واحد روغن کاری روغن + هوا OLA پمپ روغن لینکلن  SKF

واحد روغن کاری روغن + هوا OLA

پمپ روغن لینکلن  SKF

برای استفاده در سیستم های روغن کاری و روغن کاری هوا

برای دوک های ابزار طراحی شده برای کارایی بالا و عمر طولانی، ما سیستم های روغن کاری SKF Oil+Air را توسعه دادیم. این سیستم‌ها یک جریان مداوم و دقیق روغن را فراهم می‌کنند که می‌تواند با تغییر مقدار اندازه‌گیری شده و چرخه، مطابق با شرایط عملیاتی تنظیم شود.

 

یک واحد روانکاری، یک دستگاه اندازه گیری پیشرونده یا تک خطی، مقدار مشخصی از روان کننده را به یک شیر مخلوط پمپ می کند. در آنجا یک جریان هوا روان کننده را از طریق خط ثانویه و به صورت رگه های روغن به نقطه روانکاری می رساند. بنابراین یاتاقان یا زنجیر به طور مداوم با جریان روان کننده و هوا تامین می شود. جریان هوای وارد شده باعث ایجاد فشار بیش از حد در مجموعه بلبرینگ می شود و از ورود آلاینده ها جلوگیری می کند. این نوع روانکاری معمولاً یک غبار روغن تشکیل نمی دهد.

 

سنسورهای Oil-streak به طور مداوم جریان روغن را در خط ثانویه نظارت می کنند. واحدهای روانکاری روغن و هوا را می توان به صورت جداگانه برای هر برنامه پیکربندی کرد.

 

ویژگی ها و مزایا

 

عملکرد ماشینکاری بهتر در روانکاری یاتاقان های دوک به دلیل عوامل سرعت بالاتر (در یاتاقان های دوک، تا حدود 2.5 × 106 میلی متر × دور در دقیقه)

قابلیت اطمینان بیشتر به دلیل عرضه مداوم مقادیر تعریف شده روان کننده؛ هوای آب بندی ارائه شده توسط سیستم از یاتاقان ها در برابر آلودگی بیرونی محافظت می کند

روان کننده کمتر – تا حد نیاز، تا حد امکان کم – برای ایمنی بیشتر و حفاظت از محیط زیست؛ اندازه گیری بر اساس تقاضا برای هر نقطه روانکاری، با مصرف حدود 90 درصد روانکار کمتر در مقایسه با روغن کاری روغن

بدون غبار روغن، بدون دوره بسته بندی مجدد در مقایسه با روغن کاری گریس

برنامه های کاربردی

 

روانکاری بلبرینگ، به ویژه یاتاقان های دوکی

روانکاری زنجیره ای

روغن کاری قطار دنده ای

روانکاری اسلایدوی

مونتاژ و روغن کاری فرآیند

generalsanat_vahid وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید