معرفی و آشنایی با پرس هیدرولیک C فریم

پرس هیدرولیک C فریم چیست-مشخصات فنی پرس هیدرولیک سی فریم

معرفی کامل پرس هیدرولیک فریم سی C

پرس ها ابزارهای فشار دهنده هستند. آنها در صنعت برای کار سرد اجسام فلزی به اشکال مختلف از طریق عملیاتی مانند خالی کردن، سوراخ کردن، چال کردن، شکل دهی، خمش و برش استفاده می شوند. این بخش مهمی از صنعت تولید را نشان می دهد که برای تولید ارزان مقادیر زیادی از قطعات مانند بدنه خودرو، قطعات موتور الکتریکی و قطعات لوازم الکتریکی خانگی استفاده می شود. همه پرس ها شامل یک قاب ماشینی هستند که از یک تخت، یک قوچ، یک منبع نیرو و یک مکانیزم اصلی پشتیبانی می کند. پرس ارتدوکس ممکن است هیدرولیک یا پنوماتیک باشد یا ممکن است پرس میل لنگ مکانیکی باشد. هیدرولیک به قانون حاکم بر تعادل و حرکت سیال و کاربرد آن در حل مسائل خاص در زمینه های مختلف مهندسی می پردازد.

پرس هیدرولیک یک تجهیزات با ارزش در کارگاه و آزمایشگاه ها به ویژه برای عملیات اتصالات پرس و تغییر شکل مواد مانند فرآیندهای شکل دهی فلز و آزمایش مواد برای استحکام است. پرس هیدرولیک وسیله ای است که از سیلندر هیدرولیک برای ایجاد نیروی فشاری استفاده می کند. این دستگاه از معادل هیدرولیک یک اهرم مکانیکی استفاده می کند و به نام مخترع جوزف براماه از انگلستان به عنوان پرس براماه نیز شناخته می شود. او در سال 1795 این دستگاه را اختراع کرد و حق امتیازی برای آن صادر کرد. همانطور که براما (که به دلیل توسعه توالت فلاش نیز شناخته می شود) توالت ها را نصب کرد، ادبیات موجود در مورد حرکت سیالات را مطالعه کرد و این دانش را در توسعه دستگاه قرار داد. مطبوعات . پرس های هیدرولیک زمانی ترجیح داده می شوند که نیروی اسمی بسیار زیاد مورد نیاز باشد. پرس ها را می توان به سه دسته عمده طبقه بندی کرد: پرس های هیدرولیک که بر اساس اصول فشار هیدرواستاتیک کار می کنند، پرس های مکانیکی که از پیوند سینماتیکی عناصر برای انتقال نیرو استفاده می کنند و پرس های پیچی که از پیچ های قدرت برای انتقال نیرو استفاده می کنند.

توسعه مهندسی در طول سال ها مطالعه یافتن ابزارهای کارآمدتر و راحت تر برای هل دادن و کشیدن، چرخش، رانش و کنترل بار، از چند کیلوگرم تا هزاران تن بوده است. برای رسیدن به این هدف از پرس ها به طور گسترده استفاده می شود.

تحقیقات متعددی در زمینه طراحی و ساخت پرس انجام شده است. طراحی، ساخت و آزمایش پرس هیدرولیک 30 تنی با استفاده از مواد داخلی. پارامترهای اصلی طرح شامل حداکثر بار (300 کیلو نیوتن)، فاصله ای که مقاومت بار باید حرکت کند (ضربه پیستون، 150 میلی متر)، فشار سیستم، سطح سیلندر و سرعت جریان حجمی سیال کار می باشد.

تحقیق در مورد بهینه سازی ساختاری پرس هیدرولیک 5 تنی و پرس عدل بندی قراضه برای کاهش هزینه توسط توپولوژی. بهینه سازی توپولوژی بر روی اجزای مختلف پرس عدل بندی قراضه و پرس هیدرولیک 5 تنی با استفاده از نرم افزار ANSYS WORKBENCH اعمال شد. بارها و محدودیت های مناسب بر روی فضای طراحی اولیه اجزا اعمال شد. یک رویکرد یکپارچه نیز برای تأیید عملکرد سازه با استفاده از نرم افزار ANSYS توسعه داده شد. در پایان مدل طراحی بهینه شکل با قطعه واقعی که برای پرس ساخته شده بود مقایسه شد. استنباط شد که بهینه سازی توپولوژی منجر به طراحی بهتر و خلاقانه محصول می شود. طراحی و ساخت پرس هیدرولیک برای تولید قفسه های کوره. طراحی و ساخت دستگاه بر اساس اصول اخلاقی و آیین نامه های مهندسی و طراحی صنعتی تعیین شده انجام شد. روی تحلیل و بهینه سازی ساختاری پرس هیدرولیک 5 تنی فریم H کار کرد. در این گزارش آمده است که استفاده از منابع بهینه ممکن در طراحی قاب پرس های هیدرولیک می تواند با بهینه سازی وزن مواد مصرفی برای ساخت سازه، هزینه پرس های هیدرولیک را کاهش دهد.

نگاهی انتقادی به کارگاه‌های مکانیکی در نیجریه نشان می‌دهد که اکثر دستگاه‌های پرس به این کشور وارد می‌شوند و این کار با هزینه بالایی انجام می‌شود. از این رو، مصلحت است که تعداد بیشتری از این ماشین های مهم به صورت محلی توسعه داده شوند. بنابراین این کار توسعه پرس هیدرولیک دستی را ارائه می دهد که هزینه پایینی دارد و به صورت هیدرولیکی کار می کند و می تواند به خوبی با ماشین های پرس وارداتی با همان ظرفیت طراحی شده رقابت کند. توسعه بیشتر این دستگاه به کاهش هزینه های بالای خرید و واردات این دستگاه کمک می کند و در نتیجه صنایع تولید محلی ما را تقویت می کند.

2. روش شناسی

برای دستیابی به هدف این کار، اجزای سازنده دستگاه با استفاده از معادلات طراحی مختلف طراحی شد. نتایج طراحی برای انتخاب مواد برای اجزای مختلف استفاده شد. نقشه کشی دقیق دستگاه پرس هیدرولیک توسعه یافته با استفاده از نرم افزار Pro E انجام شد. در ساخت دستگاه، از فولاد نرم به عنوان ماده محلی استفاده شد. استفاده از فولاد ملایم به این دلیل است که استحکام، سختی و ماشین کاری آن مطابق با مشخصات طراحی است. همچنین در دسترس و مقرون به صرفه است.

2.1. تجزیه و تحلیل طراحی برخی از اجزای ماشین
برخی از اجزای دستگاه توسعه یافته عبارتند از: قاب (پایه، پایه پایه، ستون، صفحه بالایی)، میز نصب سیلندر، پین پرس، میز کار/تخت، مجموعه سیلندر/رم، مخزن هیدرولیک، اهرم دستی، شلنگ فشار، نشانگر فشار و پمپ هیدرولیک.

2.1.1. قاب ماشین

قاب ساختاری است که واحدهای اصلی یک ماشین ابزار بر روی آن مونتاژ می شوند. برای این کار، قاب برای قرار دادن مونتاژ قوچ، پمپ هیدرولیک، تشکر روغن و میز کار (تخت) طراحی شد. ملاحظات طراحی کشش مستقیمی است که بر روی ستون ها اعمال می شود. سایر اعضای قاب تحت فشارهای خمشی ساده قرار دارند.

فرآیندهای ساخت ماشین

فرآیندهای مختلف مورد استفاده در ساخت این دستگاه پرس هیدرولیک عبارتند از: اندازه گیری، علامت گذاری، برش، سوراخ کاری، جوشکاری، بست، سنگ زنی و رنگ آمیزی.

