نمایندگی سیک sick

نمایندگی سنسورهای سیک sick

نمایندگی محصولات sick

نمایندگی محصولات سیک sick رولمان صنعت  در ایران می باشد شرکت sick یکی از تولیدکننده  انواع سنسور های نوری و لیزی می باشد.ما در این مقاله توسط رولمان صنعت نمایندگی سیک sick به انواع محصولات و سنسور های sick می پردازیم(sick اعم از انالیز محلول،سنسورهای آرایه ای،شبکه های نور اتوماسیون،حسگرهای مجاورتی خازنی و مغناطیسی،سنسورهای رنگی،سنسورهای کنتراست یا مصافت،سنسورهای سیلندر،فاصله،دستگاه های اندازه گیری گرد و غبار،انکودر یا رمزگذارها،سنسورها و فیبرهای فیبر نوری،اسکنر بارکد ثابت،تکنولوژی اندازه گیری جریان،سنسورهای سیال،سنسورهای چنگال،آنالایزرهای گازی،سنسورهای تابش خیره کننده،کدخوان های مبتنی بر تصویر،سنسورهای مجاورت القایی،سنسورهای اینرسی،محصولات یکپارچه سازی،سنسورهای سطح،سنسورهای سطح،رمزگذارهای خطی،راه حل های محلی سازی و موقعیت یابی،سنسورهای لومینسانس،بینایی ماشین،اسکنرهای دستی موبایل،سیستم های بازخورد موتور،سنسورهای حرکتی بدون تماس،سنسورهای فوتوالکتریک،نظارت و کنترل حرکت ایمن،سنسور دوربین های ایمنی،کنترل کننده های ایمنی،سنسورهای فاصله ایمنی،اسکنرهای لیزری ایمنی،پرده های نور ایمنی،سنسورهای پرتو نور ایمنی،سوئیچ های ایمنی)

فروش محصولات sick

طبقه بندی محصولات سیک sick

محلول های آنالایزر

راه حل های آنالایزر SICK مفاهیم آینده نگر را برای اندازه گیری وظایف در زمینه های فناوری اندازه گیری انتشار و فرآیند ارائه می دهد. زمینه های معمول کاربرد شامل اندازه گیری انتشار و فرآیند در نیروگاه ها، نیروگاه های زباله سوز، کارخانه های سیمان و صنایع شیمیایی است.

سنسورهای آرایه ای


سنسورهای آرایه بر اساس اصل اسکن مجاورت کار می کنند. آنها حتی کوچکترین لبه ها را بر اساس تفاوت در مقادیر خاکستری در میدان دید تشخیص می دهند. به عنوان مثال، قرار دادن یک وب کاغذ بر اساس لبه وب یا یک خط کنتراست تنها یکی از بسیاری از کاربردهای ممکن است. عرض، قطر و شکاف نیز قابل تشخیص است. در حالت بازتابنده، سنسورهای آرایه حتی می توانند مواد شفاف را تشخیص دهند.

شبکه های نور اتوماسیون


وظایف بازرسی یا شمارش دو بعدی در اتوماسیون مهم هستند. شبکه‌های نور اتوماسیون SICK را می‌توان در تعدادی از این راه‌حل‌ها استفاده کرد، مانند تشخیص و شمارش اجسام، افراد و وسایل نقلیه با شکل نامنظم، و بررسی حضور و تشخیص برآمدگی پالت. وظایف آنقدر متنوع هستند که یک شبکه نور نمی تواند الزامات هر برنامه را برآورده کند. شبکه‌های سبک از SICK محدوده‌ها، ارتفاع‌ها، اندازه‌ها، جهت‌گیری‌ها و وضوح‌های متعددی را ارائه می‌کنند که ادغام را از طریق انعطاف‌پذیری و عملکرد بالا ساده می‌کنند.

حسگرهای مجاورتی خازنی و مغناطیسی


حسگرهای مجاورت تشخیص غیر تماسی طیف گسترده ای از اشیا و رسانه ها را فراهم می کنند. سنسورهای SICK برای کاربردها و نیازهای صنعتی کاملاً مناسب هستند. حسگرهای مجاورت خازنی و مغناطیسی SICK عمر طولانی، استحکام فوق العاده و نهایت دقت را ارائه می دهند. SICK به طور هوشمندانه و قابل اعتماد وظایف اتوماسیون خاص صنعت و فردی را حل می کند.

