چرا از پولی کش هیدرولیک puller Hydrulic استفاده کنید

پولی کش هیدرولیک puller Hydrulic

دستگاه پولی کش هیدرولیک(Hydraulic puller) چیست؟

دستگاه پولی کش هیدرولیک Hydraulic puller دستگاهی است که از آن برای بیرون آوردن انواع قطعاتی مانند بلبرینگ، پولی و قطعات دیگر که روی شفت قرار دارند استفاده می‌ شود. این پولی کش هیدرولیک puller Hydrulic به وسیله فشار مکانیکی یا فشار های هیدرولیکی به فعالیت می پردازد. نام دیگر این دستگاه پولی کش هیدرولیک Hydraulic می باشد. از نظر ویژگی ساختاری ابزار پولی کش هیدرولیک Puller Hydrulic، باید گفت این ابزار از یک شفت اصلی تشکیل شده است و دو یا سه عدد بازوی متصل در اطراف خود دارد که به وسیله نیروی محرک هیدرولیک یا مکانیکی انجام فشار کششی بسیار بالایی را امکان ‌پذیر می‌ کند. این ابزار در واقع برای جدا کردن قطعات مختلفی مانند بلبرینگ ,پولی و چرخ دنده استفاده می شود. دستگاه پولی کش هیدرولیک Hydraulic را در مکان های مختلفی مانند تعمیرگاه ها، کارخانه ها، شرکت نفت، صنایع پتروشیمی، در تعمیرگاه های مربوط به ماشین آلات بزرگ و صنعتی، ماشین آلات حمل و نقل و ترابری و همچنین صنایع راه سازی استفاده می نمایند. از نام های دیگری که به این دستگاه اطلاق می شود می توان به فولی دراور، بلبرینگ کش، Puller Hydrulic و پولی کش hydrulic اشاره نمود که هر کدام از آن ها در نوع خود یادآور این دستگاه هستند. دو دسته وجود دارد Puller Hydrulic پمپ سرخود 2-Puller Hydrulic پمپ جدا

انواع دستگاه پولی کش هیدرولیک Puller Hydrulic:

دستگاه های پولی کش Hydrulic به طور کلی در دو نوع دستی و هیدرولیکی طراحی و تولید می‌ شوند که هر کدام از آن ها دارای کاربرد خاص خود می باشند. نوع دستی را مکانیکال و نوع هیدرولیک را روغنی می گویند. نوع دستی و یا نوع مکانیکال خود در دو نوع وجود دارد که یکی از آن ‌ها دو شاخه و دیگری سه شاخه می باشد. فولی کش های هیدرولیکی نیز دارای انواع متفاوتی بوده و از نظر میزان وزنی در محدوده ۵ الی ۵۰ تن وجود دارند و از نظر تیپ یا نوع پمپ خود دارای پمپ سر خود و یا پمپ جداگانه می باشند.

پولی کش هیدرولیک Puller Hydrulic
پولی کش هیدرولیک Puller Hydrulic

 پولی کش هیدرولیک Puller Hydrulic – انتخاب ایمن

هنگام استفاده از هر نوع تجهیزات مکانیکی ملاحظات ایمنی خاصی وجود دارد و سیستم های پولی کش Hydrulic با قدرت بالا تفاوتی ندارند. علاوه بر این، هر قطعه از تجهیزات، مانند پولی کش های هیدرولیک فشار بالا، ملاحظات خاص خود را برای ایمن نگه داشتن کاربران دارد. دانستن این‌ها تضمین می‌کند که خروجی را به حداکثر می‌رسانید و از آسیب‌دیدگی جلوگیری می‌کنید، که همیشه اولویت اصلی است.

پولی کش hydrulic فشار بالا از نیروی هیدرولیک کنترل شده برای برداشتن و نصب قطعات نصب شده به شفت از ماشین آلات مانند قرقره ها، بلبرینگ ها، چرخ ها، چرخ دنده ها و چرخ دنده ها استفاده می کنند. می توان از کشنده برای بیرون کشیدن بخشی از شفت استفاده کرد. فشار دادن یا کشیدن شفت از چیز دیگری. یا چیزی مانند فنجان یاتاقان، مهر و موم روغن یا بوش را از سوراخ بیرون بکشید.

در حالی که پولی کش های هیدرولیک دستی را می توان در کارهای کوچکتر استفاده کرد، پولی کش هیدرولیک Hydraulic فشار بالا مزایای زیادی را برای اپراتور ارائه می دهد. اول، آنها قدرت بیشتری را مهار می کنند و استفاده از آنها را موثرتر و کارآمدتر می کند. استفاده از پولی کشHydrulic به ویژه برای بارهای با مقاومت بالا، هنگام کار با قطعات زنگ زده و ماشین هایی که نیاز به تعمیرات مکرر دارند مفید است. در نهایت، آنها با افزایش فشار، نیروی چنگ زدن را افزایش می دهند و به کاربر امکان گرفتن محکم تر و کشش مستقیم را می دهند.

همیشه قبل از خرید، ویژگی های ایمنی یک محصول را در نظر بگیرید. یکی از محصولاتی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، Hydraulic Puller است. این امکان نصب سریع را فراهم می کند و دارای یک قفس ایمنی است که فک ها را برای تماس محکم و ایمنی برتر هدایت می کند. فولاد ثبت اختراع فک ها را همیشه کنترل می کند و از لیز خوردن یا عقب افتادن آن جلوگیری می کند. علاوه بر این، دسته T فک ها را دقیقاً در جایی که آنها را تنظیم کرده اید قفل می کند و به راحتی فک را باز و بسته می کند و Puller را به یک ابزار یک نفره تبدیل می کند.

استفاده از پولی کش هیدرولیک Hydraulic فشار قوی می تواند مقدار قابل توجهی نیرو ایجاد کند، بنابراین دانستن نحوه انتخاب تجهیزات مناسب برای کار بسیار مهم است. موارد زیر مواردی است که باید هنگام انتخاب و کار با پولی کش هیدرولیک فشار قوی در نظر بگیرید. 

پولی کش هیدرولیک Hydrulic

اندازه گیری پولی کش هیدرولیک Puller Hydrulic– انتخاب صحیح پولی کش به معنای دانستن میزان دسترسی و محدوده پراکندگی کشنده است. شما همچنین می خواهید ابعاد عرض بخشی را که می کشید بدانید.
Reach فاصله بین قفس قفس تا سطح پولی کش فک ها است. این فاصله با افزایش گسترش فک کاهش می یابد. Reach همیشه باید برابر یا بزرگتر از قسمتی باشد که می کشید.
نسبت تناژ به قطر شفت 10:1 است. این به این معنی است که اگر قطر شفت 1.5 اینچ دارید، باید یک کشنده 15 تنی داشته باشید.
نسبت قطر شفت به قطر پیچ مرکزی 2:1 است. اگر قطر شفت 1 اینچی دارید، باید از پیچ وسط ½ اینچی استفاده کنید.
محدوده گسترش دو برابر فاصله استوانه تا سطح کششی فک است. دامنه گسترش با حرکت قفس به عقب افزایش می یابد و با حرکت قفس به جلو کاهش می یابد. با افزایش اسپرد، دسترسی کشنده کاهش می یابد. اسپرد باید بزرگتر از عرض قسمتی باشد که می کشید. برای آن شفت های بسیار بلند، Posi Lock فک های طولانی (XL) برای کشش های هیدرولیک آنها ارائه می دهد.
انتخاب پمپ – دانستن اینکه کدام پمپ برای کار مناسب است، تضمین می کند که کاربر در کنترل باقی می ماند. هنگام استفاده از پولی کش هیدرولیک، کنترل مهمتر از سرعت است.

ویژگی های دستگاه پولی کش هیدرولیک Puller Hydrulic:

دستگاه از نظر نحوه قرار گیری و یا نحوه آزاد کردن کاملا مشابه نمونه های دستی است و تنها تفاوتی که بین آن ها دیده می شود تفاوت در نوع وارد کردن نیرو می باشد که در نوع هیدرولیکی از نیروی هیدرولیک، و در نوع دستی از نیروی دستی یا رزوه استفاده می شود. نیرو های هیدرولیکی سرعت و فشار بالاتری دارند و دارای سایز های بزرگ تری می باشند. طراحان دستگاه فولی کش هیدرولیکی نمونه‌ های زیادی بر حسب وزن دارند. نمونه‌ های ۴، ۸، ۱۰، ۱۲، ۲۰، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ تن وجود دارند. از نظر ساختاری دستگاه های فولی کش هیدرولیکی در دو نوع وجود دارند که به عنوان پمپ سر خود و همچنین پمپ جداگانه می باشند. در سیستمی که دارای پمپ سر خود می باشد قطعات کلی جک، پمپ و سیستم انتقال به صورت کلی و یکپارچه روی دستگاه فولی کش قرار گرفته است. دستگاه های فولیک هیدرولیکی هستند و نسبت به نمونه های دستی دارای سرعت بسیار بالاتری می باشند. سازندگان برای این که طول عمر دستگاه را به میزان بالاتری برسانند از فولاد ضد زنگ و فولاد تقویت شده برای ساخت آن استفاده می نمایند. بازو هایی که در این دستگاه فولادی است، به صورت همزمان فعالیت کرده و داخل و خارج می شود. در نتیجه از خم شدن این بازو ها جلوگیری به عمل آورده و آن ها به هیچ وجه منحرف نخواهند شد. ایمنی این دستگاه های هیدرولیکی بسیار بالا است و دارای میزان چرخش ۳۶۰ درجه ای هستند که استفاده از آن ها را بسیار راحت تر نموده است. فولی کش های هیدرولیکی که دارای پمپ سر خود می باشند، از سرویس کردن و یا نگهداری های خاص بی نیاز می باشند و تنها مشکلی که می تواند برای آن ها پس از مدت ها به وجود بیاید، استهلاک و یا نشت کردن روغن در آن ها است. در نمونه‌ های پمپ جدای هیدرولیکی تعویض روغن و یا شارژ روغن و همچنین مراقبت از شیلنگ دستگاه از نمونه‌ های نگهداری می باشد که باعث عمر بالای دستگاه خواهد شد.

پولی کش هیدرولیک Hydrulic

اقدامات احتیاطی در عملکرد پولی کش هیدرولیک Puller Hydeulic
1. قبل از استفاده، پولی کش هیدرولیک تناژ مربوطه باید با توجه به قطر بیرونی، فاصله کشش و نیروی بار جسمی که باید کشیده شود، انتخاب شود و برای جلوگیری از آسیب، نباید بیش از حد بارگذاری شود.

2. به منظور جلوگیری از آسیب تجهیزات ناشی از اضافه بار، یک شیر تخلیه خودکار اضافه بار در دستگاه هیدرولیک وجود دارد. هنگامی که جسمی که کشیده می شود از بار نامی بیشتر شود، شیر اضافه بار به طور خودکار تخلیه می شود و به جای آن از یک پولی کش هیدرولیک puller Hydrulic با تناژ بزرگتر استفاده می شود.

3. پولی کش هیدرولیک از روغن به عنوان واسطه استفاده می کند و نگهداری روغن و ابزار باید به خوبی انجام شود تا از انسداد یا نشت روغن جلوگیری شود که بر اثر استفاده تأثیر می گذارد.

4. برای پولی کش هیدرولیک جدید یا قدیمی، هوای بیشتری در سیلندر وجود خواهد داشت. در ابتدای استفاده، میله پیستون ممکن است یک جهش ناگهانی کوچک به نظر برسد و پولی کش هیدرولیک را می توان 2-3 بار بدون بار رفت و برگشت داد تا هوای داخل حفره خارج شود. کششی که برای مدت طولانی بیکار بوده است باعث سفت شدن آب بند می شود زیرا آب بند برای مدت طولانی کار نمی کند و در نتیجه عمر مفید کشنده را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین، هنگامی که پولی کش هیدرولیک استفاده نمی شود، پولی کش هیدرولیک باید 2-3 بار در ماه بدون بار رفت و برگشتی انجام شود.

پولی کش هیدرولیک puller Hydrulic کجا استفاده می شود Puller Hydrulic؟
پروژه هایی که می توانند به استفاده از پولی کش هیدرولیک نیاز داشته باشند می توانند شامل موارد زیر باشند:

کارخانه های کاغذ – جفت پمپ فرک و یاتاقان غلتکی.
کشتی سازی – تعمیر و نگهداری تجهیزات و موتور.
تولید برق – جداسازی یاتاقان های ژنراتور.
کشیدن کوپلر پمپ روغن و گاز.
هوافضا – کشیدن پروانه ها و روتورها.
تولید – برداشتن چرخ دنده ها برای تعمیر و نگهداری.
ریل – برداشتن چرخ ها یا بیرون آوردن واگن های ریلی.
استخراج – کشیدن و برداشتن پین ها.

پولی کش هیدرولیک puller Hydrulic

با استفاده از فولی کش یا پولی کش پرومکس PROMAX می توانید به راحتی فولی خراب را از محل نصب شده خارج کرده و آن را تعویض کنید.

جنس بدنه آهن فورج شده نشکن می باشد. این محصول از نظر کیفیت ساخت و مقاومت در برابر فشار بسیار با کیفیت و مقاوم بوده و ساخت کشور تایوان میباشد .این محصول از نظر کاربردی برای کارهای صنعتی و نیمه صنعتی بهترین انتخاب می باشد.

generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.