ابزار دینگشی DINGQI

فروش محصولات کمپانی ابزار دینگشی DINGQI

ابزار دینگشی DINGQI

کمپانی ابزار دینگشی DINGQI در چین تولید می شود ابزار دینگشی DINGQI از بالاترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کند،محصولات این شرکت دارای تنوع بسیار بالا می باشد دارای انواع ابزار دستی،مکانیکی،انواع جک،انواع گریس پمپ ها،انواع ابزارالات باغبانی و نجاری می باشد ابزارالات کمپانی دینگشی DINGQI دارای طراحی رنگ و ارکونومی سیار عالی می باشند که تمام صنعتگران را محذوب خود می کنند و یکی از ویژگی دینگشی تولید انبوع و روی تیراژ سیار بالا می باشد که به واسط اینکار قیمت ابزارالات پایین آمدن اند محصولات این شرکت اعم از:انواع جعبه بکس ها بزرگ و کوچکی انواع بکس و متعلقات،انواع آچار های ست و تکی یکسررینگی و دوسررینگی و دوسر تخت،انواع انبرالات و چکش و قیچی های شاخ زنی  و باغبانی،انواع ابزارالات بادی اعم از بکس بادی کوچک و بزرگ و انواع منگنه کوب می باشند.

فروش محصولات کمپانی ابزار دینگشی DINGQI

معرفی ابزارآلات کمپانی دینگشی DINGQI

آچار چیست

آچار چیست و هر یک از انواع آن جهت انجام چه فعالیت هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟ آچار (Wrench) یکی از ابزارآلات کاربردی است که در دسته بندی ابزار دستی قرار می گیرد. این ابزار جهت باز و بسته کردن اتصالات پیچ و مهره ای مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که دسته آچار به واسطه نیروی گشتاوری که از آن برخوردار است، موجب چرخش پیچ می شود.

-آچار یکسررینگی و دوسررینگی دو سرتخت تکی از سایز 6 میلمتری تا 32 میلمتری

-مجموعه ها آچار

-مجموعه آچار جعبه فلزی

-مجموعه آچار نردی

-مجموعه آچار های چوپوقی

این آچار قابلیت استفاده در مکان‌های دسترسی محدود را نیز دارد.
حفاظت از مهره‌ها و رینگ‌ها: با استفاده از آچار رینگی چاکدار چپقی با سایز دقیق 17 میلیمتر، مهره‌ها و رینگ‌های چاکدار در هنگام گشودن و بسته شدن محافظت می‌شوند. این آچار با قدرت مناسبی مهره را در جای خود قرار می‌دهد و خطر خراشیدگی یا آسیب به آن را کاهش می‌دهد.

-آچار یکسر جغجغه ای معمولی و لولایی دینگشی DINGQI

-مجموعه آچار ستاره ای

آچار ستاره ای معمولا برای باز کردن پیچ هایی که سرشان ستاره مانند است و روی وسایل خودروها ، موتور سیکلت ها ، سیستم ترمز دوچرخه ، دیسک های سخت ، سیستم های رایانه ای و الکترونیکی مصرفی استفاده می شود. آچارهای ستاره ای ابزاری ساده هستند که برای چرخاندن اتصال دهنده های مربوطه طراحی شده اند

-مجموعه آچار هلالی

هلالی انواع آچار، آچار دو سر رینگی است.

هر دو سر این آچار به شکل حلقه بسته است و در شماره های (اندازه های) مختلف وجود دارد.

آچار رینگی برای باز و بسته کردن پیچ های چهار و شش ضلعی طراحی شده است.

آچار یکسررینگی جعبه فلزی دینگشی DINGQI
مجموعه آچار کیفی دینگشی DINGQI
آچار لوله ای دینگشی DINGQI
ست آچار جغجغه ای دینگشی DINGQI
ست آچار پلکانی دینگشی DINGQI
ست آچار دوسررینگی پلکانی دینگشی DINGQI

-متعلقات آچار بکس دینگشی DINGQI

-لقلقه بکس

-دسته ال

-دسته گشویی

-واسط یا کمک

-آچار بکس لولایی

-دسته بکس جغجغه ای 

دسته بکس جغجغه ای چیست ؟

دسته بکس های جغجغه ای در شکل ها و اندازه های زیادی تولید می شوند. و تقریباً می توانند از پس انجام هر کاری بر بیایند. دسته بکس های جغجغه ای با داشتن سری هایی که به آن متصل می شوند قدرت و سرعت بیشتری را بدون سر خوردن ابزار یا آسیب زدن به پیچ ها یا مهره ها فراهم می کنند. کافیست یک سری قابل تعویض را درون دسته بکس جغجغه ای قرار دهید. و برای انجام سریع و درست کار آماده خواهید بود.

دسته بکس جغجغه ای ابزاری چند کاربرده و با استفاده ی آسان است که با حرکت چرخشی پیوسته پیچ ها و مهره ها را باز یا بسته می کند. دسته بکس جغجغه ای از سری های قابل تعویض استفاده می کند که در اندازه های مختلف موجود هستند تا به اندازه های مختلفی از اتصالات بخورند

دسته بکس جغجغه دینگشی DINGQI

-آچار فرانسه دینگشی DINGQI

آچار فرانسه یا آچار تنظیم‌پذیر نوعی آچار با اندازهٔ دهانهٔ متغیر است که به مهره‌ها یا پیچ‌های شش گوش یا چهارگوش می‌خورد. این آچار دارای دو فک یکی ثابت و دیگری متحرک می‌باشد که فک متحرک آن با چرخاندن یک پیچ در وسط، به فک ثابت نزدیک و دور شده و در نتیجه قابلیت تطبیق با مهره‌های مختلف را پیدا می‌کند.
 

که به دو دسته روکش دار و بدون روکش تولید می شوند.

قیمت آچار فرانسه روکش دار دینگشی DINGQI
مقایسه گیفیت آچار فرانسه روکش دار دینگی

آلن دینگشی DINGQI

آچار از جمله ابزارهایی است که به دلیل کاربردهای متنوع آن در مصارف روزانه حتما بایستی چند نمونه از آن را در جعبه ابزار خود داشته باشیم. اگر چنانچه خودتان نیز دستی در فن دارید، بایستی به چگونگی کارایی آن آشنا باشید و بدانید که چطور و چه موقع از این ابزار استفاده کنید. آچارها در انواع مختلفی طراحی شده‌اند و هر یک ویژگی‌های منحصر به خود را دارا می‌باشند. برای باز کردن مهره‌ها، بستن پیچ‌ها و هرگونه کار قدرتی که شخص نمی‌تواند به تنهایی از عهده آن برآید، با استفاده از آچار و کمی فشار بر آن به راحتی می‌توان از قابلیت کارایی آچار بهره‌مند شد. گفتنی است که، برای تهیه آچار مناسب، بایستی از چگونگی کارکردهای آن آشنا باشید تا بتوانید در مواقع ضروری به درستی از آنها استفاده کنید. از آنجایی که مدل و نمونه‌های آچار در بازار بسیار است، با توجه به پیشرفت روز افزون در ساخت و تولید وسایل برقی از پیچ‌های شش گوش و یا شش ضلعی استفاده می‌شود که جهت تعمیرات و یا برطرف کردن خرابی و متصل کردن آن بایستی از آچار مخصوص به اینگونه پیچ‌ها استفاده شود. در اینجا ما به شرح خلاصه‌ای از آچار آلن که برای باز و بستن پیچ‌های شش گوش به کار برده می‌شود، می‌پردازیم. همچنین به انواع آن و کاربردهایش در موارد گوناگون اشاره می‌کنیم

آلن دینگشی DINGQI به صورت شش گوش و ستاره ای و سرگرد هستند.

آلن جعبه فلزی دینگشی
آلن چاقویی دینگشی DINGQI

آچار چرخ و آچار تی دینگشی DINGQI

-آچار دسته تی یا صلیبی

-آچار سه پره 

آچار شمع دینگشی DINGQI

آچار شمع نیز جزو آچار های تخصصی به شمار می ‌رود و از آن برای تعمیر شمع خودرو استفاده می شود. از نظر ظاهری این آچار دارای دو جداره شش گوش می باشد و برای تولید آن از فلزات مستحکم و مقاوم استفاده می شود تا دوام و مقاومت این آچار افزایش پیدا کند و بتوان آن را برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار داد.
 

آچار چرخ  دینگشی DINGQI

آچارچرخ به نوعی از ابزار دستی گفته می شود که کاربرد آن، باز و بسته کردن پیچ یا مهره چرخ های خودرو است. از این مدل آچار، بیشتر هنگام پنچر شدن چرخ خودرو استفاده می شود. همچنین این آچار به چندین دسته مختلف معمولی، گیربکسی و برقی نیز تقسیم می شود.

آچار چرخ چهار پر دینگی DINGQI
آچار چرخ دینگشی DINGQI

انواع بکس و جعبه بکس های دینگشی DINGQI

اساسا آچار بکس به آچاری گفته میشود که قابلیت پیچاندن ( بستن و باز کردن ) بکس را داشته باشد . در برخی موارد این آچار بصورت جغجغه ای است که در اینصورت برای بستن بکس به سمت چپ فعال میشود و در مسیر عکس آن ( راست ) بصورت جغجغه ای برمیگردد و بالعکس .

-آچار بکس کوتاه درایو 1/2

-آچار بکس پایه بلند درایو 1/2

-آچار بکس مشکی یا فشار قوی

-جعبه بکس و جعبه ابزار و مجموعه های ابزار

ست جعبه بکس مشکی دینگشی DINGQI
مجموعه جعبه بکس 24 پارچه دینگشی DINGQI
جعبه بکس 46 پارچه دینگشی DINGQI
جعبه بکس 59 پارچه دینگشی DINGQI
جعبه ابزار 159 پارچه دینگشی DINGQI

انبرآلات دینگشی DINGQI

-انبرالات دینگشی DINGQI به سه دسته تقسیم می شوند.

1- انبرالات 1000 ولت

2-انبرالات معمولی

3-انبرآلات فشارقوی

انواع انبرآلات دینگشی DINGQI

-انبردست دینگشی

انبردست وسیله‌ای است که از دو اهرم با یک محور تشکیل شده‌است. انبردست‌ها با طراحی‌های گوناگون و برای اهداف گوناگون طراحی شده‌اند مانند کارهای الکترونیکی، لوله‌کشی، سیم‌کشی و حتی نعل کردن اسب. در واقع طیف وسیعی از وسایل در خانواده انبردست‌ها قرار می‌گیرند و کارهایی از جمله لخت‌کردن و بریدن انواع سیم برق تا گرفتن وسایل و بریدن و خرد کردن آنها را انجام می‌دهند؛ که امروزه نوع برقی آن نیز به ویژه در صنعت موجود است.

-سیم چین DINGQI

سیم‌چین وسیله‌ای مکانیکی است که بیشتر در الکترونیک و برق کاربرد دارد. از آن برای بریدن و لخت کردن سیم و کابل استفاده می‌شود در الکترونیک برای بریدن پایه‌های اضافی قطعات الکترونیکی بعد از لحیم کاری از سیم چین‌های ظریفی به نام سیم چین مینیاتوری استفاده می‌شود.

-دمباریک دینگشی

دَم‌باریک ابزاری است شبیه به انبردست که نوکش بلند و باریک است و برای نگه داشتن و بریدن استفاده می‌شود. این وسیله بیشتر توسط برق کارها استفاده می‌شود و در دیگر مشاغل نیز از آن برای بریدن و قطع کردن سیم و خم کاری ظریف استفاده می‌کنند.

-انبردست سیم چین و دمباریک الکترونیکی

-سیم لخت کن DINGQI

سیم‌لخت‌کن وسیله‌ای است که برای برداشتن روکش عایقی سیمها استفاده می‌شود. سیم‌لخت‌کن دارای سه نوع اصلی است: سیم‌لخت‌کن‌های ساده(دستی)، سیم‌لخت‌کن‌های حرارتی و سیم‌لخت‌کن‌های اتوماتیک. سیم لخت کن ساده(دستی) از سه قسمت فک، دسته و پیچ تنظیم شده است. فک دارای دو لبه تیز بُرنده از جنس فولاد برای قطع روکش است.

  • انبر کابلشو 

این وسیله در واقع به سر کابل‌ها متصل می‌گردد. پرس کابلشو نیز ابزاری برای پرس کردن کابل شوهایی می‌باشد که به انواع کابل‌های مسی و آلومینیومی و با سایزهای متنوع و مختلف، متصل می‌شوند، به طور کلی کاربرد کابل شوها برای اتصال به ترمینال‌های موردنظر می‌باشد.

  •  
فروش مفتول بر دینگشی
قیمت گاز انبر دینگشی DINGQI
ست خارجمع دینگشی DINGQI
ست انبرالات دینگشی DINGQI

انواع خارجمع کن و بازکن دینگشی DINGQI

یعنی خار بازکن قرار است خار فنری مورد نظر را به کمک اهرم باز کند تا بر روی شفت جاگیر شود. خار جمع کن نیز برای جمع کردن و کم‌کردن قطر خارها برای ورود به شفت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گاز انبر یا انبر آرماتور DINGQI

گاز انبر که در بسیاری از مشاغل به گاز آرماتوربندی نیز معروف است، ابزاری دستی شبیه به انبردست است. از این ابزار برای نگه داشتن قطعه و یا بیرون کشیدن اشیا استفاده می‌شود. تفاوت گاز انبر با انبردست در نوک آن است. نوک گاز انبر می‌تواند به سطح بسیار نزدیک شود.

