معرفی بلبرینگ گرمکن SKF

بلبرینگ گرمکن القایی SKF

بلبرینگ گرمکن القایی SKF

بلبرینگ گرمکن SKFچیست:بلبرینگ گرمکن SKF به کاربران اجازه می دهد یاتاقان ها را به درستی روی شفت قرار دهند. این ابزار یک جریان الکتریکی نوسانی ایجاد می کند که با قرار گرفتن در میدان مغناطیسی دستگاه باعث گرم شدن یاتاقان یا فلز می شود. جریان گردابی یاتاقان را گرم و منبسط می کند.

بلبرینگ گرمکن SKF

بلبرینگ گرمکن القایی SKF برای نصب و جداسازی

نصب
روش های نادرست 16 درصد از خرابی های زودرس بلبرینگ را تشکیل می دهند
بیرینگ هیتر SKF از الکترونیک قدرت پیشرفته با طراحی های خاص برای عملکرد بالا استفاده می کنند. در نتیجه، با استفاده از بیرینگ هیتر SKF، هزینه کل مالکیت اغلب به طور قابل توجهی کمتر است. ارگونومی و ایمنی نیز یکی از نکات مهم برای اپراتورها است.

بلبرینگ گرمکن های القایی SKF به ویژگی های طراحی مجهز هستند که استفاده از آنها را آسان و ایمن می کند. بازوهای نگهدارنده یاتاقان خطر سرنگونی یاتاقان در هنگام گرم شدن را کاهش می‌دهند و یوک‌های طراحی شده ارگونومیک به کاهش خستگی اپراتور کمک می‌کنند. علاوه بر این، کنترل از راه دور اپراتور را قادر می سازد تا بخاری را در فاصله ایمن از قطعه کار داغ کنترل کند و ایمنی اپراتور را افزایش دهد.

پیاده کردن
طیف وسیعی از تجهیزات بلبرینگ گرمکن SKF امکان جداسازی سریع و ایمن حلقه های داخلی غلتک استوانه ای را فراهم می کند و طیف گسترده ای از کاربردها را پوشش می دهد. حلقه های گرمایش آلومینیومی سری TMBR برای جداسازی حلقه های داخلی رولبرینگ های استوانه ای کوچک و متوسط طراحی شده اند. بخاری های القایی قابل تنظیم و ثابت سری EAZ برای جداسازی مکرر حلقه های داخلی غلتک استوانه ای در اندازه های مختلف مناسب هستند.

 انواع بلبرینگ گرمکن های SKF

1-گرمکن TIH 030M SKF

2-گرمکن TIH 100M SKF

3-گرمکن TIH 220M SKF

4-گرمکن TWIM 15 SKF

5-گرمکن TIH L33 SKF

6-گرمکن TIH L44 SKF

7گرمکن TIH L77 SKF

مزایای استفاده از بلبرینگ گرمکن SKF

طراحی نوآورانه آنها مزایای قابل توجهی را هم برای صاحبان و هم برای اپراتورها ارائه می دهد:

الکترونیک قدرت پیشرفته، با کنترل دقیق جریان الکتریکی، به کنترل افزایش نرخ دما کمک می کند
گزینه تنظیم قدرت دو مرحله ای (50% / 100%)، یاتاقان های کوچک را قادر می سازد تا ایمن و با مصرف برق کمتر گرم شوند.
برای اجزای بلبرینگ گرمکن SKF غیر از یاتاقان ها، همه بخاری ها به حالت زمان گرمایش مجهز هستند و برای قطعات بزرگ، بخاری های بهینه سازی شده TIH MB برای قطعات کار جامد در دسترس هستند.
حفاظت از گرمای بیش از حد حرارتی خطر آسیب به سیم پیچ القایی و الکترونیک را کاهش می دهد و قابلیت اطمینان و ایمنی را افزایش می دهد.
مغناطیس زدایی خودکار خطر آلودگی زباله های آهنی را پس از گرم شدن کاهش می دهد
در انواع مختلف ولتاژ موجود است تا با اکثر ولتاژهای کاری در سراسر جهان مطابقت داشته باشد
عرضه شده با دستکش های مقاوم در برابر حرارت برای بهبود ایمنی اپراتور

معرفی بلبرینگ گرمکن SKF
generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.