گریس پمپ های گریز از مرکز دلیمون،لینکلن(delimon،lincoln)

پمپ های گریز از مرکز برای سیستم فلوم

 

استعلام از یک سازنده سیستم های کانال جریان آموزشی

برای دانشجویان مهندسی دیدن نمونه های واقعی مکانیک سیالات برای اهداف آموزشی و پژوهشی مهم است. سیستم های فلوم راه بسیار خوبی برای نمایش اثرات عملی تغییر نرخ جریان و فشار پمپ ها در یک مدار بسته هستند. با داشتن صفحه نمایش شفاف، اثرات تولید موج و تنظیم محتوای جامدات را می توان با خیال راحت در زمان واقعی نمایش داد.

 

یک تولید کننده سیستم های کانال جریان آموزشی با مشکل حل نشده ای که با آن روبرو بود به ما مراجعه کرد، به این امید که راه حلی داشته باشیم. محصولات آنها در دانشگاه ها و کالج های مختلف در سراسر جهان نصب می شوند و پمپ گریز از مرکز یک جزء حیاتی است، بسیار مهم است که قوی، قابل اعتماد و مناسب برای هدف باشد. مدل‌های فعلی آن‌ها به دلیل کاویتاسیون و خرابی سیل مکانیکی، پیش از موعد فرسوده شدند، مشکلی که سایر تولیدکنندگان پمپ قادر به حل آن نبودند.

مشخص کردن پمپ سانتریفیوژ NREC-OSNM100/160 ما به عنوان راه حلی طولانی مدت

با گفتگو با مشتری، بررسی طراحی آنها و مشخصات پمپ موجود، مشخص شد که علت آن چیست. مخزن ورودی نصب شده کوچک است، و لوله کشی کوتاه است، این در هنگام اجرای آزمایش حلقه بسته یا حلقه باز تغییر نمی کند. ترکیبی از این عوامل می تواند مقدار NPSH موجود برای پمپ گریز از مرکز را کاهش دهد که یک علت بسیار شایع کاویتاسیون و کارکرد خشک است. مدل‌های موجود با موتورهای دو قطبی با سرعت‌های بالا کار می‌کردند، به این معنی که نمی‌توانستند به درستی در هد/فشار پایین کار کنند و نیازهای NPSH برای سیستم‌های فلوم بسیار بالا بود. همچنین ممکن است در آزمایش‌ها از ذرات شن و ماسه در مواردی استفاده شود، این ذرات در مقادیر کم هستند، اما به مرور زمان می‌توانند یک مهر و موم مکانیکی استاندارد را بپوشند و باعث کاهش فشار و نشتی شوند، همچنین در صورت عدم کشف سریع به موتور آسیب می‌رسانند.

 

با تمام اطلاعات مربوطه ما توانستیم راه حل مناسب تر و ماندگارتری را مشخص کنیم. با توجه به نیازهای هد پایین، NPSH پایین موجود و از آنجایی که این پمپ ها اغلب می توانند چندین ساعت در روز کار کنند، ما یک واحد بزرگتر نصب شده با موتور 4 قطبی کندتر را انتخاب کردیم. ترکیبی از پمپ بزرگتر و موتور کندتر، هد تخلیه را پایین می آورد و NPSH مورد نیاز را کاهش می دهد، این به طور قابل توجهی شانس ایجاد کاویتاسیون را کاهش می دهد و طول عمر اجزای پوشیده در داخل بدنه را افزایش می دهد. علاوه بر این، پمپ‌های سانتریفیوژ NREC-OSNM100/160 خود را با مهر و موم‌های مکانیکی روی سخت نصب کردیم و داخل بدنه را با یک پوشش سرامیکی نصب کردیم تا در برابر سایش ناشی از محتوای ماسه موجود در آزمایش‌های خاص مقاومت بیشتری داشته باشند.  

generalsanat_vahid وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید