نمایندگی سیلندر پنوماتیک فنیتسا FENITSA سری ISO 15552 FMY

فروش جک پنوماتیک فنیتسا FENITSA

فنیتسا FENITSA در راستای تامین نیازها و نیازهای حوزه تولید ماشین آلات بویژه پنوماتیک در حد اکثر و ارائه خدمات با تولید راهکارهای حرفه ای فعالیت خود را آغاز کرده است.سیلندر پنوماتیک با سالها دانش و تجربه در زمینه فناوری های پنوماتیکی ، تجهیزات اتصال سیلندر پنوماتیک و سایر زمینه های پنوماتیک، راه حل های مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد.

فنیتسا FENITSA; اگرچه در تاسیس خود فعالیت های خدمات داخلی را به طور کامل پذیرفت، اما از آگوست 2018، با ایجاد زیرساخت ها و سیستم های اتوماسیون از ابتدا شروع به فعالیت در سطح بین المللی کرد. با دانش و تجربه بخشی که برای مدت طولانی به دست آورده ایم، راه حل های نقطه به نقطه را با طراحی بصری کاملا کاربر محور، چشمگیر و جالب و پروژه هایی که با کوچکترین جزئیات طراحی شده اند ارائه می دهیم. با در نظر گرفتن تمام تغییرات و جزئیات ظریفی که ممکن است در سیلندرهای ما وجود داشته باشد، مطابق با آن تولید می کنیم.

و شرکت رولمان صنعت مفتخر هست که محصولات فنیتسا FENITSA را در بازار ایران ارایه مینمایید.

جک پنوماتیک یا سیلندر پنوماتیک چیست؟
جک یا سیلندر پنوماتیک، دسته ای از عمل های پنوماتیکی هستند و بیماری هایی هستند که از آنها مشخص می شود. توسط هوای فشرده کار می کنند، روند کلی حرکت در جک پنوماتیک به این شکل است، فشرده از شکل هوماتیک است، به شدت از پور دی شروت دی شر و ده است. در نهایت با فشار خود به حرکت صفحه ای می شود که شفت جک به آن متصل است و به این ترتید است. این جک ها به منظور جابه جایی و خطی مورد استفاده قرار می گیرند. بخش های مهم برای انتخاب جک پنوم خاص مشخص کردن طول کورس و قطر پیستون جک است. لازم به یادآوری است که فاصله بین نقطه حرکت اولیه تا آخرین نقطه ای که میله پیستون یا شفت سیلندر طی می کند، طول کورس نام دارد و با یک میلی متر معین می شود. به طور معمول طول کورس برای جک های پنوماتیک با طراحی انجام شده از 1 تا 2000 میلی متر متغیر است.

مشخصات فنی سیلندر پنوماتیک ایزو FENITSA

ISO 15552 Cylinder FMY (Ø32-Ø100)

 
معرفی سیلندر پنوماتیک ISO 15552 Cylinder FMY FENITSA
معرفی و آشنایی با سیلندر پنوماتیک ISO 15552 Cylinder FMY FENITSA
رولمان صنعت نمایندگی فروش انواع جک پنوماتیک FENITSA
نمایندگی فروش سیلندر پنوماتیک FENITSA
مقاله سیلندر پنوماتیک FENITSA
مرجع فروش سیلندر پنوماتیک FENITSA
فروش سیلندر پنوماتیک FENITSA
مرکز پنوماتیک رولمان صنعت FENITSA
generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.