معرفی برند آی آف ام IFM Electric

نمایندگی فروش محصولات اتوماسیون سنسور های آی آف ام ifm

آی آف ام IFM Electric:

شرکت آی آف ام ifm electric یکی از کمپانی ها تولید کننده محصولات اتوماسیون و سنسورهای آی آف ام اعم از انکودرها،منبع تغذیه،کابل و کنتاکتور،و انواع سنسور ها:1-سنسور پرده نوری 2-سنسورهای جریان یا جریان سنج 3- سنسور ویبره 4- سنسور های فشار و خلا  5- سنسور پردازش تصویری 7-سنسور التراسونیک آی آف ام 8-سنسور زاویه 9- سنسور مانیتور سرعت در محفظه جمع و جور آی آف ام 10-  سنسور نسل جدید سنسورهای فاصله (OGD) 11-سنسور سطح رادار IFM می باشد و شرکت رولمان صنعت یکی از نمایندگی ها و مرکز فروش آی آف ام IFM Electric در ایران می باشد و در ادامه مقاله به بررسی و آشنایی با محصولات می پردازیم.

سنسور های آی آف ام IFM Electric

انکودر آی آف ام IFM Electric

منبع تغذیه آی آف ام IFM Electric

کابل و کنتاکتور آی آف ام IFM Electric

کابل های اتصال با سوکت
-فناوری اتصال مطابق با استاندارد M12 و M8 (EN 61076)
-آب بندی قابل اعتماد حتی در صورت نصب بدون ابزار
-توقف مکانیکی انتهایی برای محافظت از حلقه O در برابر تخریب
-مهره ای که در برابر ضربه و لرزش به دلیل محافظت در برابر ارتعاش کانتور دندانه ای محکم شده است
-LED ها حتی در زیر نور روشن به وضوح قابل مشاهده هستند
کابل و کنتاکتور آی آف ام IFM Electric

انواع سنسورهای آی آف ام IFM Electric

سنسور ویبره ifm

سنسورها و فرستنده های لرزش یا ویبره
-فرستنده ارتعاش آنالوگ و بی سیم و همچنین سنسورهای لرزش هوشمند IO-Link
-تنظیم آسان نقطه سوئیچ از طریق دو حلقه تنظیم، صفحه نمایش یکپارچه یا IO-Link
-محاسبه ارزش مشخصه قابل اعتماد و هوشمند به طور مستقیم در سنسور
-اتصال آسان بدون نرم افزار تشخیصی اضافی
سنسور لرزش یا ویبره ifm

سنسور سطح رادار آی آف آم IFM

نظارت بر سطح بدون مشکل

سنسور جدید سطح رادار LW2720 معیارهای جدیدی را برای سرعت و دقت تعیین می کند.
شروع با نصب در زمان بی سابقه: کابل استاندارد M12، تنظیم سریع پارامتر با استفاده از IO-Link و مجموعه وسیعی از آداپتورها، راه اندازی ساده و سفارشی خارج از جعبه را امکان پذیر می کند. را

اگر LW2720 به عنوان مثال در مخازن تا 10 متر فعال باشد، اندازه گیری دقیق سطح هنوز هم با میکسرها یا توپ های اسپری یکپارچه امکان پذیر است. همچنین رسانه های مختلف تأثیر مخربی بر اندازه گیری ها ندارند. حتی پر کردن یا تخلیه با سرعت بالا مخازن توسط سنسور رادار به لطف فناوری 80 گیگاهرتز ثبت می شود – سریع، با دقت بالا و بدون مناطق کور. را

اگر زمانی برای تلف کردن ندارید و دوست دارید بیشتر در مورد این سنسور پرسرعت بدانید، برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

Radar Level Sensor سنسور سطح IFM

 سنسور نسل جدید سنسورهای فاصله (OGD) IFM

سریعتر، بیشتر، بهتر

به لطف فناوری نوآورانه PMD (PMD: دستگاه میکسر فوتونیکی)، سنسور فاصله فوتوالکتریک OGD اجسام را با دقت بسیار بالا تا برد 2 متر تشخیص می دهد.

با این سیستم قدرتمند اندازه گیری زمان پرواز بر روی تراشه، می توانید وجود اشیا یا نصب صحیح آنها را با حداکثر دقت تشخیص دهید. کاربردهای معمولی شامل تشخیص متوالی سریع و با سرعت بالا، به عنوان مثال در زمینه انتقال یا جابجایی مواد است. مقاومت انعکاس عالی و سرکوب پس‌زمینه فناوری PMD، همراه با افزایش بیش از حد بالا، تشخیص قابل اعتماد را امکان‌پذیر می‌سازد.

فناوری PMD حسگرهای OGD نسبت به سنسورهای لیزری بازتابی پراکنده معمولی یا حسگرهای نور قرمز بسیار برتر است. از آنجایی که دامنه آنها از زاویه و رنگ مستقل است، حتی اجسام دشوار مانند سطوح فلزی براق را می توان تشخیص داد.