کف چین 

کف‌چین یکی از انواع سیم‌چین است که برای بریدن میخ، فنس‌های سیمی جوش‌خورده، گره‌های سیمی، و سیم‌های برق ضخیم و سخت استفاده می‌شود. تفاوت اصلی کف‌چین با سیم‌چین این است که برشی که کف‌چین ایجاد می‌کند خیلی نرم‌تر و دقیق‌تر است. پس برای کارهای ظریف‌تر باید به جای ‌سیم‌چین از این ابزار استفاده کرد.

 انبرکابل بر DINGQI

برای برش کابل‌های ضخیم از ابزاری به نام انبر کابل‌بر استفاده می‌شود. این ابزار شبیه سیم‌چین‌ها است؛ اما تیغه و دسته‌های قوی‌تری دارد که برای بریدن سیم‌های ضخیم‌تر و کابل‌ها طراحی شده است.

انبر کلاغی دینگشی

انبر کلاغی به انبر سرکج هم در بازار ابزار معروف است. این ابزار، از دو فک موازی با همدیگر تشکیل شده است. در انبر کلاغی بر خلاف دیگر انبرها، یکی از آرواره‌ها امکان تغییر زاویه نسبت به دیگری را دارد. از مزایای دیگری انبر کلاغی قابل تنظیم بودن آن برای زاویه‌های بزرگ‌تر است.

مفتول DINGQI

مفتول برها معمولاً تیغه‌هایی کوتاه و دسته‌هایی بلند دارند. این ابزار با دارا بودن لولاهای بلند قدرت اهرم فوق‌العاده‌ای پیدا کرده‌اند که قابلیت بریدن اجسام سخت را به آن‌ها می‌دهد.

انواع آچار شلاقی

آچار شلاقی ( Monkey wrench ) یک آچار قابل تنظیم که برای باز و بسته کردن انواع پیج، مهره، لوله و … بکار می‌رود. نحوه کار این آچار به این صورت است که ۲ تا فک لغزنده دارند و گاهی یکی ثابت و دیگری لغزنده می‌باشد که در صورت تنظیم شدن به نسبت اندازه مورد نیاز هرچه بیشتر نیرو به آن وارد کنیم سفت‌تر می‌شود.
 
آچار شلاقی دینگشی DINGQI خرید و فروش

انواع انبر قفلی دینگشی

انبر قفلی ( Locking pliers ) نوعی انبر است که می‌توان فاصلهٔ بین دو فک آن را با استفاده از پیچی که در انتهای دستهٔ آن قرار دارد تغییر داد و سپس آن را قفل کرد. کاربرد معمول این انبر درگرفتن قطعات و بازکردن پیچ‌هایی است که سر آن‌ها خراب شده‌است. گرفتن قطعات و بازکردن پیچ‌هایی است که سر آن‌ها خراب شده‌است.
 

-انبر قفلی روکش دار

-انبر قفلی معمولی

-انبر قفلی صنعتی بزرگ و کوچک

-انبرقفلی ورق گیر

از انبر قفلی ورق گیر می توان در جهت نگه داری ورق های فلزی برای جوشکاری، خم کردن لبه ها و تا کردن گوشه ها استفاده نمود. علاوه بر این می توان با فشار دادن دسته متحرک انبر قفلی وسایل ثابت نگه داشته شده را قفل نمود در این صورت به وسیله آسیب نخواهد رسید.
 

-انبر قفلی C

 انبرهای قفلی C شکل هم در اشکال مختلفی هستند. نوع متداول آن‌ها که در غالب جعبه‌های ابزار دیده می‌شوند، برای بسیاری کارها، مناسب و کاربردی است اما تنها یک نقص دارد. این نقص محدودیت باز شدن دهانه‌ی آن‌ها برای گرفتن اجسام است. شاید در برخی موارد برای استفاده از این وسیله با توجه به این نقیصه دچار مشکل شده باشید اما نوع دیگری از انبرهای قفلی وجود دارد که به نوعی ساخته‌شده است که با آن بتوان در محدوده‌ی وسیع‌تری کار کرد. این نوع انبر قفلی به همان شیوه‌ی انبرهای قفلی معمولی عمل می‌کند.

