یکی از بهترین کمپرسور فندکی ماشین

کاربرد کمپرسور فندکی ماشین

بهترین کمپرسور فندکی دو سیلندر لاستیک

فشار تایرها به طور مکرر در نوسان است، چه به دلیل سوراخ شدن لاستیک یا لاستیک‌های بی‌رحمانه مایل‌ها. بهترین کمپرسور فندکی لاستیک برای ماشین شما چیست؟ حفظ پوند مناسب در هر اینچ مربع (psi) در تایرهای شما بسیار مهم است.

کاربرد کمپرسور فندکی ماشین
کاربرد کمپرسور فندکی ماشین

در رولمان صنعت، می‌توانید طیف گسترده‌ای از اطلاعات در مورد کمپرسورهای هوا برای باد کردن لاستیک‌ها پیدا کنید که به شما در انتخاب آگاهانه کمک می‌کند. رولمان صنعت بهترین کمپرسور فندکی دو سیلندر لاستیک موجود در بازار را ارائه می دهد تا به شما کمک کند کار خود را با موفقیت انجام دهید. آیا قصد خرید کمپرسور هوا برای لاستیک خودرو را در آینده نزدیک دارید؟ وقتی آزادانه مجموعه عظیم محصولات کمپرسور باد خودرو لاستیک رولمان صنعت را مرور می کنید، انتخاب موردی که به بهترین وجه با خواسته های شما مطابقت دارد آسان است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدماتی که رولمان صنعت می تواند بر اساس نحوه عملکرد کمپرسور هوا به شما ارائه دهد، با کارشناسان باد کننده لاستیک تماس بگیرید.

اگر به دنبال کمپرسورهای هوا برای لاستیک خودرو هستید، پلت فرم رولمان صنعت ممکن است کمک بزرگی باشد. با پر کردن فرم کوتاه آنلاین ما، می‌توانید به راحتی از انواع شرکت‌ها و تامین‌کنندگان بادکننده تایر قیمت‌های رایگان دریافت کنید. به زودی، شما می توانید آنها را خریداری کنید

وظایف کمپرسور فندکی
طرز کار کمپرسور فندکی

پنچر شدن لاستیک گاهی اوقات ممکن است بدون اطلاع شما اتفاق بیفتد، اگرچه پنچر شدن لاستیک یا عبور تصادفی از روی یک جسم تیز در جاده می تواند سیگنال آشکاری برای بررسی لاستیک ها و فشار باد لاستیک باشد. این امر باعث می‌شود که بازرسی منظم لاستیک‌های خود، حتی برای لاستیک‌های خودروهای مدرن که دارای چراغ هشدار هستند، و همچنین اتلاف هوایی غیرقابل اجتنابی که در طول زمان حتی با لاستیک‌های نو یا به خوبی نگهداری شده رخ می‌دهد، بسیار مهم است.

کمپرسور هوا خودرو مناسب برای نیازهای شما به نگهداری خودرو شما کمک می کند. لاستیک‌های با فشار هوای پایین می‌توانند هنگام رانندگی مشکلاتی مانند مسافت پیموده شده ضعیف بنزین و سواری ناخوشایند ایجاد کنند. به جای آن یکی از برترین بادکننده های لاستیک را از این راهنما دریافت کنید.

کمپرسور فندکی دو سیلندر
کمپرسور هوا خودرو دو سیلندر

بهترین بادکننده لاستیک – راهنمای خرید
داشتن اطلاعات قبلی قبل از مقایسه محصول مفید است. فاکتورهای مهمی که در هنگام جستجوی بادکننده لاستیک باید در نظر داشته باشید در این بخش پوشش داده خواهد شد. هنگام تصمیم گیری به این موارد فکر کنید، از منبع تغذیه گرفته تا خوانایی.

1) منبع تغذیه

بادکننده‌های لاستیک با استفاده از موتورهای الکتریکی و پمپ‌ها تایر شما را با هوا پر می‌کنند. برای دستیابی به آن، آنها به یک منبع تغذیه نیاز دارند و دو نوع موجود است: سیمی و بی سیم:

بادکننده های سیمی که با برق 12 ولت کار می کنند به جک 12 ولت وسیله نقلیه شما وصل می شوند و با باتری ماشین تغذیه می شوند. برخی، مانند کابل های جامپر، ممکن است مستقیماً به باتری متصل شوند. این بادکننده ها کاربردی هستند زیرا برای شارژ نگه داشتن نیازی به باتری جداگانه ندارند. تا زمانی که باتری ماشین شارژ باشد، بادکن می تواند کار کند. در حالی که برق 12 ولت چیزی است که اکثر بادکننده های سیمی از آن استفاده می کنند، انواع انعطاف پذیری وجود دارد که می توانند با برق 110 ولت نیز کار کنند. این دستگاه ها دارای کانکتورهای 12 ولت و پریزهای برق معمولی برای اتصال به برق هستند.
بادکننده های شارژی با باتری کار می کنند و از باتری های قابل شارژ برای تغذیه موتور و پمپ استفاده می کنند. در حالی که برخی از بادکننده های بی سیم دارای باتری های قابل جابجایی هستند، برخی دارای باتری های داخلی هستند که می توانند با استفاده از USB یا برق 110 ولت شارژ شوند. از آنجایی که برای پر کردن لاستیک نیازی به منبع تغذیه جداگانه ندارند، بادکننده‌های شارژی بسیار انعطاف‌پذیرتر از بادکننده‌های 12 ولتی هستند. به همین دلیل، آنها می توانند تایرهای دوچرخه و کالاهای ورزشی را به همان اندازه که می توانند تایرهای خودرو را باد کنند، پر کنند.
2) زمان تورم

