معرفی مجموعه پولی کش هیدرولیک انرپک ENERPAC

مشخصات ست کامل پولی کش هیدرولیک انرپک:

ست کامل پولی کش و بلبرینگ کش هیدرولیک انرپکEnerpac BHP: ساخت کشور آمریکا پولی کش انرپک ست کامل شامل: پمپ،سیلندر،شیلنگ،کوپلینگ،گیج و پولی کش و بلبرینگ کش می باشد این ست کامل ENERPAC نیاز تمامی مهندسان تعمیر و نگهداری در سراسر صنعت تا حد زیادی Enerpac Master Puller فراهم میکند ست کامل پولی کش و بلبرینگ کش هیدرولیکی BHP اینرپک در تناژهای 10-20-30-50 تن می باشد این مدل ست های کامل اینرپک یکی از کامل ترین ست های کششی در جهان بوده و بسیار پر مصرف و بادوام بوده و تمامی لوازم جانبی از فولاد آبکاری شده با فرایند فورج استفاده شده است ست کامل فولی کش اینرپک شامل پیچ قابل تنظیم سریع بوسیله دسته متصل به آن برای رسیدن سریع پیچ وسط یه به سطح کار قبل از به راه اندازی سیستم هیدرولیکی اینرپک ENERPAC SET BHP ودارای بازو های محرک از جنس فولاد با مقاومت بالا می باشد.

مزایا ست کامل پولی کش هیدرولیک انرپک:

  1. ست کامل پولی کش هیدرولیک انرپک از جمله پمپ، شیلنگ، سیلندر ،آداپتور سنج و جعبه چوبی مستحکم.

  2.  اجزای فولادی با کیفیت بالا، قابلیت اطمینان بالا را فراهم می کنند و خدمات عالی را به ارمغان می آورد.

  3. مجموعه ای ست کامل پولی کش هیدرولیکی اینرپک از جمله گیره سرعت و تنظیم پیچ برای تماس سریع باکار قبل از هیدرولیکی اعمال می شود .

  4.  همه مجموعه های ست کامل فولی کش هیدرولک اینرپک شامل یک گیره گیر، یک گیره کروی عبور،یک پولی کش و جداکننده باربری، که می تواند باشد.

  5. فولی کش هیدرولیک به طور جداگانه طراحی شده،ست های هیدرولیکی ENERPAC  دارای تناژهای 50،30،20،8  و کاربردهای متفاوت.

generalsanat_vahid وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید