000/MX
M/50200
بدنه اصلی در قسمت عمده واحدها از آلومینیوم آنودایز ساخته شده است. میله آن از فولاد ضد زنگ با چندین گزینه برای قرارگیری ساخته شده است. در اینجا از لاستیک نیتریل و پلی اورتان به عنوان مواد آب بند استفاده می شود. مدل‌ها هم با اصل عمل تک و هم دوگانه موجود هستند.

سیلندر یا جک های پنوماتیک پروفایل (ISOLine).

چنین خانواده‌ای شامل سیلندرهای استاندارد ISOLine، با میله‌های اتصال و مدل‌های با سوراخ‌های بزرگ است. نسخه های تخصصی حفاظت مکانیکی را بهبود بخشیده اند.

سری زیر متعلق به خط سیلندر پروفیل نورگرن است:

PRA/181000/M
RA/28000/M
PRA/282000/M
PRA/182000/M
PRA/182000/L2
PRA/182000/L4
RA/8000/M
RA/8000/L2
RA/8000/L4
PSA/182000/F1
دو مدل اول دارای طراحی تک عمله هستند. تمامی دستگاه های این سری مطابق با ISO 15552 و ISO 6431 ساخته شده اند.

نمایندگی نورگرین Norgren
نمایندگی نورگرین Norgren
نورگرین Norgren
نورگرین Norgren

IVAC (کنترل یکپارچه شیر و محرک)

سری IVAC با ISO/VDMA سازگار است و بازده انرژی بالایی دارد. چنین سیلندرهای پنوماتیکی دارای یک دریچه داخلی هستند که امکان انجام عملکرد میرایی را فراهم می کند.

این شرکت دو نوع محرک IVAC تولید می کند:

نمایه Cleanline
مشخصات صنعتی
واحدهای Cleanline با توجه به نیازهای اصلی صنایع غذایی ایجاد شده و دارای سطح حفاظت IP67 می باشند. نمایه صنعتی دارای استاندارد IP65 است و برای استفاده عمومی طراحی شده است.

تمامی سیلندرهای این دسته متعلق به سری PRA / 862000 می باشند. استفاده از چنین وسایلی می تواند مصرف انرژی را تا 2 برابر کاهش دهد.

سیلندر یا جک پنوماتیک رادلس یا بدون میله

این دسته شامل سیلندرهایی با طراحی بدون میله می باشد. این به سه دسته اصلی تقسیم می شود: سری استاندارد Lintra، Lintra Plus (سیلندرهای بدون میله پنوماتیک) و Lintra Spindle یا تسمه دندانه دار.

سری LIntra و Linta Plus شامل محرک های زیر است:

М/4000/M
M/46800/M
M/46800/M
M/46800/HM
M/46800/PM
LAP4
LAP8
M/146000/M
M/146100/M
M/146200/M
مدل های ارائه شده با آلومینیوم آنودایز ساخته شده اند و عملکرد میرایی موثری دارند که ممکن است تا حدی بار را جذب کند. سری Lintra نیز دارای اصل کار دوگانه است.

نوع دوم این دسته، محرک های دوکی یا سیلندرهای با تسمه دندانه دار هستند. نورگرن چندین سری تولید کرد که به این خانواده تعلق دارند:

М/49800/P
M/49800/BS
M/49800/LS
M/48200/H
M/48800/P
LAE4
LAE8
M/49000
م/49100
م/49200
دستگاه هایی که از تسمه دندانه دار استفاده می شود، تکرارپذیری بالایی دارند. آنها همچنین دارای یک راهنمای داخلی لاستیکی هستند. تسمه آن از پلی اورتان و آرماتور فولادی ساخته شده است.

سیلندرهای اسپیندل با دوک نخ ریسی یا بال اسکرو طراحی می شوند. چنین دستگاه هایی بسته به هدف دارای راهنماهای داخلی، خارجی یا دقیق هستند.

محرک های سری دارای وزن کم و در عین حال طراحی بسیار مقاوم هستند. دستگاه ها از محافظت ویژه در برابر گرد و غبار برخوردار بودند. آنها همچنین می توانند سرعت حرکت خطی تا 15 متر بر ثانیه داشته باشند.

محرک های چرخشی یا جک پنوماتیک نورگرین norgren
چنین دستگاه هایی در مواردی که لازم است جابجایی غیرخطی تنظیم شود، به عنوان مثال، چرخشی یا زاویه ای ضروری است. دو نسخه از این دسته موجود است: محرک پره های چرخشی و رک و پینیون.

محرک های چرخشی نورگرن شامل سری های زیر است:

م/69210/م
M/60270/M
M/60280
M/162000/MI
آخرین سری به طور کامل با الزامات استاندارد ISO15552 مطابقت دارد. واحدهای پره دوار ممکن است با زاویه چرخش ثابت و قابل تنظیم کار کنند. همه تغییرات اندازه جمع و جور دارند و می توان آنها را حتی در مناطق کاری کوچک نصب کرد.

سیلندرهای فولادی ضد زنگ
عملیات در برخی از محیط ها به تجهیزات استحکام استفاده با مقاومت در برابر خوردگی نیاز دارد. برای این شرایط برخی از جزئیات دستگاه ها برای شرایط سخت از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این شرکت دو نوع از این سیلندرها را تولید می کند: Roadline و با Tie Rod.

محرک های چرخشی نورگرن شامل سری های زیر:

KM/8000/M
KM/55001/M
KA/8000، ../M
PVA/182000, ../M
VM/146000, ../M,
VM/146100, ../M
KM/31000
برای ساخت سری های ارائه شده، تولید کننده با استفاده از فولاد ضد زنگ AISI 303، 304 و 316.

رولمان صنعت نورگرین NORGREN
رولمان صنعت نورگرین NORGREN
norgren

سیلندرها یا جک های پنوماتیک راهنما و جداول قابل گسترش

این دسته شامل واحدهای راهنما، درپوش وکشویی می باشد. از ایمنی و دوام بالایی برخوردار هستند. این امکان استفاده از آنها را در برخی شرایط سخت فراهم می کند.

خانواده اسلاید و سیلندرهای هدایت شونده IMI Norgren شامل موارد زیر است: M/60100/M
M/61000/M
M/61000/MR
M/61200/M
M/61200/ MR
عملکرد دستگاه ها بر اساس استفاده از پیستون مغناطیسی است. همه مدل ها دارای یک اصل عملکرد دوگانه هستند.

سیلندرها و لوازم جانبی کلاسیک

دسته سیلندرهای پنوماتیک استاندارد شامل دستگاه هایی برای کاربردهای مختلف و همچنین واحدهای اضافی مانند دم می شود.

چندین سری از سیلندرهای کلاسیک Norgren وجود دارد:

میله کراوات امپریال (RM/900/M)
موقعیت یابی برد ثابت (M/1525; M/1540)
ضربه (M/3000)
خط گرد قابل تعمیر (M/6000)
خانواده دستگاه های استاندارد همچنین شامل دم هوای سری PM / 31000 و M / 31000 و همچنین مبدل روغن هوای M / 55900 به عنوان تجهیزات اضافی است.

سیلندر نورگرن را از کجا بخریم؟

رولمان صنعت تامین کننده قابل اعتماد تجهیزات Norgren است. شما می توانید تمام مدل های ارائه شده را از ما سفارش دهید. برای اطلاع از توانایی موجودی و زمان تحویل به منطقه خود، لطفا با مدیر ما تماس بگیرید.

رولمان صنعت نمایندگی نورگرین NORGREN در ایران میباشد.
رولمان صنعت نمایندگی نورگرین NORGREN در ایران میباشد.
generalsanat_vahid وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید