تخفیف!

سری پیچ گوشتی T-30 واتا

قیمت اصلی 210,000 ریال بود.قیمت فعلی 180,000 ریال است.

200 عدد در انبار

توضیحات

سری پیچ گوشتی T-30 واتا:سری پیچگوشتی T-30 واتا ساخته شده در شرکت تایوانی VATA از بهترین برندهای نوک پیچگوشتی و شناخته شده در بازار است.سختی بالای این نوک پیچگوشتی ها در رنج بالایی قرار دارد که نشان از کیفیت ساخت بالا و عمر طولانی این ابزار است.با خرید سری پیچ گوشتی T-30 واتا اورجینال مطمئنا از خریدهای پی در پی و مکرر سری پیچگوشتی بی نیاز خواهید بود.

سری پیچ گوشتی یا Bit بخش انتهایی پیچ گوشتی است که می‌تواند از نوع ثابت و یا متغیر باشد. Bit پیچ گوشتی اشکال مختلفی دارد و انواع دوسو و چهارسو از پرکاربردترین آن‌ها به‌شمار می‌آیند. برای خرید و انتخاب سر پیچ ‌گوشتی مناسب اطلاع از ویژگی‌ها و تنوع آن‌ها می‌تواند مفید باشد.

ویژگی های سر پیچ گوشتی:

جنس سر پیچ‌ گوشتی از فولاد وانادیوم و روکش کروم است. همچنین می‌تواند از جنس تیتانیوم, استیل ضدزنگ و یا فولاد تندبر ساخته شده باشد. در برخی موارد سر پیچ ‌گوشتی مغناطیسی است. مغناطیسی بودن سری پیچ‌ گوشتی از افتادن پیچ, در حین کار جلوگیری می‌کند.

تنوع سر پیچ‌ گوشتی و مزایای آن‌ها

اشکال مختلف پیچ‌ها تنوع زیادی از Bit پیچ‌ گوشتی‌ها را به دنبال دارد. دقت کنید که اگر از Bit پیچ‌ گوشتی مخصوص همان پیچ استفاده نشود, امکان هرز شدن پیچ وجود دارد. Bit های مختلف با قابلیت جداشوندگی از میله پیچ‌گوشتی, امکانات زیادی را در اختیار مصرف کنندگان قرارا داده‌اند.

وجود مجموعه‌های سری پیچ‌ گوشتی, مصرف‌ کنندگان را از خرید تعداد زیاد پیچ‌ گوشتی معاف کرده است. ست‌های Bit پیچ گوشتی, برای مصرف کنندگانی که محدودیت فضایی دارند, بسیار مناسب هستند. همچنین حمل و نقل آن‌ها به سهولت انجام می‌شود.

توضیحات تکمیلی

تعداد

۱

سری پیچ‌گوشتی

ستاره‌ای