-انبر قفلی دمباریک

دم باریک چیست؟ دم باریک یکی از ابزارآلات دستی در شاخه انبرآلات است. این ابزار ظاهری شبیه به انبردست دارد، با این تفاوت که زبانه‌های آن نسبت به انبر‌دست بلند‌تر و باریک‌تر است. شکل این ابزار دستی شبیه به مخروط است و معمولا از آن برای نگه داشتن، خم کردن و بریدن سیم و کابل استفاده می‌شود.

-انبر قفلی زنجیری

انبر قفلی زنجیری از نظر شکل ظاهری با سایر انبر قفلی ها تفاوت بسیار زیادی دارد و در قسمت دهانه این انبر یک زنجیر قرار داده شده است که با استفاده از این زنجیر به راحتی می‌توانید کار باز و بسته کردن اشیای مختلف را انجام دهید.
 
انبرقفلی زنجیری دینگشی DINGQI
انبر قفلی دمباریکی دینگشی DINGQI
فروش انبرقفلی صنعتی دینگشی DINGQI

ابزارآلات را بیشتر بشناسید
ابزارآلات به ابزار و وسیله هایی گفته می شود که برای انجام امور مختلف در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. ابزارآلات انواع مختلفی داشته و مدل های گوناگون آن از تنوع بالایی برخوردار هستند.

با اینکه روش های مختلفی برای طبقه بندی ابزار آلات پیشنهاد شده است اما با این حال طبقه بندی به روش کارکرد و صنایعی که مورد استفاده قرار می گیرد، رایج تر است. در نتیجه در این مقاله نیز به بررسی دسته بندی انواع ابزار آلات ، روش و نحوه ی کارکرد آن ها و همچنین صنایعی که در آن کاربرد دارند می پردازیم. همچنین شما می توانید انواع مختلفی از ابزارآلات مورد نیاز خود را از گروه ابزار سیار تهیه کنید. پس با ما همراه باشید.

دسته بندی انواع ابزارآلات با توجه به نحوه ی کارکرد آن

ابزارآلات مختلف با توجه به نوع کارکردی که دارند به چهار دسته کلی طبقه بندی می شوند که عبارت اند از: 1- ابزار های اندازه گیری 2- ابزار های دستی 3-ابزار های بادی 4- ابزار برقی

ابزار اندازه گیری

ابزار اندازه گیری و یا همان ابزارآلات دقیق به مجموعه ای از وسیله ها گفته می شود که در صنایع مختلف جهت تعیین اندازه یک چیز به کار گرفته می شوند. به دلیل آنکه در اکثر صنایع کمیت های دقیق اهمیت بسیار بالایی دارند از این رو نقش ابزار اندازه گیری نیز پر رنگ تر می شود. به طوری که ابزار آلات دقیق اندازه گیری بخش مهم و وسیعی از مهندسی را شامل می شود.

در هر صنعتی پارامتر های مختلفی برای رسیدن به هدف لازم است از این رو وسیله ها و ابزار اندازه گیری مختلفی ساخته شده تا پاسخ گوی نیاز هر حوزه ای باشد. مهم ترین ابزارآلات دقیق و یا بهتر است بگوییم مهم ترین و پر استفاده ترین ابزار اندازه گیری عبارت اند از ترانسمیتر، آمپرسنج یا آمپرمتر، مولتی‌متر، کالیبراتور، رطوبت سنج، فرکانس متر، نورسنج، ضخامت سنج، گازسنج، دماسنج، صوت سنج، لرزش یا ارتعاش سنج، متر لیزری، مولتی فانکشن‌ها‌. شایان ذکر است که هر کدام از این ابزار اندازه گیری، برای صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و پارامتر مشخصی را اندازه گیری می کند.

 

ابزار های دستی

ابزار دستی بیشتر شامل ابزار آلاتی نظیر چکش، انبردست، پیچ گوشتی، فازمتر، متر و… می باشد. الگوریتم کار ابزار های دستی متکی به نیرو مکانیکی بوده و کار با آن ها اغلب بسیار ساده و بدون نیاز به آموزش می باشد و امروزه در صنایع بسیار زیادی از ابزار های دستی استفاده می شود. کابینت سازی، مکانیک، تعمیر لوازم خانگی و… از جمله مشاغلی هستند که در آن ها ابزار های دستی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید مجموعه ای از ابزار های دستی را در سایت ابزار سیار پیدا کنید.
ابزار های بادی

ابزار های بادی به گروهی از ابزارآلات صنعتی اتلاق می شود که به وسیله فشار هوا کار می کنند.نحوه ی کار ابزار های بادی به گونه ای است که هوای فشرده شده در کمپرسور باعث ایجاد نیروی محرکه می شود. شایان ذکر است که هوای مورد نیاز برای تامین نیروی مکانیکی این ابزارها به وسیله شلنگ فنری یا لوله به ابزار انتقال می یابد. ابزار های بادی با توجه به ویژگی ها و مزیت هایی که دارند جایگزین بسیار مناسبی برای ابزار آلات الکتریکی می باشند.