سنسورهای رنگی


حسگرهای رنگی رنگ اجسام را تشخیص می دهند. برای انجام این کار، حسگرها نور را در تمام محدوده قابل مشاهده بر روی اشیاء مورد بازرسی ساطع می کنند، نسبت رنگ را از نور بازتاب شده محاسبه می کنند و آن را با مقادیر رنگ مرجع قبلا آموزش داده شده مقایسه می کنند.

سنسورهای کنتراست


سنسورهای کنتراست عمدتاً در ماشین‌های بسته‌بندی/چاپ برای تشخیص علائم چاپی یا کنترلی استفاده می‌شوند. خط سنسورهای کنتراست KT SICK حتی کوچکترین کنتراست ها را با بالاترین سرعت تشخیص می دهد، مانند علائم چاپ روی فویل ها یا بسته بندی. آنها تغییرات جزئی مقیاس خاکستری بین علامت و پس زمینه را روی سطوح مات، براق یا شفاف تشخیص می دهند. انواع دستگاه‌ها با روش‌های مختلف تفکیک کنتراست و نسخه‌های آموزشی برای برآوردن نیازهای گسترده در دسترس هستند.

محلول انالایز sick
سنسورهای آرایه sick
سنسور رنگی sick

سنسورهای سیلندر


سنسورهای سیلندر نوآورانه از SICK. با ویژگی هایی مانند سهولت کار، در دسترس بودن خروجی آنالوگ، ویژگی های سوئیچینگ بهینه، مناسب برای استفاده در صنایع غذایی و نوشیدنی، پشتیبانی از آخرین فناوری IO-Link، و گزینه های نصب جهانی با طیف گسترده آداپتورها، سنسورهای سیلندر ما. از SICK برای همه مکان ها و شرایط نصب مجهز هستند.

سنسورهای فاصله


SICK دارای طیف گسترده ای از راه حل های نوری و اولتراسونیک است که از زیر میکرون تا کیلومتر اندازه گیری می کند. آنها برنامه های اندازه گیری، تشخیص و موقعیت یابی را با استفاده از حالت های مثلث و زمان پرواز حل می کنند. سنسورهایی که از مثلث سازی استفاده می کنند برای اندازه گیری های کوتاه برد و بسیار دقیق ایده آل هستند. آنها می توانند قطعات مینیاتوری، ضخامت و شکل و غیره را بررسی کنند. حسگرهای زمان پرواز در فواصل طولانی تر کار می کنند، تحت تأثیر بازتاب یا نور محیط قرار نمی گیرند – برای موقعیت یابی AS/RS، واگن های ریلی و جرثقیل های دروازه ای مناسب است.

دستگاه های اندازه گیری گرد و غبار


SICK استانداردهای جدیدی را در اندازه گیری گرد و غبار با دستگاه های اندازه گیری ناهموار و کم تعمیر و نگهداری خود برای تشخیص و نظارت بر غلظت گرد و غبار تعیین می کند. همه دستگاه‌های اندازه‌گیری گرد و غبار به راحتی در برنامه‌های موجود ادغام می‌شوند – و نصب و راه‌اندازی ساده را همراه با عملکرد کاربر پسند ارائه می‌دهند.

 

 انکودر رمزگذارها


مسیرها، موقعیت، زاویه – یک رمزگذار راه حل ایده آل برای تشخیص موقعیت دقیق در اتوماسیون صنعتی است. همین امر در مورد اندازه گیری دور و دور در دقیقه و همچنین سرعت و شتاب صدق می کند. رمزگذارهای نوری با وضوح بالا و انکودرهای مغناطیسی بسیار ناهموار یکدیگر را کامل می کنند و امکان اندازه گیری دقیق را در انواع برنامه ها فراهم می کنند. رمزگذارهای چرخشی به صورت انکودر افزایشی و مطلق موجود هستند. رمزگذارهای سیم کشی و رمزگذارهای خطی با عنصر اندازه گیری در فناوری اندازه گیری خطی موجود هستند.

سنسورها و فیبرهای فیبر نوری


هنگامی که فضای نصب بسیار محدود است یا اشیایی که باید شناسایی شوند کوچک هستند، سنسورهای فیبر نوری راه حل ایده آل هستند. اگر برای برآورده شدن نیازهای بالاتر از جمله محدوده سنجش، مقاومت در برابر دما، دوام مواد یا فرآیند نصب انعطاف‌پذیر لازم است، ترکیب هوشمند سنسورها و کابل‌های فیبر نوری می‌تواند راه‌حل مناسبی را ارائه دهد. طیف گسترده ای از کابل های فیبر نوری با هدهای نوری خاص برنامه تضمین می کند که هر نیازی برآورده می شود.

اسکنر بارکد ثابت


اسکنرهای بارکد ثابت اولین انتخاب زمانی هستند که کدهای 1 بعدی باید با سرعت بالا، در فواصل مختلف و در شرایط سخت نور و محیط شناسایی شوند. فناوری لیزر حتی کدهای کم کنتراست و آلوده را به طور قابل اعتماد و مقرون به صرفه می خواند. یک اسکنر جمع و جور برای برنامه های بی شماری که همچنین می تواند به راحتی و انعطاف پذیری یکپارچه شود.

تکنولوژی اندازه گیری جریان


فناوری اندازه گیری جریان تقریباً در همه صنایع استفاده می شود. SICK ابزارهایی برای مقابله با این چالش چند جانبه دارد و مجموعه محصولات جامعی از فناوری حسگرهای نوآورانه را ارائه می دهد. چه به عنوان متر انتقال نگهدارنده و چه دستگاه های اندازه گیری برای نظارت و کنترل: فناوری اندازه گیری جریان از SICK همیشه با خیال راحت و قابل اعتماد بر اساس به روزترین فناوری کار می کند – حتی در شرایط دشوار فرآیند و محیط.

سنسورهای سیال


کنترل بهینه پارامترهای فرآیند، محرک اصلی افزایش کارایی و کاهش ورودی منابع ارزشمند است. چه اندازه‌گیری فشار، اندازه‌گیری دما، کنترل سطح یا اندازه‌گیری جریان باشد – SICK طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌ها را برای اندازه‌گیری متغیرهای فرآیند برای مایعات، گازها و جامدات حجیم و محافظت در برابر پر شدن بیش از حد و اجرای خشک ارائه می‌دهد. دستگاه های SICK ناهموار و آسان برای استفاده هستند. فناوری نوآورانه حسگر اندازه گیری دقیق و جهانی را مستقل از نوع ماده امکان پذیر می کند.

 

 

 

سنسورهای سیال


کنترل بهینه پارامترهای فرآیند، محرک اصلی افزایش کارایی و کاهش ورودی منابع ارزشمند است. چه اندازه‌گیری فشار، اندازه‌گیری دما، کنترل سطح یا اندازه‌گیری جریان باشد – SICK طیف گسترده‌ای از راه‌حل‌ها را برای اندازه‌گیری متغیرهای فرآیند برای مایعات، گازها و جامدات حجیم و محافظت در برابر پر شدن بیش از حد و اجرای خشک ارائه می‌دهد. دستگاه های SICK ناهموار و آسان برای استفاده هستند. فناوری نوآورانه حسگر اندازه گیری دقیق و جهانی را مستقل از نوع ماده امکان پذیر می کند.

آنالایزرهای گاز


SICK طیف گسترده ای از آنالایزرهای گاز را بر اساس انواع اصول اندازه گیری قدرتمند ارائه می دهد. SICK با فناوری اندازه گیری درجا و استخراجی خود برای تجهیز امکانات کامل، می تواند راه حل هایی را برای انواع سیستم ها و وظایف اندازه گیری پیچیده نیز ارائه دهد.

سنسورهای تابش خیره کننده


حسگر Glare تابش خیره کننده روی سطوح یکنواخت را تشخیص و تشخیص می دهد. همچنین حداکثر قابلیت اطمینان را فراهم می کند و در هزینه ها صرفه جویی می کند. پیش از این، براق بودن سطوح اشیاء عامل مخربی بود که مهندسان را به طور مرتب عرق می کردند.

در حال حاضر، خواص براق یک معیار متمایز برای کنترل فرآیند است – صرف نظر از رنگ، شفافیت یا الگو. و این چشمان مهندسان خواهند بود که می درخشند، نه ابروهایشان. مجهز به فناوری دلتا-S هوشمند، Glare نقطه عطف دیگری در توسعه حسگرهای مشتری مدار است. بار دیگر، SICK موقعیت پیشرو خود را در سنسورهای نوری الکترونیکی برای تشخیص طیف وسیعی از اشیاء تأیید می کند.

سنسورهای تابش خیره کننده


حسگر Glare تابش خیره کننده روی سطح یکنواخت را تشخیص و تشخیص می دهد. همچنین دارای قابلیت اطمینان را می کند و در هزینه ها صرفه جویی می کند. پیش از این، براق بودن سطح اشیاء عامل مخربی بود که مهندسان را به طور مرتب عرق می کردند.

در حال حاضر، خواص براق یک متمایز برای کنترل است – صرف نظر از رنگ، شفافیت یا الگو. و این چشمان مهندسان خواهند بود که می درخشند، نه ابروهایشان. فناوری به فناوری دلتا-S هوشمند، گلر نقطه عطف دیگری در توسعه حسگرهای مشتری مدار است. بار دیگر، SICK موقعیت پیشرو خود را در سنسور نوری الکترونیکی برای تشخیص بزرگی از اشیاء آسیب می کند.

سنسورهای سطح


چه برای اندازه گیری سطح مداوم، چه اندازه گیری سطح نقطه یا هر دو – SICK طیف گسترده ای از راه حل ها را برای مهندسی فرآیند، ذخیره سازی و حفاظت ارائه می دهد. بر اساس وضعیت نصب، خواص متوسط و شرایط محیطی، SICK حسگرهایی را ارائه می دهد که فرآیندهای کارآمد را تضمین می کند. SICK به عنوان ارائه دهنده یکی از گسترده ترین مجموعه های فناوری، دانش خود را به منصه ظهور می رساند.

سنسورهای LiDAR


SICK دارای مجموعه‌ای از دستگاه‌های حسگر است که با استفاده از اندازه‌گیری زمان پرواز، اشیاء را شناسایی، محلی‌سازی و ردیابی می‌کنند. سنسورهای LiDAR 2D و 3D SICK برای کاربردهای داخلی و خارجی در محیط‌های بی‌شماری، حتی در شرایط آب و هوایی سخت استفاده می‌شوند. آنها را می توان در ناوبری خودکار وسایل نقلیه، محلی سازی دقیق و پیشگیری از برخورد یافت. g. در بنادر، فرودگاه ها، مراکز لجستیکی و کارخانه ها. این اسکنرهای لیزری دقیق، فرآیندهایی مانند چیدن، پالت‌سازی و پالت‌زدایی، و هدایت لیفتراک‌ها، جرثقیل‌ها و ماشین‌آلات سنگین کشاورزی، جنگل‌داری و معدن را خودکار می‌کنند. آنها همچنین در برنامه های امنیتی در ساختمان ها و فرودگاه ها برای شناسایی دسترسی های غیرمجاز یا شمارش افرادی که وارد یا خارج می شوند استفاده می شود. با حسگرهای SICK LiDAR، ماشین‌ها و وسایل نقلیه با دقت و دقت تشخیص داده و پاسخ می‌دهند.

رمزگذارهای خطی


رمزگذارهای خطی حرکات خطی را به عنوان مقادیر موقعیت مطلق بدون برقراری تماس تشخیص می دهند. هیچ اجرای مرجعی برای رمزگذارهای بدون سایش و نگهداری لازم نیست. ساختارهای مختلف با وضوح بالا و طراحی ناهموار امکان استفاده در طیف گسترده ای از کاربردها و صنایع را فراهم می کند.

راه حل های محلی سازی و موقعیت یابی


فرآیندهای لجستیکی در حوزه انبارداری و تولید باید کارآمد باشد. افزایش قابل توجهی در کارایی را می توان از طریق تشخیص موقعیت و سرعت در برنامه های کاربردی محدود به مسیر و آزاد، ردیابی اشیاء و بومی سازی پلت فرم های سیار و همچنین ناوگان سیستم AGV به دست آورد. SICK راه حل های جامع محلی سازی و موقعیت یابی را برای این اهداف ارائه می دهد.

