یادگیری اصولی استفاده از گریس پمپ

گریس تفنگ – یادگیری اصول

 

 

 

هر 28 روز چهار شات. ساده تر از این نمی تواند باشد، درست است؟ حداقل من اولش اینطور فکر می کردم.

 

دو سال پیش، وقتی از من خواسته شد که برنامه روانکاری ماشین آلات تاسیسات خود را مدیریت کنم، تجربه محدودی در زمینه روانکاری داشتم. مدیرم به من پیشنهاد داد که برنامه را روی اصول اولیه متمرکز کنم. که من قبول کردم نقطه شروع معقولی بود.

 

چندین مهندس قبلی برنامه عالی تاسیسات ما را ایجاد کرده بودند. به علاوه منابع فنی خوبی داشتم که به من گزارش می داد و می توانستم از آنها یاد بگیرم. باید اعتراف کنم که در ابتدا، همانطور که بسیاری انجام می دهند، روانکاری را به عنوان یک کار ساده می دانستم. نگرش من به سرعت تغییر کرد زیرا متوجه اهمیت روانکاری در یک کارخانه تولید شدم.

 

Advanced Glassfiber Yarns یک کارخانه نساجی 59 ساله در هانتینگدون، پنسیلوانیا است که انواع نخ های فایبر گلاس و تشک فایبر گلاس پیوسته تولید می کند. تجهیزات ما در اندازه و سن متفاوت است، اما بیشتر آنها تجهیزات تخصصی پیشرفته هستند. ماهیت فرآیند ما مقدار زیادی از تجهیزات را در معرض یک محیط مرطوب و ساینده (شیشه ای) قرار می دهد.

 

ما همچنین طیف گسترده ای از سرعت های عملیاتی تجهیزات را در مرکز خود داریم. ما رول‌های نوار نقاله آهسته‌ای داریم که با سرعت کمتر از 50 دور در دقیقه کار می‌کنند، و دوک‌های با سرعت بالا با سرعت بیش از 6000 دور در دقیقه کار می‌کنند. ما همچنین تجهیزاتی داریم که در فضای باز قرار دارند (در معرض زمستان های پنسیلوانیا) و برخی تجهیزات در معرض دمای بیش از 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) قرار دارند.

 

بخش بزرگی از برنامه در تاسیسات ما شامل استفاده از گریس است. اگرچه ما برخی از سیستم های روانکاری خودکار داریم، اما به دلیل ماهیت فرآیند ما، بیشتر کاربردهای گریس ما به صورت دستی و با گریس اسلحه انجام می شود.

 

یک پایگاه داده روانکاری توسط یکی از مهندسان قبلی ایجاد شد که مقدار گریس مورد نیاز برای هر قطعه تجهیزات و تعداد معادل پمپ (شات) یک تفنگ گریس مورد نیاز برای دستیابی به این مقدار را محاسبه کرد. اگرچه به نظر اساسی می رسد، اما گریس تفنگ مکان خوبی برای شروع یادگیری روش های روانکاری است.

 

گریس‌گان یک ابزار مؤثر برای انتقال گریس به نقطه‌ای است که از آن استفاده می‌شود، اگرچه اغلب به عنوان یک امر بدیهی تلقی می‌شود. متداول‌ترین سبک‌های گریس اسلحه‌ها عبارتند از: اهرمی، گیره تپانچه‌ای، دستگیره دستی، با هوا و باتری. سبک اهرمی اقتصادی ترین و پرکاربردترین نوع گریس اسلحه است

generalsanat_vahid وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید