استاکر دستی 1 تن بیگ رد مدل TRE8310

514,900,000 ریال

ناموجود

دسته:

توضیحات

استاکر دستی 1 تن بیگ رد مدل TRE8310 یک لیفتراک دستی است که برای برداشتن و یا انتقال بار از ارتفاع مناسب است. استاکرها علاوه بر قدرت کافی از ایمنی لازم نیز برخوردار هستند. به همین دلیل می توان با اطمینان خاطر از آنها استفاده کرد. قابلیت مانور در فضاهای محدود و قیمت مناسب دلایلی هستند که بسیاری از افراد را به خرید و استفاده از استاکر ترغیب کرده است.

کمپانی بیگ رد یکی از تولیدکنندگان مطرح انواع استاکر در دنیا می باشد. این شرکت استاکرهای دستی را در مدل های مختلفی تولید می کند. 

استاکر دستی 1 تن بیگ رد مدل TRE8310 ابزاری مناسب برای انبارهای کوچک و با سقف های کوتاه است. بر خلاف لیفتراک های خودرویی این دستگاه فاقد آلودگی های صوتی و زیست محیطی می باشد. چنگال های این لیفتراک قابلیت تنظیم دارند و بدنه آن نیز از فولاد مقاوم و آب دیده تولید شده است. کمترین ارتفاع این لیفتراک دستی 8.5 سانتی متر و بیشترین ارتفاع آن به حدود 1.6 متر می رسد.

لیفتراک دستی 1 تن مدل TRE8310 بیگ رد به صورت هیدرولیکی کار می کند. به همین دلیل برای بالا و پایین آوردن بار با این لیفتراک کافی است از پدال آن استفاده شود. این ابزار تحت لیسانس شرکت Torin Jack تولید شده است. چرخ های این لیفتراک نایلونی بوده و در هنگام بار نیز بسیار روان هستند. کمپانی بیگ رد برای ایمنی بیشتر دو عدد از این چرخ ها را با قابلیت قفل شونده طراحی کرده است.

توضیحات تکمیلی

وزن

224 کیلوگرم

کشور سازنده

چین

ابعاد

2100*1000*1380 میلیمتر

حداکثر ارتفاع

1600 میلیمتر

حداقل ارتفاع

85 میلیمتر

ظرفیت

یک تن

طول شاخک

1150 میلیمتر