سنسورهای لومینسانس


سنسورهای لومینسانس علائم مرئی و غیر قابل مشاهده را که هنگام استفاده از نور ماوراء بنفش (UV) روشن می شوند را تشخیص می دهند. مواد فلورسنت و علائم به طور قابل اعتمادی مستقل از الگوی، رنگ ها یا شرایط سطح روی هر ماده ای شناسایی می شوند. سنسورهای لومینسانس نور UV با طول موج تقریباً 375 نانومتر ساطع می کنند. مواد فلورسنت نور ماوراء بنفش را به نور مرئی با موج بلند تبدیل می کنند که سپس توسط حسگر لومینسانس دریافت و ارزیابی می شود.

 

سیستم های بازخورد موتور


کموتاسیون، موقعیت و اندازه گیری سرعت با تعداد متناظر رابط های مورد استفاده برای نیاز به سه سنسور. امروزه سیستم های بازخورد موتور SICK این عملکردها را در یک دستگاه ارائه می کنند. یک رابط مکانیکی سازگار سطح بالایی از انعطاف پذیری را فراهم می کند. سیستم های بازخورد موتور SICK استانداردهایی را برای رابط های الکتریکی مانند HIPERFACE® و HIPERFACE DSL® تنظیم می کنند. آنها الزامات مهمی از جمله مقاومت در برابر دما، وضوح بالا و طراحی چند دور را برآورده می کنند. گواهینامه SIL2 اجرای دستورالعمل ماشین آلات را طبق استاندارد EN ISO 13849 مجاز می کند.

بینایی ماشین


راه حل های Vision برای کارهای بازرسی و اندازه گیری خودکار ایده آل هستند. دوربین های دید دو بعدی و سه بعدی SICK را می توان برای حل طیف وسیعی از کاربردها در مواردی که نیاز به اندازه گیری، مکان یابی، بازرسی و شناسایی وجود دارد، استفاده کرد. محصولات ویژن ما برای محیط‌های صنعتی ساخته شده‌اند و با دقت طراحی شده‌اند تا از تجربه بیش از 60 ساله SICK با سنسورهای صنعتی استفاده کنند.

سنسورهای فوتوالکتریک


طیف وسیعی از سنسورهای فوتوالکتریک SICK اپتیک دقیق و فناوری پیشرفته را ارائه می دهد و راه حل های پیشرو در بازار را با هوشمندی حسگر ایجاد می کند. این حسگرها با استفاده از جدیدترین فناوری‌های SIRIC® و LED، بالاترین سطح قابلیت اطمینان عملیاتی را بدون توجه به عوامل تداخلی ارائه می‌دهند. اطلاعات حسگر اضافی را می توان برای ساده سازی فرآیندهای تولید مدرن استفاده کرد.

این طیف گسترده از سنسورهای فوتوالکتریک در بسیاری از برنامه های اتوماسیون در سراسر جهان استفاده می شود.

نظارت و کنترل حرکت ایمن


مانیتورینگ و کنترل حرکت ایمن، نظارت قابل اعتماد بر حرکات دستگاه است. بسیاری از عملکردهای ایمنی درایو تایید شده، تعامل انسان و ماشین را بهینه می کنند. جهت، سرعت و موقعیت به طور قابل اعتماد در ماشین های متحرک و ثابت نظارت می شود. این به این معنی است که می‌توانید فرآیندهای مداوم را به واقعیت تبدیل کنید و زمان خرابی دستگاه را کاهش دهید.

سنسور دوربین های ایمنی


سنسورهای دوربین ایمنی دستگاه‌های حفاظتی حساس به الکترو بر اساس فناوری پردازش تصویر هستند.

دوربین سه‌بعدی safeVisionary2 درک محیط سه بعدی و داده‌های اندازه‌گیری دقیق را فراهم می‌کند. دوربین امکانات جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند کارایی برنامه ایمنی شما را بیشتر کند.

V200 و V300 یک جایگزین ساده و صرفه جویی در فضا برای محافظت از نقاط خطرناک با پرده های نور ایمنی ارائه می دهند.

نمایندگی sickرولمان صنعت
generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.