نمایندگی پمپ مانش Munsch

نمایندگی پمپ مانش Munsch

 نمایندگی پمپ مانش Munsch

شرکت مانش Munsch تولید کننده انواع پمپ های:پمپ های افقی با آب بندی مکانیکی،پمپ های افقی با کوپلینگ مغناطیسی،پمپ های عمودی،تجهیزات جانبی، می باشد رولمان صنعت نمایندگی پمپ های مانش Munsch می باشد.
پمپ مانش Munsch

معرفی و دسته بندی پمپ های مانش Munsch

پمپ های افقی با آب بندی مکانیکی مانش Munsch

MUNSCH NPC – پمپ جهانی برای شرایط خدمات خورنده و ساینده. ترکیبی از طراحی استاندارد و استحکام فوق‌العاده این پمپ را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربرد در تکمیل فلزات، فرآیندهای شیمیایی، فرآوری مواد معدنی و صنایع فرآیندی عمومی تبدیل می‌کند.

برای کارهای پمپاژ فراتر از حد معمول: پمپ گریز از مرکز NPC Mammut حل کننده مشکلات برای کارهای شدید است. در اینجا، MUNSCH طراحی بسیار قوی و ضخامت دیواره های بزرگ را با بهره وری انرژی عالی و رفتار مکش مطلوب ترکیب کرده است تا عملکرد را دوباره تعریف کند.

NPC Mammut می تواند سرعت جریان بیش از 1000 متر مکعب در ساعت را حتی در شرایط خدمات ساینده و خورنده تحمل کند. هرچه هد پمپ بالاتر باشد، عملکرد این پمپ گریز از مرکز بهتر است.

پمپ استاندارد MUNSCH NP به عنوان یک استعداد همه جانبه جهانی، چندین دهه خدمات عالی را در محیط های خدمات خورنده و ساینده در صنایع مختلف ارائه کرده است. NP دارای یک مهر و موم مکانیکی بدون فلز است که کاملاً با مواد پمپ و کاربرد آن مطابقت دارد و به همراه هیدرولیک بهینه شده، NP مخفف قابلیت اطمینان، سادگی و کارایی است. پمپ استاندارد NP راه را برای موفقیت ما در سراسر جهان هموار کرده و شهرت ما را به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای وظایف چالش برانگیز پمپاژ تثبیت کرده است.

پمپ های افقی با آب بندی مکانیکی مانش Munsch

پمپ های افقی با کوپلینگ مغناطیسی مانش Munsch

پمپ های جفت بسته MUNSCH برای بسیاری از کاربران یک جایگزین فشرده و مقرون به صرفه برای پمپ های شیمیایی استاندارد شده معمولی ارائه می دهند. پمپ های کوپل نزدیک از نظر ردپایی و وزن دارای مزیت مشخصی هستند. نیازی به گفتن نیست، پمپ‌های سری CS-B، NP-B، CM-B و TNP نیز استانداردهای بالایی از قابلیت اطمینان، استحکام و کیفیت عملکرد را همانند نمونه‌های نصب‌شده در قاب خود دارند و در پیکربندی‌های فرآیندی متعددی در دسترس هستند.
پمپ‌های جفت نزدیک با یک موتور و شفت پمپ مشترک یا شفت موتور و شفت پمپ آنها که به طور صلب در یک محفظه پمپ به هم متصل هستند مشخص می‌شوند. بدنه پمپ به جای پشتیبانی از پایه های پمپ، مستقیماً به فلنج موتور متصل می شود. این امر نیاز به تراز کردن شفت ها با پوشش پمپ را برطرف می کند و نصب پمپ را تسهیل می کند.

پمپ های افقی با کوپلینگ مغناطیسی مانش Munsch

پمپ های عمودی مانش Munsch

ایده آل برای سیالات خورنده که بارهای جامد بالا را حمل می کنند: طراحی کنسول بدون یاتاقان ساده به همراه ساختار تمام پلاستیکی آن، پمپ عمودی عمودی MUNSCH TPC-M را به گزینه ای عالی برای شرایط خدمات شدید تبدیل می کند. هر زمان که مقرون به صرفه بودن یک اولویت باشد، TPC-M بدون به خطر انداختن قابلیت اطمینان عملیات، امتیاز بالایی کسب می کند.

پمپ های عمودی مانش Munsch
generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.