مونتاژ و جوشکاری اجزای ماشین

در جوشکاری اجزای مختلف این دستگاه به دلیل سهولت تمرکز گرما، از روش جوشکاری قوس الکتریکی استفاده شد. پخش حرارت کمانش و تاب خوردگی را کاهش می دهد. همچنین غلظت حرارت باعث افزایش عمق نفوذ و سرعت بخشیدن به عملیات جوشکاری می شود. پایه ای که از فولاد نرم کانال U ساخته شده است ابتدا راه اندازی شد. طول پایه 840 میلی متر، عرض 180 میلی متر و ضخامت 6 میلی متر است. ستونی که از چهار قطعه ورق فولادی صاف عمودی ساخته شده است به پایه ای که راه اندازی شده است جوش داده شده است. هر صفحه دارای طول 1650 میلی متر (ارتفاع عمودی)، عرض 102 میلی متر و ضخامت 20 میلی متر است. همه آنها به پایه جوش داده شدند تا ستون دستگاه را تشکیل دهند. پس از انجام این کار، دو قطعه ورق فولادی نرم (طول 840 میلی متر، عرض 225 میلی متر و ضخامت 16 میلی متر) به قسمت بالایی قاب جوش داده شد. با قرار گرفتن تمام قطعات اصلی قاب در موقعیت محکم، پایه قاب به پایه قاب جوش داده شد تا پایداری دستگاه در حین کار فراهم شود.

پرس های هیدرولیک فریم سی C نوع متداول پرس هیدرولیک هستند. گاهی اوقات به عنوان “فشار قاب شکاف” شناخته می شود، C-frame نام خود را از آن گرفته است و به راحتی با شکل حرف C قابل شناسایی است. این پرس های همه کاره معمولاً فضای کمتری را در یک کارگاه فلزکاری اشغال می کنند. مانند سایر انواع پرس های هیدرولیک، این پرس های همه کاره به کاربردهای متعدد در انواع صنایع کمک می کند.

پرس های سینی فریم C معمولاً ظرفیتی بین 4 تا 12 تن با حدود 12 اینچ حرکت قوچ دارند. ماشین‌های با کیفیت بالاتر از ساختار فولادی سنگین، سیلندرهای هیدرولیک طراحی شده برای مقاومت در برابر 3000 psi و ویژگی‌های ایمنی که از حرکت قوچ تا زمانی که دست‌های اپراتور روشن نشود، جلوگیری می‌کند.

به دلیل سه ضلع باز قاب C، آنها می توانند اشکال و اندازه های مختلف مواد را کنترل کنند. پرس های نیمکت فریم C اغلب برای کارهایی استفاده می شوند که به اندازه تخت کوچکتر و تناژ کمتری نیاز دارند.

 

مزایای پرس هیدرولیک C FRAME

 

پرس هیدرولیک فریم C علاوه بر مزیت کناره های باز آن، مزایای دیگری نیز دارند که عبارتند از:

ردپای کوچکتر: پرس های فریم C در مقایسه با سایر پرس های هیدرولیک معمولاً کمترین فضای کف را اشغال می کنند.
نقاط دسترسی بیشتر: پرس های فریم C حذف آسان تر قطعات تمام شده را فراهم می کنند و تعمیر و نگهداری قالب را ساده تر می کنند.
سهولت استفاده و کارایی: طراحی قاب C همچنین انحراف ضربه را کاهش می دهد و در عین حال دسترسی به کار را افزایش می دهد.
مقرون به صرفه: پرس نیمکت فریم C در مقایسه با سایر انواع پرس هیدرولیک هزینه کمتری دارد.

 

 

کاربردهای پرس نیمکت C-Frame

در حالی که یک پرس سینی فریم C کاربردهای متعددی دارد، یکی از پایه های اصلی آن مهر زنی است. قطعات مهر شده از ورق فلزی با استفاده از قالبی که به شکل یک قطعه ماشینکاری شده است، شکل می گیرد. قوچ پرس فلز را از طریق قالب فشار می دهد و شکل قطعه را تشکیل می دهد.

