جک موتور درآر چیست

جک موتور درآر چیست

جک موتور درآر چیست:

جک موتور درآر چیست:جک موتوردرآر ابزار مهم و کاربردی در تعمیرگاهها می باشد که برای انجام تعمیرات موتور و یا پیاده کردن و سوار کردن موتور جهت تعمیر و جاگذاری موتور تعمیر شده یا موتور نو از آن استفاده میشود ، جک موتوردرآور با اسامی مختلفی چون جرثقیل موتور درآر نیز شناخته میشود.

جک موتور درآر چیست

اجزایی تشگیل دهنده موتور درآر 

1- پایه

2- پایه جلو

3- بازو

4- بازوی کمکی

5- تسمه نگهدارنده

6- پمپ

7- دسته پمپ

8- مجموعه قلاب و زنجیر

9- ستون

 
اجزایی تشگیل دهنده جک موتور درآر
موتور درآر

انواع موتور درآر

موتور درار یا جرثقیل موتور درار در ظرفیتهای متفاوت ۱ تن و ۲ تن و ۳ تن موجود است که همه ی مدل ها تاشو و قابل حمل اند و در مدلهای تک سرعته و دوسرعته قابل تنظیم موجود اند و قدرت بالابری و لیفت کردن موتور توسط فشار روغن هیدرولیک و با ستون قابل رگلاژ به واسطه داشتن تسمه ها و زنجیرهای قدرتمند را دارند

برند های موتور درآر :

برند ابزارسازی بیگ رد beg red یکی از بهترین شرکت های تولید کننده تخصصی جک میباشد که محصولاتش در اگثر منطقه دنیا محبوب می باشد،موتور درآر ۲ تن تاشو بیگرد ساخت کشور چین بسیار پر قدرت و با دوام می باشد. موتور درآور تاشو  مجهز به پمپ جک بزرگ به منظور تسریع در بالا بردن اجسام می باشد . قدرت پمپ این جرثقیل قادر به فشار  ۸ تن بوده و وزن آن ۸۳ کیلوگرم می باشد . جنس بدنه این موتور درآر ساخته شده از ورق با ضخامت ۴ میلیمتر است که این امر مقاومت این جک ۲ تنی را دو چندان کرده است . این جک قابلیت باز شدن تا ارتفاع ۲۴۰ سانتیمتر را دارد . تاشو بودن این موتوردرآر یکی از مزیت های مهم این محصول جهت اشغال فضای کمتر به شمار می آید .

برند نکستول next tool یکی از تولید کننده های موتور در آر می باشد که کاملا وارداتی میباشد.

generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.