آچار لوله گیر ایران پتک سایز 24 اینچ

توضیحات

آچار لوله گیر ایران پتک سایز 24 اینچ :کارخانه های ایرانی آچار لوله گیر ایران پتک از ابتدای سال 1984 در زمینه ابزار دستی آغاز به کار کردند. که شامل واحدهای مختلفی برای طراحی ، قالب سازی ، ساخت ابزار ، جوشکاری ، پرس ، روکش ، سیاه شدن و عملیات حرارتی است. آچار لوله ابزار دستی است. که عمدتا برای باز و بسته شدن لوله ها و اتصالات مربوطه در صنعت نفت و گاز ، ساختمان ها ، کارگاه ها و خانه ها استفاده می شود.رولمان صنعت یکی از عرضه کنندگان این ابزارهای کاربردی می باشد.

آچارهای لوله معمولاً در دو مدل ساخته و تحویل داده می شوند. مدل اول مخصوص لوله کشی معمولی است که در آن دسته و پوشش در دو قسمت مجزا قرار دارند. این گروه به آچار‌های استیلسون (Stillson) معروف هستند و مدل دوم برای کارهای سخت است. و آنها به سختی به عنوان مدل آمریکایی شناخته می شوند. به طور کلی آچار لوله به گونه ای طراحی شده است که به راحتی با یک دست قابل تنظیم است.آچار لوله گیر ایران پتک سایز 24 اینچ مطابق با استاندارد ملی ایران است. مجهز به فنر متعادل کننده فک جهت تنظیم و چرخاندن مهره می باشد. همچنین دارای فک های فولادی، آهنگری و سخت کاری شده و قابل تعویض است.

امروزه ابزار آلات نقش مهمی در زندگی روزمره ما دارند و با استفاده از آن ها انجام بسیاری از امور ساده تر می شود. یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین ابزار آلات مورد استفاده توسط لوله کشان و کسانی که کار های صنعتی می کنند. آچار شلاقی یا همان آچار لوله گیر می باشد. از جمله موارد کاربرد آچار شلاقی می توان به استفاده از آن برای باز و بسته کردن لوله های مختلف نظیر لوله های فلزی و لوله های گالوانیزه اشاره کرد.

این محصول توسط افرادی که در شغل لوله کشی مشغول به کار هستند به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. و به نوعی عصای دست آنها محسوب می شود. تکنوسان مگ در این مقاله قصد دارد تا همه چیز درباره آچار شلاقی را به کاربران عنوان کند و انواع آچار شلاقی موجود در بازار را به شما معرفی کند.

توضیحات تکمیلی

تعداد

1

جنس

چدن ریخته گری شده

وزن

4650 گرم