ابزار برقی

ابزار برقی یکی از متداول ترین و پرکاربردترین ابزارآلات مورد استفاده در صنایع مختلف می باشند. در واقع انواع مختلفی از ابزار برقی در هر صنعتی به چشم می خورد. نام گذاری ابزار برقی به آن دلیل است که این ابزار توسط یک منبع انرژی الکتریکی کار می کند.

برخی از ابزار برقی دقیقا مانند ابزار دستی بوده و کارایی شبیه به آن را دارند و تنها تفاوت آن ها در منبع تامین انرژی می باشد. شایان ذکر است که انواع ابزار برقی در دو دسته کلی ابزار برقی خانگی و ابزار برقی صنعتی تولید و روانه بازار می شوند. اره برقی، دریل، بتن کن و چکش تخریب و دستگاه جوشکاری از جمله انواع ابزار برقی می باشند. انواع مختلفی از ابزار برقی توسط گروه ابزار سیار عرضه می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود با کیفیت ترین ابزار را تهیه کنید.

دسته بندی ابزار آلات از نظر کاربرد در صنایع

یکی دیگر از مطرح ترین دسته بندی های مربوط به ابزارآلات، دسته بندی به شیوه کاربرد آن ها در صنایع می باشد. صنایع مختلفی از جمله ساخت و ساز، تاسیسات، مکانیک، الکتریکی، آزمایشگاهی و … از ابزار آلات مخصوصی استفاده می کنند که ما در ادامه به بررسی دقیق تر این موضوع پرداخته ایم.

ابزارآلات ساختمانی

ابزارآلات ساختمانی به مجموعه ای از ابزار نظیر بالستر، میله T شکل، چکش مخصوص آجر، اسکنه یا قلم درز، سیم و میخ، متر -نوار اندازه گیری و… گفته میشود که در زمینه ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. ابزار آلات ساختمانی در کارهایی نظیر بنایی، نقاشی، سنگ تراشی، آجرکاری، گچ کاری، کارهای چوب و کارهای کف و… مورد استفاده قرار می گیرند.

ابزار آلات نجاری

ابزارآلات نجاری شامل مجموعه وسیعی از اره، چکش چوبی، میخ، سوهان و… می باشد. این ابزارآلات نجاری در صنایع مربوط به چوب مورد استفاده قرار می گیرند. از این ابزار جهت ساخت انواع مختلفی از وسایل چوبی بهره گرفته می شود.

ابزار آلات ساخت و تولید

دسته ای دیگر از طبقه بندی ابزار آلات با توجه به کاربرد آن ها در صنایع، مربوط به ابزارآلات ساخت و ساز می باشد. مهم ترین این ابزارآلات عبارت اند از دستگاه تراش، ماشین فرز، ماشین‌ ارّه و ماشین‌های پرس که به وفور در بخش های مختلفی از ساخت و تولید مورد استفاده قرار می گیرند.

ابزار آلات تاسیسات

در واقع حتی اگر کوچک ترین کارها مربوط به تاسیسات باشد، مجبور هستید از ابزار آلات مربوط به آن استفاده کنید. ابزارآلات مربوط به تاسیسات در انواع مختلفی نظیر میخ کوب، چسب لوله، سه راهی، دهنه، انبر و… طراحی و تولید می شود.
ابزار آلات مکانیکی

ابزارآلات مکانیکی گروهی از ابزار ضروری برای تعمیر و تعویض وسایل مکانیکی به خصوص خودرو می باشند. آچار بکس، آچار L، سشوار صنعتی، انبردست، انبردست محور لغزان، دم‌باریک، سیم‌چین، انبر کلاغی، انبر قفلی، خاربازکن، خارجمع‌کن، قیچی آهن‌بر، دستگاه میخ پرچ ‌کن و… از جمله ابزاری هستند که در کیف هر مکانیک جا دارند.

generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.