چگونه می توان با خیال راحت یک آکومولاتور هیدرولیک را از قبل شارژ کرد؟

چگونه آکومولاتور هیدرولیک را شارژ کنیم

هنگام از کار افتادن سیستم هیدرولیکی چه اتفاقی رخ می دهد؟

هنگامی که هیدرولیک های پرفشار از کار می افتند، نتیجه اغلب صدای خرابی است که درزگیر بیرون می زند و فشار به سطوح بی فایده کاهش می یابد. آسیب به محیط اطراف و تماشاگران اغلب کم است یا اصلاً وجود ندارد، به همین دلیل است که سیستم های هیدرولیک فشار بالا بسیار محبوب هستند.

با این حال، زمانی که سیستم‌های پنوماتیکی با فشار بالا خراب می‌شوند، نمی‌خواهید در همان بلوک شهر باشید، چه رسد به اینکه در کنار دستگاه باشید. یک انباشتگر هیدرو-پنوماتیکی که تا 3000 psi شارژ می‌شود، اساساً یک لوله نیتروژن است که بیش از 200 برابر حجم هوا در مقایسه با جو اطراف آن پر شده است. آن 3000 psi به شدت می‌خواهد دوباره به 14.7 psi تبدیل شود و وقتی فرصت داده شود، انرژی خود را با بیشترین سرعت ممکن پخش می‌کند تا برابر شود.

ایمنی انباشته درسی به اندازه مفاهیم تزریق سیال یا نگهداری بار است. هر فرصتی برای دست زدن به یک انباشته، فرصتی برای واژگونی، انداختن یا شکستن آن نیز است، و اغلب اوقات، جابجایی در حین عملیات پیش شارژ اتفاق می افتد. انباشته ها مخازن تحت فشار هستند و به همین دلیل باید به پتانسیل آنها برای بازگشت به فشار اتمسفر احترام گذاشت.

ناگفته نماند که فقط گازهای تایید شده مانند نیتروژن باید برای شارژ انباشته ها استفاده شوند. مخزن اکسیژن مشعل برش شما، خوشبختانه، حتی به لوله کشی کیت شارژ شما وصل نمی شود. سیلندرهای نیتروژن باید به صورت عمودی ذخیره شوند و با زنجیر یا تسمه به گاری یا دیوار بسته شوند، که احتمال واژگونی تصادفی را کاهش می دهد.

هنگامی که از مخازن نیتروژن استفاده نمی شود، بهتر است دریچه های آنها بسته، اتصالات جدا شده و درپوش محافظ محکم باشد. ترک شیلنگ شارژ متصل به مخزن، دعوتی برای هدر رفتن گاز است، به خصوص اگر شیر کاملاً سفت نباشد، پس به خاطر داشته باشید که پس از برداشتن شیلنگ، شیر را سفت کنید. عادت به تعویض کلاهک محافظ بین استفاده فرصتی برای بررسی سفت بودن شیر است.

 

هنگام نصب اکومولاتور و اجزای آن به چه عواملی دقت کرد؟

 

قبل از نصب کیت شارژ، درپوش محافظ را با خیال راحت کنار بگذارید تا مطمئن شوید که سقوط نمی کند یا آسیبی نمی بیند و از نصب مجدد آن بر روی مخزن جلوگیری می کند. مهم است که قبل از شل کردن شیر مخزن، اتصالات نیتروژن کیت شارژ را در درگاه مخزن نصب کنید. هنگامی که اتصالات با آچار سفت شد، از این فرصت استفاده کنید و سایر اتصالات شلنگ، اتصالات و شیرهای مجموعه شارژ را دوباره بررسی کنید، اکثراً دریچه‌های تخلیه دارند که باید قبل از شارژ نیز سفت شوند.

اتصال نهایی، اتصال گاز به شیر آکومولاتور خواهد بود، که خود باید محکم باشد اما نه بیش از حد. هنگامی که همه خطوط و اتصالات ایمن شدند، در صورت مجهز بودن، شیر گاز را باز کنید. اگر پیش شارژ همچنان در باتری وجود داشته باشد، خوانش فشار روی گیج سر شارژ نمایش داده می شود. اکنون می توانید شیر نیتروژن را به آرامی باز کنید و تا زمانی که فشار مخزن از فشار انباشته بیشتر باشد، پیش شارژ افزایش می یابد. پس از رسیدن به فشار تعیین شده، دریچه های گاز نیتروژن و گاز را ببندید.

توجه داشته باشید که فشار گیج اغلب در حالی که شیر مخزن نیتروژن باز است بیشتر می شود. برای تأیید صحت پیش شارژ، شیر فشار گاز را مجدداً باز کنید تا فشار پیش شارژ نشان داده شود، که ممکن است کمتر از آنچه در ابتدا مشاهده شده است باشد. روش قبلی را دنبال کنید تا باتری را کمی بالاتر پر کنید تا هیسترزیس را در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که فقط اندازه گیری فشار پیش شارژ در باتری های کوچک باعث کاهش فشار پیش شارژ می شود.

پس از تنظیم و تایید شارژ اولیه، بسته بودن تمام شیرها را دوباره چک کنید و سپس باتری را از شیلنگ شارژ خارج کنید. اکنون می توانید شلنگ شارژ را از مخزن خارج کنید و قبل از تعویض درپوش محافظ یک بار دیگر تأیید کنید که شیر بسته است.

چگونه آکومولاتور هیدرولیک را شارژ کنیم
generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.