 

تولید کنندگان همچنین می توانند سایر فرآیندهای فلزکاری مانند:

مونتاژ: چسباندن چندین قسمت به یکدیگر.
خمش: حرکت یک نوار یا ورق فلزی حول یک محور مستقیم و اعمال تنش. خم شدن پس از رفع استرس دائمی است.
خالی کردن: ضربه زدن به فشار از طریق یک ورقه فلزی و وارد کردن قالب. قسمت پانچ شده حفظ می شود.
سکه گذاری: فشرده سازی سطوح قطعه کار در قالب بسته.
فشرده سازی: ایجاد بخشی از طریق فشرده سازی مواد پودری.
چین دار کردن: یکی دیگر از روش های مونتاژ با استفاده از یک پرس و ابزار برای تا کردن و صاف کردن مواد به طوری که دو قطعه به طور ایمن به هم محکم شوند.
کار کشیدن و کشش عمیق: کشیدن فلز از طریق یک قالب مخروطی که آن را به شکل نازک‌تری در می‌آورد.
نقش برجسته: تولید طرح های منقوش در مواد ورق با استفاده از قالب های نر و ماده.

خرید پرس هیدرولیک سی C فریم رولمان صنعت
رولمان صنعت خرید و فروش انواع پرس هیدرولیک سی C فریم

ویژگی پرس هیدرولیک c فریم


ساختار بسیار سفت و سخت
پیکربندی مطبوعات با سرعت بالا در دسترس است
ترمینال صفحه لمسی اختیاری
بسیار متنوع و چند کاره
مناسب برای پرس ورق فلز
رولمان صنعت طیف گسترده ای از پرس های C-Frame با سرعت بالا را ارائه می دهد که می توانند برای تعداد زیادی از فرآیندها استفاده شوند. این فرآیندها شامل مونتاژ، پرچ کردن، قالب گیری، خم کردن، صاف کردن، پرس کردن و غیره است. با نسبت قیمت به عملکرد فوق العاده، این پرس ها بسیار متنوع، سفت و سخت هستند و زمان کار طولانی دارند. ما همچنین می توانیم پایانه های صفحه لمسی اختیاری را برای ذخیره سازی داده ها، کالیبراسیون آسان دستگاه و پیکربندی برنامه ارائه دهیم.

نصب، استفاده و نگهداری پرس های فریم C بسیار آسان است و همچنین در پردازش با سرعت بالا ورق های فلزی و سایر مواد بسیار کارآمد است. ما همچنین می‌توانیم پرس‌های C-Frame با سرعت بالا را که برای فضاهای عملیاتی بزرگ طراحی شده‌اند، بسازیم که هم برای عملیات خودکار و هم برای خطوط مونتاژ چند پرس مناسب هستند. چه به دنبال یک دستگاه بسیار تخصصی باشید، چه به دنبال دستگاهی باشید که با سرعت بالا کار کند، ما همیشه ارائه می دهیم.

با طیف گسترده ای از لوازم جانبی موجود مانند بالشتک های قالب و سیستم های تعویض خودکار قالب، این محلول های پرس می توانند به سرعت بهره وری هر کارگاهی را افزایش دهند. علاوه بر این، تمام دستگاه‌های پرس هیدرولیک C-Frame و دستگاه‌های پرس با سرعت بالا با ساختاری بسیار سفت و سخت و مقاومت بارگذاری ناهموار برای دقت طولانی‌مدت طراحی شده‌اند. LCM با درک نیازهای مشتریان خود و طراحی ماشین آلات با همکاری آنها، قادر است پرس هایی با دقت بالا طراحی کند که در بالاترین سطح کارکرد روز به روز دارند.

از دیگر کاربردهای پرس نیمکت می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

 

شکل دهی: تبدیل ورق فلزی تخت به قسمت سه بعدی.
سوراخ کردن: سوراخ کردن یک صفحه فلزی یا قسمتی.
اتصالات پرس: مونتاژ قطعات با تداخل مناسب.
Staking: اتصال دو قسمت با ایجاد تداخل بین آنها.
صاف کردن: خم کردن، پیچاندن یا کشش فلز برای اصلاح انحراف از صافی.
پیرایش: عملیات برش یا برش روی قسمتی که قبلا شکل گرفته است.
طول لیست نشان دهنده تطبیق پذیری پرس های سینی فریم C به طور خاص و پرس های هیدرولیک به طور کلی است.
generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.