تخفیف!

آچار بکس بادی 1 اینچ شفت بلند دینگشی DINGQI 2700NM

قیمت اصلی 125,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 122,000,000 ریال است.

2 عدد در انبار

توضیحات

آچار بکس بادی 1 اینچ شفت بلند دینگشی DINGQI 2700NM مدل76065

آچار بکس بادی 1 اینچ شفت بلند دینگشی DINGQI مدل 76065 تولید کشور چین می باشد شرکت دینگشی در زمینه تولید ابزارآلات بادی یا پنوماتیکی نیز فعال می باشد و بسیار با گیفیت تولید می کنند آچار بادی دینگی بسبار پر قدرت میباشد دارای گشتاور 2700NM و 4200RPM و شفت بلند می باشد و مکانیزم دو چکش یا twin hammer که باعث طوب عمر بسیار بالا و قدرت زیاد شده است و از طریق پیچ تنظیم چپ و راست و قدرت قابل تنظیم می باشد، این دستگاه ها مناسب است برای تعمیرگاه های ماشین های بزرگ و کارخانجات صنعتی است و بهترین انتخاب برای خرید آچار بکس بادی 1 اینچ سفت بلند دینگشی DINGQI 2700NM مدل76065 می باشد.

بکس بادی چیست و چگونه کار میکند؟!


بکس بادی ابزاری است برای باز و بستن پیچ و مهره. اما چرا بکس بادی؟! در انگلیسی به بکس بادی ایمپکت رنچ یا آچار ضربه زن (Impact wrench) گفته میشود. کلمه بکس بادی از ترکیب دو خصوصیت مهم این ابزار که در واقع ماهیت اصلی آن است گرفته شده است، اولی به دلیل ضربه زن بودن و ایجاد گشتاور (در ادامه توضیح داده میشود) بالا با وارد کردن ضربه های متوالی با سرعت بالا و دومی به نیروی راه انداز و انرژی مورد استفاده این ابزار مربوط میشود. به همین دلیل به این ابزار بکس بادی گفته میشود و هریک از این دو ویژگی، از این ابزار گرفته شود تبدیل به ابزار دیگری غیر از بکس بادی خواهد شد.

مزایا و معایب  آچار بکس بادی با ابزار های برقی و شارژی
1- ایمنی و پاک بودن منبع تغذیه بکس بادی: همانطور که میدانید انرژی راه انداز آچار بادی یا دیگر انواع ابزار آلات بادی و پنوماتیک نیروی هوای فشرده است که کاملا پاک و ایمن میباشد و در مقایسه با بکس های برقی که خطر برق گرفتی یا شوک الکتریکی (در موارد آسیب دیدن کابل و پوسته بدنه ابزار) وجود دارد، بکس بادی کاملا ایمن و بی خطر است

 

 
آچار بکس بادی دینگشی
مقابسه گیفیت آچار بادی دینگشی DINGQI