هنگام انتخاب بادکننده لاستیک، مدت زمان لازم برای پمپ کردن تایر را در نظر بگیرید. بر اساس باد لاستیک و خروجی آن، دوره باد کردن می تواند از حدود 10 دقیقه تا 20 یا 30 دقیقه متغیر باشد. هر چه زمان کمتری برای باد کردن لاستیک صرف شود، ممکن است وسیله نقلیه یا دوچرخه زودتر رانده شود.

نمایندگی فروش کمپرسور فندکی ماشین

3) فشار و سرعت

برای بادکننده‌های لاستیک، فشار و سرعت معمولاً معادل هستند. هرچه فشاری که یک کمپرسور هوا می تواند ایجاد کند بیشتر باشد، سریعتر می تواند تایر را پر کند. برای جلوگیری از پر کردن لاستیک برای مدت طولانی، به سراغ کمپرسوری با حداقل 100 PSI بروید. با این وجود، اگر از بادکنی با حداکثر فشار 150 PSI استفاده کنید، بسیار سریع‌تر شروع به کار می‌کند. اکثر بادکننده‌های لاستیک به راحتی می‌توانند لاستیک خودروی شما را تا 30 تا 40 PSI توصیه شده پر کنند.

3) حداکثر آمپر

بیشتر بادکننده‌های 12 ولت جریانی بیش از 15 آمپر نمی‌کشند که برای اکثر خودروهای مدرن مشکلی نیست، اما ممکن است برای خودروهایی با پریزهای برق کم‌تر زیاد باشد. این ممکن است دلیل شکایت چندین مشتری آمازون در مورد سوختن فیوز در خودروهایشان باشد. اگر مطمئن نیستید قبل از خرید بادکنک، میزان جریان برق پریز برق را در دفترچه راهنمای مالک خودروی خود بیابید. متأسفانه، این اطلاعات معمولاً در مشخصات یا بسته بندی یک بادکننده گنجانده نمی شود. با این حال، برخی از آنها می توانند با 10 آمپر کار کنند، و ما به شما اطلاع خواهیم داد که کدام مدل از آن دسته را بررسی می کنیم.

4) چرخه وظیفه

کمپرسورهای هوا بر اساس یک “چرخه وظیفه” کار می کنند، همانطور که اصطلاح شناخته شده است. چرخه کاری کمپرسور مشخص می کند که چه مدت ممکن است قبل از نیاز به خنک شدن کار کند.

اکثر بادکننده‌های لاستیک فقط می‌توانند حدود 15 دقیقه قبل از توقف کار کنند. آنها باید با سرعت بالا کار کنند تا فشار مورد نیاز را فراهم کنند، زیرا فشرده سازی هوا گرما تولید می کند. علاوه بر این، به دلیل گرمایی که اندازه کوچک آنها باعث می شود آنها را حفظ کنند، نمی توانند به اندازه یک کمپرسور پنکیک یا فول سایز کار کنند. این کمپرسورهای بزرگتر می توانند مخزن را با هوا پر کنند و سپس خاموش شوند و چرخه کار را کمتر مشکل سازند (به جز در تنظیمات تجاری). هنگام پر کردن کالاهای ورزشی یا شناورهای استخر، چرخه های کاری کوتاه تر به ندرت مشکل ساز می شوند، اما در هنگام پر کردن لاستیک های کامیون های بزرگ می توانند مشکل ساز شوند. به همین دلیل، بسیاری از بادکننده های لاستیک قابل حمل به صراحت می گویند که برای استفاده با لاستیک های کامیون در نظر گرفته نشده اند، اگرچه هر چیزی در مواقع اضطراری کار می کند.

5) خاموش شدن خودکار

کمپرسورهای هوای کوچک تجهیزات قدرتمند و بادوامی هستند، اما اگر برای مدت طولانی از آنها استفاده شود، ممکن است بیش از حد گرم شوند. سازندگان با گنجاندن ویژگی های خاموش شدن خودکار در طراحی، از بادکننده لاستیک خود محافظت می کنند.

فشار، دما و زمان سه داده آخری هستند که یک بادکننده لاستیک می تواند قبل از خاموش شدن خود به خود ایجاد کند. خاموش کردن فشار به ویژه مفید است زیرا می توان آن را روی فشار مناسب تنظیم کرد و هنگامی که تایر به آن رسید، بادکننده پمپ کردن هوا را به داخل آن متوقف می کند. باد لاستیک نیز خاموش می شود تا زمانی که خنک شود اگر بیش از حد گرم شود، معمولاً حدود 200 درجه فارنهایت. خاموش شدن داخلی به طور بالقوه می تواند فرآیند خنک سازی را پس از یک دوره زمانی از پیش تعیین شده، معمولاً 15 دقیقه، آغاز کند.

6) وزن و قابلیت حمل

به دلیل قابل حمل بودن و وزن سبک، بادکننده‌های لاستیک اغلب به کمپرسورهای هوای معمولی ترجیح داده می‌شوند. شما می توانید یک بادکننده لاستیک را در یک دست بگیرید زیرا اغلب کمتر از یک پوند وزن دارد.

اگرچه فضای صندوق عقب در سفرهای طولانی‌تر محدود می‌شود، اما یک بادکننده لاستیک می‌تواند تجهیزات مفیدی در هنگام شروع یک سفر جاده‌ای باشد. یک بادکن کوچک می تواند به راحتی در صندوق عقب جا شود بدون اینکه فضای مهمی را برای تنقلات یا چمدان اشغال کند. اکثر بادکننده‌های لاستیک این نیاز را برآورده می‌کنند، با این حال مدل‌های جمع‌وجور حتی کوچک‌تر هستند.

7) خوانایی سنج

لاستیک‌های خودروها باید با فشار توصیه‌شده سازنده برای حداکثر سایش و مسافت پیموده شده باد شوند. در بیشتر موارد، این 35 PSI است.

باد لاستیک برای باد کردن لاستیک با حجم مناسب هوا نیاز به یک گیج دارد که خواندن آن ساده باشد. بهترین بادکننده ها آنهایی هستند که دارای سنج دیجیتال هستند، به خصوص اگر دارای نور پس زمینه یا نور پس زمینه باشند. با این حال، گیج های آنالوگ نیز در صورت داشتن اعداد بزرگ بر روی صورت خود به طور موثر عمل می کنند. با این حال، از آنجایی که اکثر گیج‌های آنالوگ فاقد نور پس‌زمینه هستند، خواندن آنها در موقعیت‌های تاریک ممکن است دشوار باشد.

8) طول شیلنگ

خوشایند نیست که سعی کنید تایر را با شیلنگ کوتاه پر کنید ، و سفر به یک شیلنگ طولانی و پیچ خورده بهتر نیست. بهترین تورم تایر به طور معمول دارای طول شیلنگ بین 16 تا 20 اینچ است که هم قابل کنترل و هم به اندازه کافی طولانی هستند که به راحتی به اکثر لاستیک ها می رسند.

در صورت نیاز به شیلنگ طولانی تر که همچنین قابل کنترل است ، به دنبال یک تورم تایر با شیلنگ سیم پیچ باشید. این شیلنگها انعطاف پذیری زیادی دارند و می توانند بدون استفاده مجدد از کمپرسور ، هر چهار لاستیک را پر کنند. علاقه مندان به خارج از جاده و وسایل نقلیه بزرگ مانند وانت و SUV می توانند از این تورم ها بهره مند شوند.

9) چاک شلنگ فشار مناسب

هر تورم دارای یک چاک فشار یا پیچ است که می تواند برای اتصال شیلنگ فشار هوا به ساقه دریچه یک تایر استفاده شود. اتصالات فشار به طور معمول آسانتر می شوند و از بین می روند ، اما برخی از آنها می توانند بسیار ناراحت کننده باشند و نیاز به تلاش اضافی و افزایش اتلاف هوا دارند. اگرچه آنها می توانند کمی بیشتر طول بکشد تا یک چاک فشار محکم ، اتصالات پیچ غالباً ساده و قابل اعتماد باشند. چاک های پیچ برنجی به طور معمول راحت تر از نگه داشتن لاستیک یا پلاستیک هستند.

10) طراحی آسان برای استفاده

ما تورم هایی را که به طور معقول ساخته شده اند ترجیح می دهیم ، از جمله دسته ، یک چراغ کار و کابین های بزرگ ذخیره سازی برای شیلنگ ، سیم برق و سوزن های اضافی و نازل. برخی از تورم ها مناطق ذخیره سازی را محدود کرده اند که باعث می شود همه چیز در آن کار کند ، و اغلب کابل را پشت سر می گذارد. علاوه بر این ، یک پوشش حمل ، ذخیره دستگاه را در داخل خودرو ساده تر می کند.

تورم های تایر اغلب به گونه ای طراحی می شوند که دستگاه های ساده باشند ، اما برخی از خصوصیات وجود دارد که می تواند استفاده از آنها را حتی ساده تر کند. به عنوان مثال ، یک تنظیم کننده فشار قابل برنامه ریزی ، تایر را بیش از حد متوقف می کند. سنج فشار داخلی یکی دیگر از ویژگی های مفید است. بدون نیاز به حذف خط برای بررسی فشار با سنج تایر متفاوت ، این نشان می دهد که فشار وارد تایر چقدر است.

مشخصات کمپرسور فندکی خودرو
generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.