انعکاس پذیری خروجی علاوه بر مقدار فاصله است. این نه تنها امکان شناسایی اشیاء را فراهم می کند، بلکه نتیجه گیری در مورد خواص مادی آنها را نیز ممکن می سازد. خروجی مقدار فاصله و بازتاب به طور همزمان باعث تمایز مواد می شود و در عین حال قابلیت اطمینان فرآیند را افزایش می دهد.

با نخ M18، سنسور لیزری فشرده به راحتی نصب می شود. تنظیم مستقیماً بر روی دستگاه یا از طریق IO-Link، با استفاده از عملکرد راحت 3 دکمه انجام می شود. تجسم با نمایشگر یکپارچه 8 قسمتی 2 رنگ روی سنسور به دست می آید

سنسورهای فاصله IFM

 سنسور مانیتور سرعت در محفظه جمع و جور IFM


ساده ترین راه برای مراقبت از سرعت

اعم از نقاله، محرک تسمه، سانتریفیوژ یا نوار نقاله پیچ:
مانیتور سرعت جمع و جور اولین انتخاب در هر جایی است که حرکات چرخشی یا خطی با توجه به سرعت زیاد و کم‌سرعت نظارت شود. به لطف تایید ATEX، استفاده در مناطق خطرناک، به عنوان مثال در پردازش غلات، بدون خطر نیز امکان پذیر است.
همه چیز در یک مسکن جمع و جور

هم سنسور القایی تولید کننده پالس و هم ارزیابی سرعت در یک محفظه جمع و جور M18 یکپارچه شده اند – صرفه جویی در فضا بیشتر از این نمی شود. با توجه به محفظه فلزی مقاوم، نیازی به محفظه محافظ اضافی در برابر ضربه نیست

سنسور مانیتور سرعت در محفظه جمع و جور

 سنسورهای جریان یا جریان سنج IFM

-نظارت قابل اعتماد مایعات و گازها در لوله ها
-نسخه هایی برای استفاده در برنامه های بهداشتی
-نظارت بر جریان همچنین برای رسانه های تهاجمی
-اتصال فرآیند متغیر با استفاده از آداپتورها
-طراحی قوی برای استفاده در محیط های صنعتی خشن

 سنسورهای جریان یا جریان سنج IFM

سنسور های فشار و خلا IFM

تمام سنسورهای فشار / سنسورهای خلاء
سنسورها و فرستنده ها با ارزیابی یکپارچه
مخصوص استفاده در کاربردهای بهداشتی
حفاظت از اضافه بار عالی و پایداری طولانی مدت
محدوده اندازه گیری -1…600 بار
اتصال فرآیند متغیر با استفاده از آداپتورها

سنسور آلتراسونیک IFM

اندازه گیری جریان با آلتراسونیک


اندازه گیری دقیق جریان کاربردها با آب فوق خالص، آب و محیط های مبتنی بر آب با حداکثر 10 درصد مواد افزودنی

SU Puresonic نرخ جریان تا 1000 لیتر در دقیقه را با دقت بالا تشخیص می دهد. به لطف فناوری اولتراسوند، این امر در مورد آب فوق‌العاده خالص با رسانایی کم که در کارخانه‌های اسمز معکوس تولید می‌شود نیز صدق می‌کند. قدرت سیگنال، که می تواند به عنوان یک نشانگر کیفیت و نگهداری استفاده شود، نیز به طور مداوم شناسایی می شود.

لوله اندازه گیری SU Puresonic از فولاد ضد زنگ ساخته شده و فاقد عناصر اندازه گیری، مهر و موم و قطعات متحرک می باشد. این بدان معنی است که خطاهای ناشی از آسیب، نشت یا انسداد از همان ابتدا حذف می شوند، همانطور که افت فشار مربوط به طراحی نیز وجود دارد.

سنسور پردازش تصویری Ifm

تمام سنسورهای فوتوالکتریک
تراز ساده به دلیل نور قرمز قابل مشاهده
نسخه هایی برای استفاده در برنامه های بهداشتی
نمایشگر LED برای بررسی عملکرد، وضعیت سوئیچینگ و عملکرد
فرآیند تنظیم باعث صرفه جویی در زمان و هزینه در طول راه اندازی می شود
طیف گسترده ای از اجزای سیستم برای نصب آسان و ایمن

