فروش انواع پولی کش های هیدرولیک

مرجع فروش پولی کش هیدرولیک،قیمت،مشخصات

پولی کش هیدرولیک

پولی کش هیدرولیکی، فولی کش هیدرولیک، پولر نام هایی است که به پولی کش هیدرولیک گفته می شود.

پولی کش وسیله ای به جهت در آوردن پولی، چرخ، چرخ دنده از شفت به صورت ایمن بدون آسیب رساندن به شفت و پولی، بدون نیاز به گرم کردن شفت و ضربه زدن به آن می باشد.پولی کش هیدرولیکی کار در آوردن پولی را به وسیله جک هیدرولکی که در آن تعبیه شده است بسیار را حت تر کرده است و شما با نیروی بسیار کم تری کار خود را به پایان می رسانید.

انواع پولی کش هیدرولیک

فولی کش هیدرولیک به دو صورت پولی کش هیدرولیک پمپ سر خود و پولی کش هیدرولیک پمپ جدا ساخته می شود که نوع پمپ سر خود آن به طور کلی قیمت پایین تری دارد.

پولی کش های هیدرولیک عموما در تناژ های 4 تن، 6 تن، 8 تن، 10 تن، 12 تن، 15 تن، 20 تن، 25 تن، 30 تن، 50 تن ، 100 تن، 200 تن می باشد.

پولی کش هیدرولیک

 پولی کش هیدرولیک پمپ سرخود:

یک پولی کش هیدرولیک به این صورت است که می تواند یک چرخ دنده را از محورش جدا کند. از این ابزار می توان برای بیرون کشیدن انواع لوازم مکانیکی که بر روی یک محور موتور محکم شده اند استفاده کرد. شما با استفاد از یک پولی کش هیدرولیک مناسب می توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

این مدل پولی کش هیدرولیک پمپ سرخود با دارا بودن ابعاد و اندازه مناسب بسیار در صنعت کاربردی می باشد. فولی کش هیدرولیکی پمپ سرخود مناسب برای مکان های با محدودیت جا می باشد. و دارای تناژ مختلف 5 تن و 8 تن و 20 تن می باشد. پولی کش هیدرولیکی پمپ سرخود بسیار قدرتمند بوده و به راحتی می تواند فولی هایی که در محور دچار زنگ زدگی شده و گیر کرده بیرون بکشد.

در نوع پمپ سرخود سیستم های کلی آن که شامل جک و پمپ و انتقال می باشد بر روی پولیکش نصب شده است و نیازی به تعمیرات نیست.تنها در صورتی احتیاج به تعمیر می باشد که از دستگاه نشتی روغن داشته باشیم .

پمپ هیدرولیکی پمپ سرخود

پولی کش هیدرولیک پمپ جدا : در این مدل ، دستگاه پولیکش احتیاج به شارژ مجدد و تعویض روغن دارد.

پمپ هیدرولیک پمپ جدا
generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.