یونیت هیدرولیک-پاورپک هیدرولیک

پاورپک هیدرولیک
پاورپک هیدرولیک چیست و کجا کاربرد دارد

اساساً یک پاورپک هیدرولیک یک واحد مستقل است که از یک موتور، یک مخزن و یک پمپ هیدرولیک تشکیل شده است. با استفاده از سیال هیدرولیک برای انتقال نیرو از یک مکان به مکان دیگر، واحدهای برق هیدرولیک می توانند مقدار زیادی نیرو تولید کنند که می تواند برای راه اندازی ماشین های هیدرولیک استفاده شود.هنگامی که به بلند کردن اجسام سنگین یا نیروی فرمان مکرر نیاز است، واحدهای پاورپک هیدرولیک با کشیدن قدرت خود از ناحیه و نسبت فشار تعریف شده توسط قانون فیزیک پاسکال، راه حل کاملی را ارائه می دهند.فن آوری هیدرولیک به طور گسترده ای در طیف گسترده ای از کاربردهای بالابر در بسیاری از صنایع استفاده می شود. اینها عبارتند از: کامیون، معدن، راه سازی، کشاورزی، خودرو و هوانوردی و ….با اعمال مقدار کمی نیرو، یک سیستم هیدرولیک می تواند فشاری بیش از 10000 psi ایجاد کند. این به بلند کردن بارهای سنگین و انجام کارهای خسته کننده با هزینه های مقرون به صرفه کمک می کند.شما چه مبتدی باشید و چه متخصص، این مقاله برای ارائه اطلاعاتی آسان و جامع در مورد فناوری پاورپک هیدرولیک طراحی شده است.قبل از اینکه در مورد اجزای اصلی پاور پک های هیدرولیک صحبت کنیم، اجازه دهید نگاهی گذرا به تاریخچه فناوری هیدرولیک بیندازیم.

 اجزای تشکیل دهنده پاور پک هیدرولیک

هرپاور پک هیدرولیک از پنج جزء اصلی تشکیل شده است.اما بنابراینکه پاورپک هیدرولیک چه مدل و نوعی باشد این اجزا متفاوت خواهندبود. اما برخی از اجزایی که در همه آنها مشترک است به شرح زیر می باشد:

· مخزن روغن هیدرولیک:  

مهم­ترین جزء سیستم پاورپک­ هیدرولیک است که برای نگهداری روغن استفاده می ­شود.مخزن روغن پاورپک هیدرولیک از ورق فولادی نسبتا ضخیم ساخته می شود و با روش های جوشکاری پیشرفته آب بندی می شود که از نشتی روغن هیدرولیک جلوگیری شود.ورق فلزی استفاده شده در ساخت مخزن پاورپک هیدرولیک باید ویژگی های لازم برای عدم خوردگی و سایش در برابر مواد خورنده را داشته باشد.مخزن پاورپک هیدرولیک یا یونیت هیدرولیک در رنگهای مشکی و عمدتا آبی دیده میشود که البته با توجه به سلیقه و دلخاوه سازنده یا مشتری میتواند متغیر باشد.

· پمپ هیدرولیک: 

 از پمپ­های هیدرولیک برای حرکت سیال­ها در سیستم هیدرولیکی استفاده می­شود.در واقع قلب تپنده ی یک پاورپک هیدرولیک پمپ هیدرولیک آن است.پمپ های هیدرولیک در انواع مختلفی وجود دارند که در این مقاله به طور خلاصه به شرح آنها میپردازیم.شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پمپ های هیدرولیک سایر مقالات ما را در سایت رولمان صنعت مطالعه کنید.به طور کلی پمپ های هیدرولیک در دو نوع جابجایی مثبت یا Positive Displacement و جابجایی منفی یا Negative Displacement وجود دارند.

پمپ های جابجایی مثبت

یک پمپ جابجایی مثبت یک سیال را با محصور کردن مکر یک حجم ثابت و حرکت مکانیکی آن در سیستم حرکت می دهد. عمل پمپاژ چرخه ای است و می تواند توسط پیستون، پیچ، چرخ دنده، غلتک، دیافراگم یا پره هدایت شود.اگرچه انواع مختلفی از طرح های پمپ وجود دارد، اکثر آنها را می توان به دو دسته تقسیم کرد: رفت و برگشتی و چرخشی.

پمپ های جابجایی مثبت رفت و برگشتی

یک پمپ جابجایی مثبت رفت و برگشتی با حرکت مکرر عقب و جلو (ضربه های) پیستون، پیستون یا دیافراگم کار می کند.این چرخه ها را رفت و برگشت می نامند. در پمپ پیستونی، اولین حرکت پیستون خلاء ایجاد می کند، یک شیر ورودی را باز می کند، دریچه خروجی را می بندد و سیال را به داخل محفظه پیستون می کشد (فاز مکش). با معکوس شدن حرکت پیستون، شیر ورودی، که اکنون تحت فشار است، بسته می شود و دریچه خروجی باز می شود و اجازه می دهد تا سیال موجود در محفظه پیستون تخلیه شود (فاز تراکم). پمپ دوچرخه یک مثال ساده است. پمپ های پیستونی نیز می توانند دو کاره با دریچه های ورودی و خروجی در دو طرف پیستون باشند. در حالی که پیستون از یک طرف در حال مکش است، از طرف دیگر در حال تراکم است. نسخه های پیچیده تر و شعاعی اغلب در کاربردهای صنعتی استفاده می شوند.

پمپ های جابجایی مثبت دوار

پمپ‌های جابجایی مثبت دوار از عملکرد چرخ دنده‌ها یا چرخ دنده‌ها برای انتقال سیالات استفاده می‌کنند، نه از حرکت عقب و جلو پمپ‌های رفت و برگشتی. عنصر دوار یک آب بندی مایع با محفظه پمپ ایجاد می کند و در ورودی پمپ مکش ایجاد می کند. مایعی که به داخل پمپ کشیده می‌شود، درون دندانه‌های چرخ دنده یا چرخ دنده‌های آن محصور شده و به تخلیه منتقل می‌شود. ساده ترین مثال پمپ جابجایی مثبت دوار، پمپ دنده ای است. دو طرح اصلی پمپ دنده ای وجود دارد: خارجی و داخلی.

پمپ های جابجایی منفی

برای شرح این پمپ باید بگوییم که دبی خروجی پمپ جابجایی غیرمثبت در پاسخ به محدودیت (فشار) در خروجی تغییر می کند.پمپی که برای گردش مایع خنک کننده در اطراف بلوک موتور استفاده می شود، یا پمپ گریز از مرکز که در یک کارخانه صنعتی برای انتقال سیال از یک مخزن نگهدارنده به مخزن دیگر استفاده می شود، معمولاً یک پمپ جابجایی غیر مثبت یا منفی است.این نوع پمپ به شما اجازه می دهد تا هر زمان که فشار سیستم شروع به افزایش می کند، لغزش در داخل پمپ رخ دهد.

· موتور الکتریکی:  

انرژی مورد نیاز سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک و ایجاد فشار در آن توسط موتور الکتریکی انجام می ­شود.در موتور های الکتریکی از مکانیزم روتور و استاتور استفاده می شود.در زیر به انواع موتورهای الکتریکی می پردازیم که باید برای طراحی یک پاورپک هیدرولیک آن را مد نظر داشته باشیم.انواع موتورهای الکتریکی عبارتند از:

موتورهای جریان متناوب

موتورهای AC را می توان به چهار دسته اصلی تقسیم کرد: قطب سایه دار، فاز تقسیم، شروع خازن، شروع خازن/خازن کارکرد و خازن تقسیم دائمی.

هر نوع موتور PSC از نظر ساختار مشابه است. در استاتور کویل های زخمی وجود دارد و برای چرخش از روتور قفس سنجابی استفاده می شود. خازن برای موتورهای تک فاز برای تولید منبع تغذیه چند فاز مورد نیاز است. کنترل این موتورها بسیار آسان است و برای کار کردن نیازی به راننده یا کنترلر ندارد. تفاوت‌های جزئی، ویژگی‌های موتور القایی AC پایه را تغییر می‌دهد تا با نیازهای عملکردی مختلف، مانند انواع مختلف ترمز، مطابقت داشته باشد.

موتورهای جریان مستقیم

موتورهای DC از جریان مستقیم برای تغذیه برس‌های کربنی و کموتاتور استفاده می‌کنند یا سیم‌پیچ‌ها را با یک درایور تغییر می‌دهند. موتورهای DC حدود 30 درصد کارآمدتر از موتورهای AC هستند زیرا برای ایجاد میدان مغناطیسی نیازی به القای جریان ندارند. در عوض از آهنرباهای دائمی در روتور استفاده می کنند.در موتورهای DC دو نوع اصلی وجود دارد: براش و بدون جاروبک. در حالی که موتورهای برس برای کاربردهای عمومی طراحی شده اند، موتورهای براشلس برای کاربردهای دقیق طراحی شده اند.

· شیر فشار شکن:

 شیرهای فشار شکن فشار سیستم را کنترل می­کنند که به اجزای سیستم پاورپک هیدرولیکی آسیبی وارد نشود.شیر فشار شکن معمولا روی مخزن پاورپک هیدرولیک نصب میشود.

·  هیدروموتور:  

هیدروموتور با تبدیل انرژی هیدرولیک به سرعت چرخش باعث حرکت سیستم می­شود.

آیا می‌دانید طرز ساخت یونیت هیدرولیک چگونه است؟

بهتراست قبل از آشنایی با روند ساخت یک پاورپک هیدرولیک، آشنایی مختصری با این مجموعه داشته باشید. تبدیل و انتقال قدرت به کمک سیال توسط مجموعه‌ی واحدی به نام یونیت هیدرولیک یا همان پاورپک هیدرولیک انجام می‌شود. یونیت هیدرولیک که برای راه‌‎‌اندازی و حرکت عملگر‌ها و اکچویتور‌‌ها (جک هیدرولیک و موتور هیدرولیک یا همان هیدروموتور) مورد استفاده قرار می‌گیرد. یونیت‌‌های هیدرولیکی بنابر نیاز سیستم حرکتی مکانیکی و درخواست طراح، در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. یونیت هیدرولیک یا همان پاورپک در بسیاری از صنایع و کارخانجات بزرگ و کوچک  مانند صنایع فولاد، سرامیک، خودروسازی، قطعه‌سازی و حتی کارگاه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. پاورپک هیدرولیک از قطعات مختلفی نظیر الکتروموتور، پمپ هیدرولیک،  مجموعه‌ی شیرآلات،  تانک (مخزن) هیدرولیک و دیگر لوازم جانبی تشکیل شده است. اهمیت دقت در ساخت زمانی مشخص می‌شود که بدانیم طراحی و ساخت پاورپک هیدرولیک اشتباه چه خسارات جانی، مالی و زمانی را متوجه یک مجموعه صنعتی و تولیدی می‌کند و یک سازنده یونیت هیدرولیک چه مسئولیت مهمی در قبال سیستم در حال ساخت دارد.

چگونه یک پاوریونیت هیدرولیک ساخته می‌شود؟

سازنده یونیت هیدرولیک باید این موارد را به درستی اجرا  کند. ابتدا پاورپک هیدرولیک را طراحی کنید. طراحی پاورپک هیدرولیک نیازمند آگاهی شما از نحوه عملکرد سیستم مکانیکی است. پس ابتدا باید عملکرد یونیت هیدرولیک مشخص شود و از کارایی پاورپک هیدرولیک آگاهی کامل داشته باشیم. سپس مدار هیدرولیکی را توسط نرم‌افزار شبیه‌سازی کنیم تا از عملکرد مطمئن شویم. بعد از این کار نوبت به انتخاب اجزای پاورپک هیدرولیک یا یونیت هیدرولیک می‌رسد. قطعات انتخاب شده برای پاورپک باید تهیه شود و در کارگاه گردآوری شود. در محل کارگاه ساخت، شروع به ساخت قطعات فلزی و نصب قطعات هیدرولیک روی آن می‌کنیم. در پایان کار ساخت پاورپک هیدرولیک را از جهات مختلف تست می‌کنیم تا با اطمینان کامل تحویل واحد نصب شود.

پاورپک هیدرولیک

برای ساخت یونیت هیدرولیک، از عملکرد دستگاه صنعتی آگاهی کامل داشته باشید.

برای ساخت یونیت هیدرولیک یا پاورپک هیدرولیک می بایست اطلاعات کامل از همه چیز یک سیستم مکانیکی داشت. بنابراین به بازدید مکان و شرایط پروژه بروید و از همه چیز آگاه باشید. با مسئولین فنی و اجرایی صحبت کنید و همه‌ی آن چیزی که برای طراحی یونیت هیدرولیک لازم است را بدانید. شرایط محیطی و  محل نصب پاوریونیت هیدرولیک برای طراحی شما بسیار مهم است. از تعداد جک‌ها، هیدروموتور‌ها و دیگر عملگر‌های هیدرولیک آگاهی کامل پیدا کنید. شما باید بدانید سیستم قرار است چند ساعت در روز کار کند و چند اپراتور با آن در ارتباط هستند.

آگاهی از شرایط یک کارخانه و استاندارهای آن مجموعه به شما کمک می‌کند تا کیفیت قطعات را به درستی انتخاب کنید و غیرمستقیم بدانید چقدر برای اجرای پروژه جدیت دارند و چه میزان بودجه برای این سیستم می‌خواهند در نظر بگیرند. 

شبیه‌سازی مدار هیدرولیک برای ساخت پاورپک هیدرولیک بسیار مهم است

سیستم‌های ساده هیدرولیک با تعداد کمی المان هیدرولیکی، اجرا و ساخت آسانی دارد. وقتی که تعداد پمپ‌ها و شیرآلات یک سیستم هیدرولیک زیاد باشد ولی مدار آن شبیه‌سازی نشده باشد، احتمال بروز خطا زیاد است و ساخت پاورپک را با مشکل روبرو می‌کند. بنابراین باید در یکی از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز هیدرولیک پیاده‌سازی شود تا هم عملکرد سیستم و مدار هیدرولیک بررسی شود و هم لیست جامعی از قطعات مورد استفاده تهیه شود. در پایان پروژه مدار هیدرولیکی به کارفرما تحویل داده می‌شود تا در آرشیو آن مجموعه ذخیره شود تا برای تعمیرات و دیگر مقاصد مورد استفاده قرار گیرد. 

انتخاب اجزا و قطعات هیدرولیک برای پاوریونیت هیدرولیکی در حال ساخت

شبیه‌سازی مدار هیدرولیک، لیست کاملی از قطعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌هد. انتخاب اجزای تشکیل دهنده پاورپک هیدرولیک باید با دقت زیادی مطابق با استانداردهای فنی و مهندسی انجام شود. دقت در انتخاب کالای اصلی و اورجینال از یکی دیگر از نکات مهم است که باعث می‌شود کیفیت بالای کار شما حفظ شود و به تعهدات خودت نسبت به کارفرما پایبند باشید.

برای تانک یا مخزن هیدرولیک ورق آهن لازم دارید. الکتروموتور و پمپ هیدرولیک و همچنین تجهیزات اتصال پمپ به الکتروموتور را طبق استاندارد و  نیاز سیستم تهیه کنید. شیرآلات هیدرولیک به همراه متعلقات و لوازم جانبی نظیر بلوک فولادی و …. تهیه کنید. دیگر لوازم جانبی نظیر سیستم فیلترینگ، خنک‌کن و گرم‌کن، سنسورهای فشار و دما، رطوبت‌گیر، پیچ و مهره و اتصالات را باید در دسترس شما باشند تا برای اسمبل جانمایی آنها را در نظر بگیرد.

انتخاب اجزا و قطعات هیدرولیک برای یونیت هیدرولیکی (پاورپک هیدرولیک) در حال ساخت

ساخت تانک و اسمبل یونیت هیدرولیک در کارگاه هیدرولیک

ساخت تانک هیدرولیک و اسمبل قطعات هیدرولیک روی شاسی پاورپک داخل کارگاه هیدرولیک انجام می‌شود. در اغلب یونیت‌ها، تانک هیدرولیک نقش شاسی را دارد و همه قطعات روی آن نصب می‌شوند. بنابراین ابعاد تانک بسیار مهم است و باید برای آن نقشه کشیده و مراحل زیر انجام شود:

  • ورق تانک هیدرولیک را طبق نقشه خم و برش داده می‌شود و سپس با دقت جوشکاری می‌شود.
  • درب مخزن هیدرولیک که بقیه قطعات روی آن قرار می‌گیرد ضخامت بیشتری نسبت به بدنه تانک دارد.
  • الکتروموتور و پمپ هیدرولیک از طریق یک گلدانی روی درب محکم می‌شوند. پس جای گلدانی را روی تانک برش داده می‌شود.
  • برای بقیه قطعات نظیر منیفولد شیرآلات، سیستم فیلترینگ، درب مخزن، شیلنگ‌های انتقال سیال و … باید روی شاسی سوراخ‌کاری و برش‌کاری شود.
  • بعد از اتمام کار شاسی و مخزن، کلیه قطعات با دقت نصب می‌شوند و در پایان کار، مجموعه پاورپک رنگ‌‌کاری می‌شود.

تست یونیت هیدرولیک بعد از ساخت و اسمبل آن

پاورپک‌های هیدرولیک در قسمت‌های مهم و حساس یک کارخانه نصب می‌شوند و تیم طراحی و ساخت بقیه قسمت‌های مکانیکی سریعا پاورپک را به دستگاه متصل و کار را آغاز می‌کنند. سازنده پاورپک هیدرولیک باید بعد از ساخت و اسمبل، عملکرد الکتروموتور و پمپ هیدرولیک، عملکرد شیرآلات و سنسورها، نشتی احتمالی در تانک و اتصالات را به ترتیب چک کند تا کمترین آسیب و خسارت در زمان نصب یونیت هیدرولیک متوجه سیستم شود.

مراحل ساخت یک پاورپک هیدرولیک کوچک چگونه است؟

یونیت‌های هیدرولیک کوچک که به آنها مینی پاورپک هیدرولیک نیز گفته می‌شود، مهمترین ویژگی آن تانک هیدرولیک کوچک است. مخزن روغن 10 الی 50 لیتری به صورت آماده هیدشاپ وجود دارد. الکتروموتور AC با ولتاژ 220 ولت (تک فاز یا سه فاز) یا DC با ولتاژ 12 یا 24 ولت از سایز 0.5kw تا 3kw به یک پمپ هیدرولیک دنده‌ای 0.5 لیتر الی 9 لیتر کوپل شده است. یک الی دو عدد شیر برقی یا شیر دستی با همراه یک عدد شیر فشارشکن روی مینی پاورپک قرار دارد. یک عدد فیلتر مکش، گیج فشار، درب تانک، روغن‌نما و شیلنک‌ها دیگر قطعات جانبی پاور پک هیدرولیک است. 

طراحی و ساخت پاور پک یا یونیت هیدرولیک رولمان صنعت

ساخت یونیت و مدار هیدرولیک بر اساس اصول مهندسی و تجربی

با توجه به نکات ریز و درشتی که در مورد قطعات و ساخت یک یونیت هیدرولیک بیان شد به اهمیت ساخت مهندسی پاورپک هیدرولیک پی‌بردید. مجموعه هایپر صنعتی رولمان صنعت با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی ساخت یونیت هیدرولیک برای صنایع مختلف و اجرای مدارهای سیستم هیدرولیک، خود را متعهد به رعایت کلیه‌‌ موارد و نکات زیر در زمان ساخت و تحویل را طبق سفارش مشتری می‌داند و همواره سعی کرده است به عنوان یک سازنده نمونه یونیت هیدرولیک یا همان پاورپک هیدرولیک خود را معرفی کند.

  • انتخاب درست و مهندسی همه قطعات، مدار و اجزای پاوریونیت هیدرولیک طبق نیاز و درخواست مشتری
  • ارائه پیش فاکتور و فاکتور رسمی با مشخص کردن پارامترهای فنی و قیمتی و اجزای یونیت هیدرولیک به مشتری
  • صدور قرارداد ساخت با مشخص کردن قیمت نهایی، مدت زمان ساخت و مکان تحویل سیستم
  • ارائه ضمانت نامه کتبی و گارانتی کتبی معتبر برای کلیه یونیت ها و مدارهای سیستم هیدرولیک
  • ساخت یونیت هیدرولیک و تحویل به مشتری در کمترین زمان و طبق زمان ذکر شده در قرارداد
  • امکان بازدید از یونیت هیدرولیک در زمان و مراحل ساخت در محل کارگاه برای کارشناسان فنی
  • تست یونیت هیدرولیک در حضور مشتری و ارائه دفترچه و راهنمای نصب برای مراحل بعدی
پاورپک هیدرولیک

  یونیت یا پاورپک هیدرولیک

مخزن سیال هیدرولیک مایع هیدرولیک اضافی را برای تطبیق با تغییرات حجمی از: گسترش و انقباض سیلندر، انبساط و انقباض ناشی از دما، و نشت نگه می دارد. این مخزن همچنین برای کمک به جداسازی هوا از سیال طراحی شده است و به عنوان یک انباشته کننده حرارت برای پوشش تلفات در سیستم در هنگام استفاده از حداکثر توان کار می کند.

مهندسان طراح همیشه تحت فشار هستند تا اندازه مخازن هیدرولیک را کاهش دهند، در حالی که اپراتورهای تجهیزات همیشه از مخازن بزرگتر قدردانی می کنند. مخازن همچنین می توانند به جداسازی کثیفی و سایر ذرات از روغن کمک کنند، زیرا ذرات معمولاً در کف مخزن ته نشین می شوند. برخی از طرح‌ها شامل کانال‌های جریان دینامیکی در مسیر برگشت سیال هستند که امکان مخزن کوچک‌تری را فراهم می‌کنند.

درایور اصلی یا پمپ یونیت یا پاورپک هیدرولیک

محرک اولیه است که پمپ هیدرولیک را به حرکت در می آورد و به نوبه خود جریان روغن هیدرولیک را می کند. انتخاب درایور اولیه توسط برنامه ای که در آن بسته برق هیدرولیک استفاده می شود تعیین می شود. برای برنامه های موبایل، معمولاً به دلیل استفاده از انرژی موجود، از خروجی موتور احتراق می توان استفاده کرد. کاربردهای پک برق صنعتی عموماً از موتورهای الکتریکی به عنوان محرک اصلی خود استفاده می کنند. موتورهای الکتریکیاور فوری، عملکرد روان و عملکرد بی صدا را می سازند.

همه درایورهای اولیه باید به طور خاص برای برنامه پاور پک اندازه شوند. وظیفه آنها تامین اسب بخار کافی برای حرکت در تولید یک پمپ هیدرولیک است که در جریان جریان و فشار مورد نیاز مدار هیدرولیک را تامین کند.

برای محاسبه محرک اولیه (معمولا یک موتور الکتریکی یا موتور)، ابتدا باید پمپ هیدرولیک را تعیین کرد تا جریان مورد نیاز سیستم را ارائه دهیم. زمانی که پمپ را اندازه‌گیری کنیم، توان مورد نیاز برای راه‌اندازی پمپ را می‌دانیم و اندازه موتور یا موتور را مشخص می‌کنیم.

عناصر کاهش دهنده سطح صدا در سیستم های هیدرولیک یونیت یا پاورپک هیدرولیک

عوامل کاهش دهنده سطح صدا در سیستم های هیدرولیک

مخازن نفت با سطوح بزرگ و دیواره های فلزی نازک صدا را به خوبی منتقل می کنند. می توان صدای تولید شده در مخزن را با استفاده از مواد ارتعاشی جدا کرد.

روش های مورد استفاده در عایق کاری به شرح زیر است:

– قرار دادن پمپ بر روی یک عنصر بدون لرزش

– استفاده از پمپ با عنصر میرایی ارتعاش،

– استفاده از حلقه های لوله لاستیکی (گرومت)

-نصب خطوط لوله با گیره ثابت با دمپر صدا

– ارتعاشات در سیالات عمدتاً توسط پالس های فشار ایجاد می شود و معمولاً از باتری هیدرولیک که پالس های فشار را دریافت می کند در عایق استفاده می شود.

عناصری که برای کاهش ارتعاشات و کاهش صدا استفاده می شوند.

1-حمل پمپ ارتعاشی یونیت یا پاورپک هیدرولیک

حامل پمپ الاستیک برای اتصال پمپ هیدرولیک و موتور محرک به یکدیگر استفاده می شود تا به طور قابل توجهی از انتقال ارتعاشات و نوسانات عنصر جلوگیری شود. ارتعاشات پمپ توسط یک حلقه لاستیکی که نیرو را منتقل می کند و در برابر دما و سیال مقاوم است مهر و موم می شود. با استفاده از یک کوپلینگ الاستیک دوار، اتصال فلزی بین پمپ و موتور حذف می شود. این امر سطح صدای سیستم هیدرولیک را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

سطح به دست آمده در کاهش حجم به عوامل زیادی بستگی دارد. (نوع پمپ، فشار کاری، لوله کشی، طراحی و غیره) بنابراین نمی توان مقادیر دقیق را بدست آورد. مواد تخلیه مورد استفاده در حامل پمپ باید برای ترکیب های مختلف موتور و پمپ مناسب باشد. بدنه اصلی (1) همراه با فلنج اتصال یک واحد ثابت را تشکیل می دهند که توسط یک حلقه لاستیکی (3) و حلقه نگهدارنده (2) به فلنج پمپ (4) متصل می شود. مقدار سختی ساحل و کیفیت حلقه لاستیکی با نوع پمپ، قدرت محرک و سیال سازگار است. 

ساخت یونیت یا پاورپک هیدرولیک

2- لرزشگیر و حامل پمپ روغنی – کولر هوا یونیت یا پاورپک هیدرولیک

در این مدل سیال برگشتی از سیستم در خنک کننده روغن – هوا خنک می شود. جریان هوای مورد نیاز برای خنک سازی توسط یک فن متصل به شفت موتور به دست می آید. (شکل 1.) تخلیه ارتعاش ترکیب حامل پمپ و خنک کننده روغن-هوا به معنای سادگی و هزینه کم در واحدهای قدرت هیدرولیک است. پمپ مبدل حرارتی در قسمت بیرونی کریر قرار می گیرد تا به راحتی تمیز شود. توزیع هوا به گونه ای طراحی شده است که حامل پمپ را می توان به صورت عمودی یا افقی در مخزن نصب کرد. با توجه به شکل دستگاه، قدرت خنک کننده به 1.8 کیلو وات محدود شده است. روغن نشتی در سیستم در بسیاری از کاربردها خنک می شود. علاوه بر این، گرمای تولید شده در سیستم هایی که برای مدت طولانی یا در روزهای گرم تابستان کار می کنند قابل جبران است.

خواص اساسی کولرهای روغنی-هوا;

– هزینه نصب پایین

– هزینه عملیاتی پایین

– تعمیر و نگهداری آسان

– فن با موتور محرک اصلی

بدنه اصلی (1) همراه با فلنج اتصال یک واحد ثابت را تشکیل می دهد که توسط یک حلقه لاستیکی (3) و حلقه نگهدارنده (2) به فلنج پمپ (4) متصل می شود. (شکل 3.) مقدار سختی ساحل و کیفیت حلقه لاستیکی باید مطابق با نوع پمپ، قدرت محرک و سیال انتخاب شود. عناصر خنک کننده (5) و محفظه تامین هوا در بدنه اصلی نصب شده اند و برای ساده سازی مونتاژ مجموعه پمپ طراحی شده اند. فن (6) به شفت موتور متصل است.

3- گیره لوله، شیلنگ و کابل

ضربه گیر و بست های میرایی لرزش اتصال سریع، تمیز، مرتب و زیبایی لوله ها را تضمین می کنند. شکل (4) این بست ها در اتصالات زیر استفاده می شوند.

– لوله کشی سیستم اصلی

– سیستم اضافی (خط نشت، خط خلبان، خط سیستم پنوماتیک و غیره)

– در شیلنگ ها

– تاسیسات برقی

بست ها باید دارای مشخصات زیر باشند.

– گیره ها، لوله ها یا شیلنگ ها را ایمن کنید (بار استاتیکی و دینامیکی)

– میرایی ارتعاش

– عایق صدا

– جذب شوک

– جبران طول در اثر تغییر دما در لوله ها

باید توجه ویژه ای داشت که شیلنگ ها را در گوشه های تیز فشار ندهید. خطوط باید با استفاده از گیره محکم شوند تا خم نشوند. ویژگی های ارتعاش و عایق صدا بست ها به منظور جلوگیری از انتشار لرزش عناصر به کل سیستم بسیار مهم است. قطر لوله ها و شیلنگ های مورد استفاده تعیین کننده ابعاد بست ها است. علاوه بر بار دینامیکی، فشار داخلی لوله، سری عنصر بست را تعیین می کند.

طراحی و ساخت پاورپک هیدرولیک

4- اکومولاتورهای هیدرولیکی برای یونیت یا پاورپک هیدرولیک

وظیفه اصلی یک اکومولاتور هیدرولیک گرفتن مقدار مشخصی از سیال از سیستم هیدرولیک تحت فشار و ذخیره آن برای بازگشت به سیستم در صورت لزوم است.

آکومولاتورها در سیستم های هیدرولیک به روش های مختلفی استفاده می شوند، به عنوان مثال؛

– ذخیره انرژی

– ذخیره سازی مایعات

– برنامه های اضطراری

– تعادل نیروها

– جذب ضربه های مکانیکی

– جذب ضربه های فشاری

– پوشش نشت روغن

– میرایی ارتعاش

– تخلیه شوک

– تعلیق خودرو

– عایق صدا

5- طراحی مخزن روغن هیدرولیک برای یونیت یا پاورپک هیدرولیک

طراحی مخزن روغن هیدرولیک برای عایق صدا و عملکرد سالم سیستم های هیدرولیک بسیار مهم است.

هنگام طراحی مخزن روغن هیدرولیک، با توجه به شرایط کاری سیستم هیدرولیک، باید مخزن روغنی با اندازه حداقل 5 برابر دبی پمپ هیدرولیک انتخاب شود. درپوش های تهویه باید برای کاهش فشار هوا نصب شوند.

6- انتخاب اتصالات هیدرولیک برای یونیت یا پاورپک هیدرولیک

انواع مختلفی از عناصر اتصال در سیستم های هیدرولیک استفاده می شود و اندازه های مختلفی دارند. هنگام طراحی یک سیستم جدید، به منظور اطمینان از عملکرد بی صدا سیستم هیدرولیک، اطمینان از عمر طولانی عناصر هیدرولیک انتخابی و استفاده بهینه از عملکرد سیستم هیدرولیک، طراحی سیستم هیدرولیک باید با در نظر گرفتن موارد زیر انجام شود. دبی عملیاتی، فشار کاری و دمای عملیاتی سیستم هیدرولیک و قطعات لازم باید به صورت غیر ضروری انتخاب شوند. استفاده از آرنج باید اجتناب شود.

نکاتی که در اتصال لوله و شیلنگ باید در نظر گرفته شود:

– در سیستم های هیدرولیک نباید از قطر لوله های مختلف استفاده شود.

– در گوشه های مورد استفاده در سیستم های هیدرولیک از گوشه های تیز خودداری شود.

– از لوله ها یا خطوط شلنگ بیش از حد طولانی و غیر ضروری خودداری شود.

-برای جلوگیری از لرزش و ایجاد حفره در سیستم، لوله ها باید در فواصل زمانی معین با کمک گیره ثابت شوند.

– لوله مکش باید کوتاه باشد.

– لوله برگشت باید کوتاه باشد.

– در مکان های متحرک و ارتعاشی باید از شیلنگ استفاده شود.

– انبساط حرارتی اتصالات لوله باید در نظر گرفته شود.

– قطر لوله باید برای تامین جریان و فشار مورد نظر کافی باشد.

– ضخامت دیواره لوله و نوع شلنگ باید به گونه ای انتخاب شود که فشار عملیاتی را برآورده کند.

– اتصالات لوله و شلنگ باید آب بندی شود.

– سطوح داخلی لوله باید صاف باشد.

– داخلی ترین لایه شیلنگ باید در برابر سیال مورد استفاده در سیستم مقاوم باشد.

یونیت یا پاورپک هیدرولیک رولمان صنعت

یونیت یا پاورپک هیدرولیک تکنولوژیک با واحد برق هیدرولیک نسل جدید

هدف طراحی پاورپک هیدرولیک برق هیدرولیک جدید بهبود کارایی و بهره وری در تمام بخش ها است. به عنوان مثال، استفاده از بسته‌های برق کنترل از راه دور بی‌سیم را در نظر بگیرید که راحتی و انعطاف‌پذیری بی‌نظیری را هنگام جابجایی هر نوع بار ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، استفاده از پاور پک های مینی یا میکرو هیدرولیک که قابل حمل هستند، انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهند. این امر استفاده از این لوازم جانبی را برای تقریباً تمام کاربردهای هیدرولیک همانطور که در فصل اول نشان داده شده است، ممکن می سازد.

بنابراین، ما می توانیم آنها را برای کاربردهای ساده یا پیچیده داشته باشیم. در واقع، انتظار داریم در سال‌های آینده شاهد طرح‌های بیشتری از پاور پک‌های هیدرولیک باشیم.

در حال حاضر، توسعه واحدهای برق هیدرولیک (HPU) نحوه رسیدگی به وظایف مختلف در طیف وسیعی از صنایع را متحول کرده است. تنها با یک جزء کوچک، می توانید قدرت عظیمی را توسعه دهید که می تواند قوچ های هیدرولیک مختلف را به حرکت درآورد.

تقاضا برای هیدرولیک در گذشته اخیر در کشورهای توسعه یافته مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان و ایرلند افزایش یافته است، فقط به چند مورد اشاره می کنیم. حتی در قاره هایی مانند آفریقا و آمریکا نیز تقاضا برای سیستم های هیدرولیک بسیار زیاد است.

بین سال های 2014 تا 2019، بازار قرار است 5.6 درصد رشد کند. این رشد عمدتاً ناشی از تقاضا برای پک های برق هیدرولیک در ساخت لوازم جانبی مانند بیل مکانیکی، کوبنده، کمپرسور، لودر و غیره است.

برخی از تولید کنندگان پیشرو تجهیزات پک هیدرولیک شامل Target Hydraulics (چین)، Parker Hannifin Corporation (اوهایو، ایالات متحده)، Hydac International GmbH (Sulbach، آلمان)، Brevini Fluid Power S.p.A (میلان، ایتالیا) و Nachi-Fujikoshi Corporation (توکیو) هستند. ) ، ژاپن)، فقط به چند مورد اشاره می کنیم.

این شرکت ها در دهه گذشته با توجه به تقاضای واحدهای هیدرولیک رشد قابل توجهی را به ثبت رسانده اند.

فناوری هیدرولیک پاور پک رشد و تحقیقات پایدار را در بخش‌های دیگری مانند مهندسی مکانیک (ساخت سوپاپ‌ها و سیلندرهای هیدرولیک)، مهندسی برق و الکترونیک (ساخت موتورهای الکتریکی)، ترمودینامیک و اکتشاف فضا سرعت بخشیده است.

این امر همچنین باعث ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای بسیاری از افراد شده است. حتی تعجب آور نیست که ببینیم درآمد کلی سیستم های هیدرولیک، صنعت تولید قبل از سال 2020 سه برابر شده است.

پاورپک هیدرولیک برقی

امنیت سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک چگونه تامین می شود؟

خطرات فشار هیدرولیک چیست؟

صدمات ناشی از آلودگی روغن هیدرولیک به بدن اثر سمی خطرناک روغن هیدرولیک تماس با روغن هیدرولیک داغ انفجار در سیستم هیدرولیک، شیلنگ ها و خطوط لوله.

آسیب های آلوده به فشار بالا چیست؟

مایع تحت فشار با سوراخ کردن بافت پوست وارد بدن شده و به بافت های بدن می رسد. این ماده با عفونت در بدن به سرعت از بافت پوست عبور می کند. به اعماق سلول های عصبی و حفره های دست / بدن می رود. یک نشتی سوراخ سوزنی در شیلنگ هیدرولیک باعث می شود روغن سمی با سرعت 180 متر بر ثانیه تحت فشار بالا خارج شود.

فشار بالا برای سلامت انسان در کجا قرار دارد؟

خطوط هیدرولیک

اسپری های نقاشی بدون هوا،

100 PSI (6 بار) یا خطوط هوای فشار بالا

اسلحه های اسپری و گریس فشار قوی

اگر روغن هیدرولیک با فشار زیاد وارد بدن انسان شود چه اتفاقی می افتد؟

از طریق آلودگی مواد:

گریس / روغن های معدنی / سیالات هیدرولیک / رنگ / تینر

افزایش بافت همبند فیبری بین سلول ها
پوسیدگی بافت و مردن
درد، احساس سوزش و تورم در ناحیه عفونی ظرف چند ساعت زمانی که موادی مانند رنگ و تینر آلوده می‌شوند.
در صورت آلوده شدن به موادی مانند گریس، روغن هیدرولیک، احساس درد و سوزش در ناحیه عفونی ظرف یک یا 2 روز
نتیجه = 

بنابراین برای محافظت از سیستم پاورپک یا یونیت هیدرولیک فشار بالا چه باید بکنم؟

پاسخ ساده است، فقط چند دقیقه وقت بگذارید و موارد زیر را انجام دهید.

1. فقط افراد با تجربه و آموزش دیده در این زمینه باید در سیستم هیدرولیک پاسخ دهند.

2. فردی که در خرابی سیستم یونیت یا پاورپگ هیدرولیک پاسخ می دهد باید تمام لباس های محافظ را بپوشد.

3. شیرها در سیستم یونیت یا پاورپگ هیدرولیک باید روی خنثی تنظیم شوند.

4. بررسی می شود که سیلندرهای هیدرولیک تحت بار هستند یا نه و سیلندرهای بارگذاری شده به حالت خنثی برده می شوند.

5. سیستم هیدرولیک متوقف شده و تمامی کلیدها کنترل می شوند.

6. مانومترهای سیستم هیدرولیک یک به یک بررسی می شوند تا از “0” بودن مقادیر فشار اطمینان حاصل شود.

7. از آنجایی که سیلندرهای هیدرولیک جزء متحرک هستند، قبل از جدا کردن شیلنگ های متصل به این خط، باید اقدامات احتیاطی لازم برای جلوگیری از حرکت تجهیزات متصل به سیلندر انجام شود.

امنیت سیستم های یونیت یا پاورپک هیدرولیک

راه حل های تایید شده از یک منبع واحد برای سیستم های یونیت یا پاورپک هیدرولیک

راه حل های تایید شده از یک منبع واحد برای سیستم های یونیت یا پاورپک هیدرولیک و تجهیزات سیستم پنوماتیک

از نیپل های پرس گرفته تا شیلنگ های صنعتی – محصول مناسب خود را در رولمان صنعت پیدا خواهید کرد. علاوه بر استانداردهایی مانند شلنگ های فشار قوی و فشار کم، محصولاتی را برای نیازها و پروژه های خاص تر پیدا خواهید کرد. مجموعه محصولات ما شامل فناوری هیدرولیک، پنوماتیک، فیلتراسیون، آب بندی، فناوری اندازه گیری و موارد دیگر است.

لجستیک قطعات یدکی هیدرولیک و پنوماتیک سریع

با تشکر از رولمان صنعت، مشکلی برای تهیه قطعات یدکی نیست. یک شبکه شعب متراکم دسترسی آماده به اجزای مورد نیاز شما را حتی در زمان کوتاه فراهم می کند.

ما می توانیم چنین کارایی را ارائه دهیم زیرا بیش از 82000 قطعه مختلف را به طور دائم در انبار نگه می داریم. سپس نیروی کار مجرب و متعهد داریم. آنها با تخصص و تمرکز بر خدمات، کمک های سریع و با کیفیت را در هر شرایطی ارائه می دهند.

مفاهیم OEM با کارایی بالا در تجهیزات هیدرولیک

به عنوان یک OEM، مهم نیست که می خواهید لجستیک را ساده کنید، تحرک را بهبود بخشید یا بهره وری را افزایش دهید: راه حل های HANSA-FLEX با کوچکترین جزئیات به اهداف شما می پردازد.

ماژول های خدماتی مانند “کانبان و انبارهای محموله”، “قفل کردن” و “شغل” به ویژه مقرون به صرفه هستند. این خدمات OEM سفارشی شده و به دقت با چرخه های فرآیند تولید شما هماهنگ شده است. X-CODE، کارگاه های هیدرولیک و خدمات روغن هیدرومن گزینه های دیگری را برای کاهش هزینه ها ارائه می دهند.

کانبان و راه حل های محموله در تجهیزات هیدرولیک

تعداد فزاینده ای از OEM ها به مشارکت سیستم رولمان صنعت برای بهینه سازی فرآیندهای تولید و لجستیک خود متکی هستند. آنها به دنبال مفاهیم مشترکی هستند که امکان افزایش سیستماتیک ارزش افزوده را برای مشتریان فراهم کند. رولمان صنعت چنین مفاهیمی را توسعه می دهد. کانبان و انبارهای محموله از جمله راه حل های لجستیکی هستند که ما با همکاری نزدیک با OEM ها ایجاد می کنیم.

مخازن کانبان رولمان صنعت یک انبار قطعات هیدرولیک در محل، ساختار یافته و به طور منظم برای خطوط تولید شما در اختیار شما قرار می دهد. محصولات لازم برای نصاب ها همیشه در دسترس است. نیاز به برنامه ریزی و سفارش وقت گیر را از بین می برد.

مخازن کانبان می توانند به عنوان مخازن محموله نیز کار کنند. این بدان معنی است که قطعات در ابتدا در مالکیت رولمان صنعت باقی ماندند و تنها به یک عامل هزینه در استوک شات تبدیل شدند. با استفاده از این اصل، شما فقط برای آنچه واقعاً نیاز دارید، پرداخت می کنید.

فروش پاورپک هیدرولیک

واحد تست یونیت یا پاورپک هیدرولیک

 

Test Rig تست سیستم را ساده می کند

پارکر هانیفین Parker اخیراً یک مرکز توسعه و اعتبارسنجی سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک برق رسانی را در وارویک، انگلستان راه اندازی کرده است.

با افزایش روزافزون تولیدکنندگان تجهیزات که از درایوهای الکتریکی به عنوان محرک اصلی برای سیستم‌های یونیت یا پاورپک هیدرولیک متحرک به جای موتورهای احتراق داخلی (ICE) استفاده می‌کنند، پارکر هانیفین شروع به رسیدگی به نگرانی‌های مرتبط با اثبات و استفاده از فناوری‌های نوظهور مانند ریسک، قابلیت اطمینان طولانی مدت، و سهولت پذیرش به همین دلایل، پارکر اخیراً یک مرکز توسعه و اعتبارسنجی سیستم برق رسانی را در وارویک، انگلستان راه اندازی کرده است. سلول تست الکتریکی پارکر می تواند به علاقه مندان به استفاده از سیستم پمپ الکترو هیدرولیک این شرکت (EHPS) برای تجهیزات سیستم های حرکتی سیار کمک کند. به عنوان مثال می توان به کاربردهای حمل و نقل مواد و کاربردهای دستی، بیل مکانیکی چرخ دار، لودر چرخ، و تجهیزات جنگلداری و معدن اشاره کرد.

EHPS برای بلند کردن و پایین آوردن بدنه بزرگ تجهیزات در نسل بعدی وسایل نقلیه سیار طراحی شده است. هنگام پایین آمدن، پمپ/موتور را می توان به صورت معکوس به عنوان یک ژنراتور الکتریکی استفاده کرد، در حالی که پس از بلند کردن، می توان از انرژی ذخیره شده برای کاهش بار روی دیزل ژنراتور دوباره استفاده کرد. برای مثال، یک چرخ لودر هیبریدی به کاهش 50 درصدی نیاز انرژی خود دست یافت. چگالی توان بالای این سیستم همچنین امکان استفاده از یک قاب کوچکتر را فراهم کرد. علاوه بر این، این پروژه شاهد کاهش قابل توجه گرمای هیدرولیک بود که به نوبه خود امکان کوچک کردن سخت افزار مدیریت حرارتی مانند پمپ، موتور فن، فن و رادیاتور را فراهم کرد. صرفه جویی قابل توجهی در انرژی نیز در کاربردهای دنیای واقعی محقق شده است.

این شماتیک یک تنظیم سنتی را با استفاده از یک سیلندر و بار فیزیکی برای انجام آزمایش درایو پمپ الکتروهیدرولیک مقایسه می‌کند. تنظیمات پایین تر از یک جفت موتور هیدرولیک برای انجام آزمایش های مشابه برای کاهش چشمگیر نیاز برق استفاده می کند.

یک دستگاه تست غیر متعارف یونیت یا پاورپک هیدرولیک
سلول آزمایش الکتریکی از انعطاف پذیری پمپ های الکتروهیدرولیک قابل برنامه ریزی برای تکرار طیف وسیعی از پروفیل های بارگذاری و چرخه کاری استفاده می کند و در عین حال کارایی سیستم، مصرف انرژی و عملکرد مفهومی را نظارت می کند. تکنسین ها و مهندسان پارکر می توانند با استفاده از پارامترهای ارائه شده توسط مشتری، قابلیت ها و صرفه جویی ها را با EHPS تأیید کنند. سطوح خطر آینده به طور قابل توجهی کاهش می یابد زیرا سیستم و نرم افزار را می توان توسعه داد، تشخیص را تایید کرد، ایمنی عملکردی را تایید کرد، و تست قابلیت اطمینان مادام العمر را تکمیل کرد. همه اینها را می توان در یک بازه زمانی بسیار کوتاهتر از آنچه در غیر این صورت ممکن بود انجام داد و داده ها را می توان از راه دور از طریق اینترنت اشیا به اشتراک گذاشت.

سلول آزمایش الکتریکی از یک موتور دوم به عنوان بار استفاده می کند، بنابراین هیچ سیلندر یا وزنه برداری لازم نیست. بنابراین، طیف گسترده ای از بارها، سرعت ها و سایر پارامترها می توانند به طور دقیق و سریع برنامه های مشتری را تکرار کنند. نتیجه کارایی بالا و مصرف انرژی کم است. کنترل الکترونیکی IQAN پارکر پارامترهای سیستم مانند فشار، دما، جریان و سرعت را کنترل می کند. هر پیکربندی سیستم خاص در سلول را می توان به سرعت تکرار و آزمایش کرد.

برقی‌سازی هیدرولیک‌های متحرک، مانند EHPS پارکر، چندین مزیت را ارائه می‌کند – که کمترین آن پتانسیل استفاده از موتورهای دیزلی یا گازی کوچک‌تر برای کارکرد هیدرولیک خودرو یا حذف موتور به طور کلی است. مزایای اضافی شامل بازیابی انرژی، تقاضای روشن/خاموش برق، و عملیات بالابر/کاهش مستقل از سرعت یا گشتاور ICE است.

برای کسانی که به دنبال اعتبارسنجی قابلیت‌ها و صرفه‌جویی‌های پیشنهادی با EHPS، کاهش سطوح ریسک آتی، و کاهش قابل توجه زمان ورود به بازار هستند، در دسترس بودن سلول تست الکتریکی پارکر می‌تواند به عرضه محصولات مشتری به بازار سریع‌تر و با ریسک کمتر کمک کند.

ا.

تست یونیت یا پاورپک هیدرولیک

خطرات خرابی شلنگ یونیت یا پاورپک هیدرولیک چیست؟

خطرات مرتبط با سیستم های هیدرولیک یا پاورپک هیدرولیک، به طور خاص، مجموعه های شلنگ هیدرولیک می تواند ویرانگر باشد. متأسفانه، اغلب می توان آنها را نادیده گرفت. اسکاتی گارست، مدیر کل خدمات فناوری پیشرفته (ATS) گفت که این مشکل بیشتر به دلیل رضایت یک شرکت تولیدی از نشت هیدرولیک است. لازم است بدانید که روغن هیدرولیک نه تنها سطوح لغزنده ایجاد می کند که منجر به خطرات لغزش و سقوط می شود، بلکه می تواند باعث سوختگی پوست شود و حتی در صورت ترکیدن شلنگ به بدن تزریق شود. علاوه بر این، روغن هیدرولیک در اطراف منبع احتراق می تواند خطر آتش سوزی باشد.

آیا خرابی شیلنگ یونیت یا پاورپک هیدرولیک در برخی از برنامه ها مهم تر از برخی دیگر است؟
گارست گفت: «بسیار به نوع و/یا دمای سیال در حال انتقال بستگی دارد. “تأثیر خرابی شلنگ در برخی از کاربردها می تواند جدی تر از سایر کاربردها باشد. فشاری که سیستم در داخل کار می کند و محل خرابی هر دو مسائل کلیدی هستند. همه می توانند منجر به قرار گرفتن در معرض محیط و/یا خطر آسیب به فردی که در نزدیکی کار می کند، شود، زیرا شیلنگ ها می توانند از هم جدا شوند و زباله ها را پرتاب کنند و/یا شلاق بزنند و به هر چیزی در مسیرشان برخورد کنند و/یا مقادیر زیادی روغن یا مایعات دیگر را آزاد کنند، که اغلب می تواند بسیار گرم و در برخی موارد سمی باشد.»

اجتناب از شکست کلیدی است
گارست خاطرنشان کرد که در ATS، آنها بر این باورند که اجرای یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه خوب با دستورالعمل های دقیق ماشین آلات و وظایف کاری استاندارد، همیشه بهترین اقدام پیشگیرانه است. آنها این کار را برای تمام تجهیزات در طول ادغام برنامه های تعمیر و نگهداری خود انجام می دهند. پیروی از این روش سخت اغلب منجر به یافتن مسائل بالقوه قبل از تجربه یک شکست بحرانی می شود. گارست گفت: «جلوگیری از خرابی شیلنگ های هیدرولیک و سایر قطع کننده های مشابه در عملیات، دلایل رایجی است که بسیاری از شرکت های تولیدی برای همکاری با یک منبع تعمیر و نگهداری ثانویه انتخاب می کنند که نیروی کار ماهری را پیاده سازی می کند که می تواند بر آموزش صحیح و مستند کردن کار استاندارد برای فعالیت های رایج مانند هیدرولیک تمرکز کند. مونتاژ شیلنگ و بازرسی.

وی ادامه داد: آموزش نیروی کار بر روی تکنیک های مناسب از طریق برنامه های ویژه که نه تنها آموزش تجهیزات خاص را اجرا می کند، بلکه مستندسازی روش های انتخاب و مونتاژ قطعات استاندارد، روش هایی است که ما در طول سالیان در آن موفقیت های زیادی داشته ایم. علاوه بر این، ما همچنین از فناوری‌های جدید ارائه شده توسط شرکای خود استفاده می‌کنیم، که برای نظارت بر وضعیت شلنگ و اپراتورهای تجهیزات هشدار در زمان قریب‌الوقوع بودن خرابی طراحی شده‌اند تا بتوان قبل از وقوع خرابی اقدام کرد.

اهمیت تطبیق
مونتاژ شیلنگ هیدرولیک پاورپک هیدرولیک برای کاربردهای خاص

ایمنی اولویت اصلی در ATS است، همانطور که باید در مورد هر شرکتی که با شلنگ های هیدرولیک یا هر مجموعه بالقوه خطرناک دیگری سر و کار دارد باشد. “شما نمی خواهید در مورد ایمنی کارکنان خود هیچ خطری را متحمل شوید. بنابراین، نه تنها تطبیق مجموعه شیلنگ با کاربرد مهم است، بلکه غیرقابل مذاکره است. این خطر بسیار زیاد است که نمی توان اطمینان حاصل کرد که مجموعه شیلنگ برای کاربرد خاص رتبه بندی شده است. اگر شک دارید، با یک منبع آگاه مانند فروشنده شلنگ یا سازنده تجهیزات خود تماس بگیرید. این موضوع بسیار مهم دیگری است که در دوره های آموزشی Skillpoint هیدرولیک ما پوشش داده شده است.

همیشه ایمنی را در اولویت قرار دهید
به سادگی می توان گفت که هر شرکت تولیدی که با مجموعه های هیدرولیک یا سایر تجهیزات و سیستم های تولیدی کار می کند، باید ایمنی را در اولویت قرار دهد و برای از بین بردن خطرات و خطرات مرتبط با هر یک از اجزای کار سخت تلاش کند. شیلنگ ها و مجموعه های هیدرولیک را می توان با اجرای و بهبود مستمر برنامه های نگهداری و بازرسی پیشگیرانه ایمن نگه داشت. استقرار آموزش متمرکز نیروی کار بر روی سیستم‌ها و مجموعه‌های هیدرولیک و اجرای دقیق تمام روش‌های استاندارد مورد نیاز، یک محل کار ایمن را تضمین می‌کند.

خطرات ناشی از ترکیده گی شیلنگ یونیت هیدرولیک

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

تعمیر و نگهداری سیستم های هیدرولیک یونیت یا پاورپک

سیستم های هیدرولیک یا یونیت یا پاورپک هیدرولییک مزایای زیادی دارند، اما نشت و نیازهای فراوان تعمیر و نگهداری، بسیاری از کسب و کارها را از استفاده از آنها برای برنامه های خود باز می دارد. خوشبختانه، تعمیر و نگهداری مناسب پاورپک هیدرولیک می تواند از بسیاری از مشکلات شما، از جمله نشت، جلوگیری کند و همچنین زمان کارکرد سیستم هیدرولیک را به حداکثر برساند. از این گذشته، اگر یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه دقیق در اختیار داشته باشید، الزامات نگهداری هیدرولیک چندان پیچیده نیست. در این مقاله، در مورد نگهداری مایعات هیدرولیک، لیست وظایف نگهداری پیشگیرانه و نحوه اندازه گیری موفقیت برنامه تعمیر و نگهداری پاورپک هیدرولیک خود بیاموزید.

مهم ترین سوالاتی که قبل از شروع باید از خود بپرسید
اکنون قبل از اینکه به بهترین شیوه های نگهداری یونیت یا پاورپک هیدرولیک بپردازیم، از پرسیدن چند سوال ساده از خود شروع کنید:

حجم کار سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک من چقدر است؟
آیا سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک من در حداکثر دبی و فشار بالاتر از 70 درصد کار می کند؟
شرایط عملکرد سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک چگونه است؟ آیا تجهیزات من در محیط نسبتاً گرم و کثیف قرار دارند؟
الزامات سازندگان تجهیزات هنگام نگهداری پیشگیرانه برای هر قطعه از تجهیزات یونیت یا پاورپک هیدرولیک چیست؟
الزامات سازندگان قطعات سیستم هیدرولیک در مورد آلودگی سیال هیدرولیک و ذرات ISO چیست؟
الزامات سازندگان فیلتر یونیت یا پاورپک هیدرولیک چیست؟
آیا سابقه نگهداری قبلی موجود است؟ اگر بله، تاریخچه چیست؟
سه نوع تعمیر و نگهداری هیدرولیک توضیح داده شده است
سه نوع اصلی تعمیر و نگهداری یونیت یا پاورپک هیدرولیک وجود دارد:
تعمیر و نگهداری واکنشی یونیت یا پاورپک (RM)
،
نگهداری پیشگیرانه یونیت یا پاورپک (PM)
و
نگهداری پیش بینی کننده ر (PdM)
.

نگهداری واکنشی
مخفف تعمیر و نگهداری خرابی است و شامل تعمیراتی است که برای تعمیر تجهیزاتی که قبلاً خراب شده اند انجام می شود.

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه
تعمیر و نگهداری منظمی است که بر روی تجهیزات برای جلوگیری از خرابی آن انجام می شود. نگهداری پیشگیرانه از طریق برنامه نگهداری پیشگیرانه اجرا می شود.

تعمیرات قابل پیش بینی
یا تعمیر و نگهداری مبتنی بر شرایط از دستگاه‌های حسگر برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد سیستم و اجزاء استفاده می‌کند و از پرسنل می‌خواهد تعمیر و نگهداری را دقیقاً در لحظه‌ای که نیاز است انجام دهند. به دلیل هزینه های بالا و الزامات فنی، هنوز در بازار جدید است و زیاد استفاده نمی شود.

برنامه نگهداری پیشگیرانه
برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه با شرایط عملیاتی و الزامات سازنده برای هر جزء مجزا و برای سیستم به عنوان یک کل تعریف می شود. برای شروع، باید رویه‌ها را برای هر یک از وظایف نگهداری پیشگیرانه یادداشت یا به‌روزرسانی کنید. توصیه می کنیم یک نسخه کتبی از برنامه نگهداری پیشگیرانه داشته باشید حتی اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و تکنسین تعمیر و نگهداری در کارمندان ندارید. این حیاتی است که همه کارکنان تعمیر و نگهداری روش های تعمیر و نگهداری را که به صراحت برای کسب و کار شما ایجاد شده است، بدانند، درک کنند و دنبال کنند.

بهترین روش های نگهداری مایعات هیدرولیک پاورپک هیدرولیک
از آنجایی که سیستم هیدرولیک از مایع هیدرولیک برای تغذیه ماشین آلات هیدرولیک استفاده می کند، باید به نگهداری و مراقبت از مایع هیدرولیک توجه بیشتری داشته باشید. سیال هیدرولیک عملکردهای زیادی را انجام می دهد، از جمله به حداقل رساندن سایش و پارگی، کاهش اصطکاک، حذف گرما، محافظت از سیستم در برابر زنگ زدگی و رسوبات، حذف زباله و کثیفی از سیستم.

شایع ترین مشکلاتی که باعث خراب شدن سیال هیدرولیک می شود گرم شدن بیش از حد سیستم، آلودگی سیستم و محیط کار کثیف است. بنابراین، برای مراقبت از سیال هیدرولیک، باید اقدامات زیر را انجام دهید:

از گرم شدن بیش از حد سیستم یونیت یا پاورپک  هیدرولیک جلوگیری کنید. سیال هیدرولیک در حالی که از طریق پمپ ها، لوله ها و شیرهای تسکین فشار داده می شود، داغ می شود. اگر دمای سیستم خیلی پایین باشد، تراکم در مخزن شروع می شود که می تواند باعث ایجاد حفره پمپ شود. برعکس، اگر دما خیلی بالا باشد، اکسیداسیونی که باعث رسوب لاک و لجن می شود، رخ می دهد. اکثر سیستم های هیدرولیک در محدوده 110-150 درجه فارنهایت با سیستم های هیدرولیک متحرک تا 250 درجه فارنهایت کار می کنند. اگر از سیال هیدرولیک مبتنی بر آب استفاده می کنید، اجازه ندهید دما از 140 درجه فارنهایت کمتر شود، بنابراین آب از سیال تبخیر نمی شود. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، کولر روغن و خارج از مخزن را به طور منظم بررسی کنید.
سیستم را تمیز نگه دارید. با تمیز نگه داشتن پوشش مخزن، خطوط تخلیه و دهانه های پر کننده هوا، از آلودگی سیستم توسط خاک، آب، زباله های فلزی از ورود به سیستم جلوگیری کنید.
مایع را تمیز نگه دارید. روغن را به طور منظم از نظر آلاینده ها آزمایش کنید. مایع هیدرولیک را در ظروف تعیین شده در محیط تمیز نگهداری کنید، قبل از افزودن مایع هیدرولیک درپوش پرکننده را تمیز کنید. فیلترهای سیال را به طور منظم تعویض و بررسی کنید. روغن فیلتر برای دستیابی به نتایج بهتر از طریق فیلترهای قابل حمل به سیستم اضافه می شود.

تعمیرات و نکه داری داری پاورپک هیدرولیک

دستورالعمل تعمیر و نگهداری سیستم هیدرولیک یا یونیت و پاورپک هیدرولیک و دستورالعمل راه اندازی سیستم هیدرولیک

برای جلوگیری از خرابی ها و توقف های ناگهانی با اطمینان از نگهداری برنامه ریزی شده تجهیزات سیستم پاورپک هیدرولیک.

کارکنان تعمیر و نگهداری

کلیه سیستم های هیدرولیک

برای اینکه یک سیستم هیدرولیک پاورپک به درستی کار کند و کارآمد باشد، مونتاژ داده شده، توصیه های عملیاتی و توصیه ها باید به شدت رعایت شود. اقدامات لازم برای تمیز کردن تمام عناصر مدار هیدرولیک انجام شود. روغن مورد استفاده باید از نظر عمر مفید و تمیزی با استانداردهای بین المللی مطابقت داشته باشد. نوع روغن هیدرولیک تایید شده در سیستم هیدرولیک ISO-32-100 است و باید از همان مارک و نوع روغن در اولین راه اندازی و برای تقویت های احتمالی که ممکن است در آینده رخ دهد استفاده شود. (مثال: Shell Tellus 32, 46, 68, 100)

فیلتراسیون و فلاشینگ یونیت یا پاورپک هیدرولیک:

برای اینکه سیستم هیدرولیک راه اندازی شود و عملکرد خود را حفظ کند، پس از نصب نصب، مخزن روغن هیدرولیک، لوله هیدرولیک و نصب شلنگ هیدرولیک شستشو (Flushing) و فرآیند فیلتراسیون هیدرولیک انجام شود. با فیلتر کردن روغن برای استفاده در هنجارهای زیر بسته به کاربرد. در این زمینه کلاس های نظافت تجهیزات هیدرولیک مورد استفاده در هنجارهای بین المللی به شرح زیر مشخص می شود.

سوپاپ روشن و خاموش ISO 19/17/14 | NAS 8

شیرهای متناسب ISO 17/15/12 | NAS 6

سوپاپ سروو ISO 15/13/10 | NAS 4

راه اندازی سیستم هیدرولیک، راه اندازی:

موتور باید مطابق جهت چرخش پمپ هیدرولیک رانده شود. مناسب بودن دستگاه برقی و موتور با ولتاژ تغذیه و آمپر باید بررسی شود. تمامی مشخصات فنی پاور یونیت هیدرولیک بر روی برچسب روی مخزن روغن هیدرولیک موجود است. تولید کنندگان واحد برق هیدرولیک نمودار مدار هیدرولیک، دستورالعمل های تعمیر و نگهداری و راه اندازی ارائه شده است. بررسی های لازم در این دستورالعمل ها باید انجام شود.

جهت چرخش پمپ هیدرولیک:

مناسب بودن جهت چرخش توسط اکتان موتور الکتریکی یا در غیر این صورت اکتان روی پمپ بررسی می شود. قبل از اتصال موتور به پمپ، جهت آن را باید با چرخاندن آن در حالت آرام مشخص کرد. معکوس کردن پمپ به پمپ آسیب می رساند.

پر کردن روغن هیدرولیک:

قبل از اولین حرکت، مدل های روغن توصیه شده در بالا با دستگاه فیلتر سیار سیده RK91 از طریق درپوش تهویه و پرکننده مخزن روغن هیدرولیک پر شده و از روی نشانگر دما و سطح در سطح جلوی مخزن مشاهده می شود. پس از اتمام پر کردن روغن تا خط تراز، سیستم هیدرولیک برای پر کردن سیلندرهای هیدرولیک، لوله هیدرولیک و شیلنگ های هیدرولیک با روغن کار می کند. پس از پر شدن روغن هیدرولیک در تجهیزات هیدرولیک، روغن هیدرولیک روی نشانگر سطح پر می شود. عملکرد بدون روغن سیستم هیدرولیک به پمپ هیدرولیک و تجهیزات سیستم هیدرولیک آسیب می رساند. به همین دلیل سطح روغن باید در بررسی های دوره ای بررسی شود.

تنظیم فشار سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک:

تنظیمات فشار سیستم هیدرولیک زمانی انجام می شود که پمپ با سرعت عادی خود کار می کند. تنظیم فشار هیدرولیک باید تقریباً 10 بار بالاتر از فشار کاری سیستم انجام شود. مقادیر تنظیمات بالاتر بر راندمان عملیاتی تأثیر منفی می گذارد. تنظیم فشار هیدرولیک باید با بالا بردن آهسته تجهیزات هیدرولیک مانند سیلندرهای هیدرولیک یا موتورهای هیدرولیک انجام شود (پس از اتمام حرکت هیدرولیک. پس از انجام تنظیمات فشار هیدرولیک مورد نظر، با کمک مهره های قفلی ثابت می شود. این مقادیر فشار نیستند. تغییر کرد مگر اینکه لازم باشد

دمای کار ایده آل سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک:

دمای عملیاتی ایده آل سیستم هیدرولیک 60-20 درجه سانتیگراد است و در صورت تجاوز از این مقدار باید اقدامات احتیاطی لازم انجام شود.

کنترل های معمول سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک

اتصال پمپ – موتور باید در فشار و دمای کاری معمولی بررسی شود.
پیچ ها و مهره های اتصال، شیرهای کنترل جهت، شیرهای کنترل فشار و تنظیمات شیرهای کنترل جریان و مهره های قفل باید بررسی شوند.
دمای روغن هیدرولیک و سطح روغن هیدرولیک باید بررسی شود.
فیلترهای مکش هیدرولیک و خط برگشت هیدرولیک باید بررسی شوند. به ویژه، نشانگر فیلتر خط برگشت باید قبل از رسیدن به منطقه “قرمز” جایگزین شود. در صورت وجود، همین روش باید برای فیلتر خط فشار اعمال شود.
فیلتر مکش پمپ هیدرولیک (3 ماهه) باید با کنترل تمیز شود و در صورت لزوم تعویض شود.
واشر آب بندی و غیره موجود در سیستم هیدرولیک عناصر حیاتی مانند نشت، در صورت وجود، باید حذف شوند.
عناصر مدار هیدرولیک باید در برابر تأثیرات خارجی (آب، رطوبت، ضربه و غیره) محافظت شوند.

آجزایی تشکیل دهنده یونیت یا پاورپک هیدرولیک

برای عملکرد سالم سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک چه باید کرد؟

تعمیر و نگهداری معمول سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک شما می تواند مشکلات عملکرد و خرابی را کاهش دهد، عمر قطعه هیدرولیک را طولانی تر کند و هزینه های عملیاتی را کاهش دهد.
ما مطمئن هستیم که اگر مشکلی پیش بیاید، می‌توانیم کمک کنیم، اما ترجیح می‌دهیم در وهله اول به شما کمک کنیم تا کارها را درست کنید. پیروی از شش مرحله ساده و روال برای یک سیستم هیدرولیک سالم زیر، زمان و هزینه خوبی را صرف می کند.

مرحله 1
حفظ دما و ویسکوزیته بهینه سیالات یونیت یا پاورپک هیدرولیک
شما باید محدوده دمای کارکرد سیال و ویسکوزیته مناسب (حداقل و حداکثر) را برای محیطی که سیستم هیدرولیک شما در آن کار می کند بدانید و سپس یک سیال هیدرولیک با درجه ویسکوزیته مناسب و مواد افزودنی انتخاب کنید.

گام 2
مایع هیدرولیک یونیت یا پاورپک خود را تمیز نگه دارید
آلودگی یکی از شایع ترین علل خرابی یا خرابی تجهیزات هیدرولیک است. بنابراین، انتخاب فیلتر هیدرولیک مناسب برای اطمینان از حذف آلاینده‌های ذرات از سیال هیدرولیک قبل از گیرکردن یا آسیب دیدن اجزا در اثر سایش ساینده، کاملاً حیاتی است. به یاد داشته باشید که هوا نیز یک آلودگی است!

مرحله 3
تنظیمات سیستم یونیت یا پاورپک سازنده را حفظ کنید
تنظیمات سیستم هیدرولیک را مطابق با مشخصات سازنده حفظ کنید و حداقل آن را در برنامه تعمیر و نگهداری خود قرار دهید.

مرحله 4
مراحل صحیح راه اندازی سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک را دنبال کنید
سعی نکنید گوشه ها را برش دهید، در غیر این صورت ممکن است به طور ناخواسته به اجزای هیدرولیک در هنگام راه اندازی اولیه آسیب وارد کنید، حتی اگر این آسیب همیشه در آن زمان آشکار نباشد.

مرحله 5
فعالانه جایگزین کنید
همیشه قطعات هیدرولیک را قبل از خراب شدن و ایجاد مشکلات بیشتر در جای دیگری از سیستم هیدرولیک خود تعویض کنید.

مرحله 6
اگر همه چیز اشتباه پیش رفت…
تجزیه و تحلیل کامل شکست را انجام دهید تا مطمئن شوید که از یافته های خود درس گرفته اید و رویه های خود را بر این اساس تغییر می دهید. یک اشتباه را دوبار یا بعد از آن تکرار نکنید.

خدمات تعمیرات هیدرولیک آنلاین شامل یک ارزیابی رایگان است که در آن واحد معیوب شما را از بین می‌بریم و میزان تعمیر هیدرولیک مورد نیاز را به طور کامل تشخیص می‌دهیم، با ارائه یک نقل قول دقیق و جزئیات مربوط به اینکه چه تعداد از قطعات را می‌توان قبل از شروع هر کاری نجات داد و دوباره استفاده کرد. چالش دارید؟

رولمان صنعت یونیت یا پاورپک هیدرولیک

روش های تشخیص عیب در سیستم هیدرولیک – مخزن روغن هیدرولیک یونیت یا پاورپک

مخزن روغن هیدرولیک یونیت یا پاورپک نقش مهمی در طراحی مدار هیدرولیک دارد. هنگامی که از طریق سیستم هیدرولیک هل داده نمی شود، مایع هیدرولیک را ذخیره می کند.

قبل از اینکه به بررسی جزئیات بیشتر مخازن هیدرولیک یونیت یا پاورپک بپردازیم، ارزش دارد به خود یادآوری کنیم که سیستم های یونیت یا پاورپک هیدرولیک چگونه کار می کنند و نقش یک مخزن هیدرولیک در کل سیستم را ایفا می کند.

سیستم های یونیت یا پاورپک هیدرولیک برای انتقال نیرو به شیوه ای کنترل شده با استفاده از سیالات تحت فشار طراحی شده اند. مقدار محدودی مایع هیدرولیک در سیستم وجود دارد که در حین کارکردن سیستم به طور مداوم ذخیره شده و مجددا استفاده می شود. این یک مخزن ذخیره مایع – یا مخزن – را به یک بخش ضروری از هر سیستم هیدرولیک تبدیل می کند.

مخزن یونیت یا پاورپک هیدرولیک تعدادی عملکرد را در سیستم هیدرولیک انجام می دهد، مانند:

مقداری مایع را نگه می دارد
گرما را از سیستم منتقل می کند
اجازه می دهد تا آلاینده های جامد ته نشین شوند و
آزاد شدن هوا و رطوبت از سیال را تسهیل می کند.
اگرچه “مخزن ذخیره مایع” ممکن است مفهومی بسیار ساده به نظر برسد، طراحی و کاربرد مخزن بسیار مهم است. راندمان حتی بهترین سیستم هیدرولیک طراحی شده را می توان با طراحی ضعیف مخزن هیدرولیک مختل کرد.

ملاحظات طراحی در هنگام تعیین یک مخزن یونیت یا پاورپک هیدرولیک چیست؟
آن چیست. برای شما مهم است
قاعده کلی هنگام تعیین یک مخزن یونیت یا پاورپک هیدرولیک به مدار باز یا بسته بودن سیستم بستگی دارد. برای اکثر کاربردهای صنعتی، حجم مخزن باید بین 3 تا 5 برابر دبی پمپ در دقیقه و حداقل دبی 2.5 برابر باشد. در حالی که این در اکثر موارد صادق است، مواردی وجود دارد که ممکن است مطلوب باشد که مخازن بزرگتر از این داشته باشیم، به عنوان مثال برای اطمینان از اینکه سطح مایع بالای خط ورودی پمپ باقی می ماند، یا زمانی که مایعات مقاوم در برابر آتش استفاده می شود.

برعکس، ممکن است دلایلی وجود داشته باشد که چرا یک مخزن کوچکتر ترجیح داده می شود – برای مثال، اینکه آیا طراحی کلی باید سبک باشد یا فشرده.

شایان ذکر است که مخازن کوچکتر ممکن است سطح کمتری برای انتقال حرارت داشته باشند، بنابراین ممکن است لازم باشد یک مبدل حرارتی یا خنک کننده به طراحی اضافه شود تا اطمینان حاصل شود که دمای مایع در پارامترهای قابل قبول باقی می ماند.

همچنین، مخازن کوچکتر ممکن است بیشتر در معرض کف کردن و هم زدن سیال باشند زیرا سیال هیدرولیک به مخزن باز می گردد. یک پخش کننده جریان با کاهش سرعت سیال برگشتی به به حداقل رساندن این مشکلات کمک می کند. این مهم است زیرا مایع هوادهی می تواند باعث آسیب پمپ، کاویتاسیون یا خرابی زودرس شود.

2. آلاینده ها و فیلتراسیون یونیت یا پاورپک
اگر سطح آلودگی سیال در سیستم هیدرولیک خیلی زیاد باشد، بیش از نیمی از اجزای هیدرولیک از کار می افتند.

سیستم‌های هیدرولیک قدیمی‌تر دارای فشار عملیاتی کمتر، پمپ‌های دنده‌ای ساده و شیرهای جهت‌دار با اهرم بودند. آلاینده های ذرات ممکن است باعث خرابی شده باشند، اما به ندرت باعث خرابی های متناوب یا فاجعه آمیز می شود.

سیستم های یونیت یا پاورپک هیدرولیک مدرن دارای دریچه هایی با تلرانس نزدیک بین قطعات و شیر برقی جریان متغیر هستند که از حداقل نیرو استفاده می کنند.

این بدان معنی است که آلاینده های ذرات به راحتی می توانند با فرآیندهای عادی تداخل داشته باشند. 

در حال حاضر، حتی در یک سیستم بسته، آلودگی سیال می تواند از منابع مختلف داخلی یا خارجی باشد، اما یک منبع رایج از طریق دریچه در مخزن هیدرولیک است.

مخازن یونیت یا پاورپک هیدرولیک برای ورود و خروج هوا به مخزن نیاز به هوادهی دارند:

هنگامی که پمپ جمع می شود، هوا از طریق دریچه به داخل محفظه هیدرولیک کشیده می شود و سیال به داخل سیلندر هیدرولیک کشیده می شود.
با جابجایی سیال توسط پمپ و بازگشت به محفظه، هوا توسط دریچه آزاد می شود.
اگر عبور هوا از مخزن محدود یا مسدود شود، فشار داخلی می تواند بالاتر از سطح ایمن باشد و باعث نشت جدی شود.

اگر هوای خیلی کمی وارد مخزن شود، خلاء جزئی ایجاد می شود که می تواند باعث ایجاد حفره، آسیب به پمپ و کاهش نرخ جریان در سیستم شود.

به همین دلیل، فیلتر مشبک اغلب در طراحی تهویه گنجانده می شود. این باید نظارت شود تا از مسدود نشدن آن اطمینان حاصل شود. سوئیچ فشار دیفرانسیل می تواند زمان گرفتگی فیلتر را نشان دهد.

با این حال، فیلتر شبکه از همه مشکلات جلوگیری نمی کند. فیلتر علاوه بر فیلتر کردن کثیفی و سایر آلاینده های جامد، باید اطمینان حاصل کند که آب وارد محفظه نمی شود. در یک سیستم هیدرولیک، آب می تواند سیال هیدرولیک را تخریب کند و باعث عملکرد نامنظم یا خرابی قطعات شود. آب می تواند از طریق تهویه به دلیل رطوبت موجود در هوا وارد سیستم شود.

راه حل استفاده از دریچه فیلتر خشک کن است که از فیلترهای ذرات ریز و یک بستر خشک کن برای به دام انداختن رطوبت در هوا قبل از ورود به مخزن هیدرولیک استفاده می کند. یک دریچه فیلتر خشک کن نیز باید نظارت و نگهداری شود زیرا عناصر فیلتر در نهایت مسدود می شوند و خشک کن به مرور زمان تمام می شود.

به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که هوای کشیده شده به فضای جمع کننده در مخزن هیدرولیک تمیز و خشک است و احتمال ورود آلاینده ها به سیستم هیدرولیک شما را کاهش می دهد.

3. فیلتر اضافی
مخازن هیدرولیک به طور سنتی

مخزن یونیت هیدرولیک

خدمات پس از فروش شرکت رولمان صنعت در مورد یونیت یا پاورپک هیدرولیک

این خدمات مشاوره و اکتشاف است که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم تا با تعیین محل نصب، برق، هوا، سیستم های غبارگیری و نیازهای لازم برای تولید (مانند ابزار برش، چسب، مواد) قبل از خرید، مناسب ترین انتخاب را داشته باشند. دستگاه یونیت یا پاورپک های هیدرولیک. با راهنمایی نمایندگان فروش، بررسی های لازم توسط کادر فنی متخصص ما انجام و در گزارش ارائه می شود.

خدمات پس از فروش یونیت یا پاورپک هیدرولیک ما

نصب تجهیزات پاورپک در محل + آموزش سیستم یونیت یا پاورپک هیدرولیک در محل;
ماشین‌ها مونتاژ می‌شوند، آموزش‌های نگهداری و برنامه‌ریزی داده می‌شود و با رعایت تعهدات پس از فروش، ماشین‌ها در شرایط کارکرد کامل تحویل داده می‌شوند.

خدمات داخلی گارانتی;

در طول مدت گارانتی، موظف است برای کلیه خرابی های مکانیکی یا الکترونیکی ناشی از استفاده معمول، به استثنای خطاهای استفاده و نصب، خدمات رایگان ارائه دهد و قطعات یدکی را ارائه دهد.

تعمیر و نگهداری یونیت یا پاورپک هیدرولیک و تعمیرات هیدرولیک، به استثنای قطعات یدکی؛

خدمات ارائه شده توسط تیم خدمات فنی مجاز ما به منظور مداخله در خرابی دستگاه هایی که مدت گارانتی آنها به پایان رسیده است، انجام تعمیرات دوره ای آنها و حفظ عملکرد کامل و فعال دستگاه را پوشش می دهد. تعمیر و نگهداری دوره ای مطابق با اصول تعیین شده توسط شرکت های سازنده انجام می شود.

خدمات خارج از گارانتی / خارج از قرارداد؛ خدماتی را که ما با پرداخت هزینه به ماشین‌هایی که دوره گارانتی آنها به پایان رسیده و قرارداد تعمیر و نگهداری ندارند، ارائه می‌کنیم.

برچیدن + جابجایی، خدمات پاورپک هیدرولیک؛

حمل و نقل دستگاه از محل خود به محل جدید و مونتاژ و تحویل دستگاه به طور فعال است.

شناسایی / رفع خطای دسترسی از راه دور (سرویس از راه دور)؛
این سرویس که ما به ماشین‌های دارای قرارداد گارانتی و تعمیر و نگهداری و با پرداخت هزینه برای ماشین‌های دیگر خود به صورت رایگان ارائه می‌کنیم، یک سرویس فنی است که به صورت آنلاین از طریق مودم کار می‌کند. تیم فنی در دفتر مرکزی استانبول ما با اتصال مستقیم به دستگاه مشتری از طریق یک مودم، دسترسی مستقیم به تمام داده های کنترل دیجیتال را فراهم می کند. به این ترتیب مداخلات فنی به صورت بلادرنگ بر روی دستگاه انجام می شود و تأثیر سرویس را افزایش می دهد.

یونیت یا پاورپک هیدرولیک خدمات و گارانتی
generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.