سنسورهای مصافت یا تصویری ifm

سنسور زاویه ifm

سنسور شیب EC2082 IFM ابزاری برای سنجش زاویهٔ یک شیب، ارتفاع و یا بلندی یک جسم با توجه به نیروی جاذبه است. این وسیله به نام‌های زاویه سنج (inclinometer)، شیب نما (tilt indicator)، اندازه گیر شیب (slope gauge)، گرادیان سنج (gradient meter or gradiometer)، اندازه گیر سطح (level gauge or level meter)، و نیز انحراف نما (declinometer) شناخته می شود. سنسور شیب EC2082 IFM می تواند هم شیب‌های رو به بالا (شیب مثبت یعنی شیبی که توسط بیننده هنگامی که از پایین به بالا نگاه می کند) و هم شیب رو به پایین (شیب منحنی یعنی شیبی که توسط بیننده هنگامی که توسط بیننده هنگامی که از بالا به پایین نگاه می کند) را اندازه گیری کند. در برخی موارد وسیله ای که در هواپیماها استفاده می گردد و میزان زاویهٔ هواپیما را با افق تعیین می‌کند (Turn Cordinator) نیز به عنوان شیب سنج شناخته می شود.

سنسور زاویه

سنسور پرده نوری ifm

پرده های نوری چگونه کار میکنند؟

پرده نوری برای اطمینان از ایمنی کاربر در طول عملیات کمک میکند ،  پس باید هدف و کاربردهای پرده های نور ایمنی را مشخص کنیم.در صورت حضور اپراتور انسانی پرده های نوری میتوانند به طورخودکار عملکرد دستگاه ها یا ماشین آلات خطرناک بالقوه را مختل(متوقف) کنند.این حفاظت ها ممکن است با نام های مختلفی از جمله “صفحه نمایش نور” و “حفاظ نوری ” استفاده شوند.در هر صورت این دستگاه ها هرنامی که داشته باشند ، میتوانند به اطمینان از ایمنی کاربر در طول عملیات معمولی مثل تعمیر و نگهداری کمک کنند، در حالی که آزادی  و انعطاف پذیری  بیشتری را در یک محیط صنعتی به اپرتور می دهند.

کاربردهای پرده نوری ifm چیست؟
نقطه عملیات در مقابل کنترل محیطی

تولیدکنندگان و تاسیسات صنعتی از پرده های نور بعنوان مکنیزم ایمنی در دو حالت کلی استفاده میکنند : نقطه کار و محیط.

نقطه کار: برای این محافظ ها ،کاربران یک پرده نوری را در محل جابجایی مواد ، مانند زیر پرس هیدرولیک نصب می کنند تا اطمینان حاصل شود که در حین کار دستگاه ، هیچ کس نمیتواند وارد منطقه خطر شود.

محیط: در مقابل، حفاظ‌های محیطی به ترسیم یک فضای کاری یا اتاق کامل، مانند یک بازوی روباتیک اشاره دارند. این محافظ ها می توانند اطمینان حاصل کنند که هیچ شخص یا شئ ایی وارد مرز حرکت دستگاه نمی شود.

پرده های نوری نسبت به سایر انواع محافظ ها مانند موانع فیزیکی مزایایی دارند. دسترسی به ماشینی که با یک پرده نور محافظت می شود آسان تر از ماشینی است که توسط یک مانع فیزیکی محافظت می شود. یک مانع پرده نور، انجام تعمیرات معمولی و فرآیندهای نیمه خودکار که نیاز به مداخله انسانی دارند را آسان‌تر و کارآمدتر می‌کند.

عملکرد پرده نوری ifm و ملاحظات نصب

اپراتور باید کلید فعال سازی دوباره و تنظیم دوباره دستگاه را خارج از ناحیه تعریف شده پرده نور قرار دهد تا دستگاه با خیال راحت دوباره فعال شود علاوه بر این ، فقط باید از پرده نور برای کنترل ماشین هایی استفاده کنید که قادر به توقف در هر نقطه از چرخه عملکرد خود هستند. اگر دستگاه کنترل شده ( مانند یک پرس کلاچ کامل چرخش) همچنان چرخه یا حرکت خود را تا تکمیل شدن  مدار پس از صدور سیگنال توقف ادامه می دهد ، آن دستگاه  مورد مناسبی برای  نصب پرده نور نیست.

اپراتورها می توانند از پرده های نور برای محافظت از یک نقطه خاص عملیات خطرناک یا کل محیط فضایی که توسط حرکت ماشین تعریف شده است استفاده کنند. هنگامی که با محافظ های سنتی مانند موانع فیزیکی مقایسه می شود، ماهیت خودکار پرده های نور  ifm  باعث می شود تا سرویس ماشین آلات یا انجام عملیات نیمه خودکار آسان تر و کارآمدتر شود.

پرده نوری ای اف ام ifm
فروش پرده نوری ای اف ام ifm
انواع سنسور آی آف ام
سنسور آی آف ام
سنسور های آی آف ام
فروش سنسور آی آف ام
سنسور آی آف ام
سنسور آی آف ام
سنسور آی آف ام
سنسور آی آف ام
سنسور آی آف ام
سنسور آی آف ام

برای سفارش کالا و استعلام قیمت و مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل یابید.09141022532و04134426310

generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.