تخفیف!

قیچی باغبانی حرفه ای مدل 21_mm

قیمت اصلی 4,300,000 ریال بود.قیمت فعلی 3,400,000 ریال است.

5 عدد در انبار

توضیحات

قیچی باغبانی حرفه ای چیست ؟

امروزه انواع ابزار آلات باغبانی حرفه ای جدید و متنوعی وارد بازار شده است که بر حسب نیاز خودمان می‌توانیم این ابزارها را خریداری نماییم. انتخاب ابزار مناسب سرعت ما را در هنگام انجام کارهای باغبانی افزایش می‌دهد.

 قیچی باغبانی حرفه ای از اهمیت خاصی برخوردار است و به نوعی پرکاربردترین ابزار باغبانی به شمار می رود. تنوع قیچی‌های باغبانی زیاد است و هر کدام بسته به کاربری خود تقسیم بندی می شوند.
به طور کلی، قیچی باغبانی یک وسیله ی کاربردی برای تمام علاقه مندان به پرورش گل و گیاه، باغداران، یا گلخانه داران و هر کسی است که در اطراف خود با گیاهان سر و کار دارد. کاربرد اصلی قیچی باغبانی در بریدن شاخه ها و مرتب کردن درختان و به نوعی هرس و اصلاح گیاهان، تهیه قلمه و پیوند، چیدن میوه ها و گل ها و اموری از این دست است.

ساختار قیچی باغبانی

قیچی باغبانی مهمترین قسمت ساختاری قیچی‌ها، تیغه‌ی این قیچی است. تیغه‌های قیچی های موجود در بازار معمولا از آلیاژهای فولاد و یا تیتانیوم ساخته می شوند. تیغه‌های فولادی که قاعدتا به صورت ضد زنگ ساخته می شوند، پس از مدتی کار کردن و پس تیز کردن های مکرر، در برابر زنگ زدگی ناشی از رطوبت آسیب پذیر خواهند شد زیرا با تیز کردن تیغه، روکش آن به مرور از میان خواهد رفت. تیغه‌های تیتانیومی قیمت بیشتری دارند زیرا مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی دارند، سبک‌تر هستند و دوام بیشتری دارند.
قسمت مهم بعدی در قیچی باغبانی، دسته های آن و فرم و جنس آنهاست. دسته ها لازم است به صورت ارگونومیک ساخته شده باشند تا در فعالیت های طولانی مدت، باعث خستگی دست نشوند و نیز از دستگیره هایی با جنس های مطلوب برخوردار باشند که در حین کار، در برابر تعریق دست و نیز در مقابل لغزش در دست مقاومت کند تا از بازدهی کار ما کم نکند.