بیگ رد BIG RED

بیگ رد BEG RED-جک سوسماری-ابزارآلات گاراژی

ابزارالات تعمیرگاهی و گاراژی بیگ رد BIG RED

شرکت بیگ رد BEG RED(جک سوسماری بیگ رد BEG RED) تولید کننده ابزارهای گاراژی و تعمیرگاهی(جک سوسماری BEG RED)(تجهیزات گاراژی بیگ رد) در دنیا است که با استاندارد های به روز و آکادمیک دنیا اقدام به تولید تجهیزات تعمیرگاهی خودرو می کند.شرکت بیگ رد BIG RED در زمینه تولید تجهیزات و ابزارالات تعمیرگاهی و گاراژی این توانایی را دارد که بتواند در سطح جهان جزو برندهایی باشد که حرف اول را می زند. و در زمینه کیفیت متریال و کیفیت ساخت جزو پیشگامان باشد. چرا که ساخت ابزارهای تعمیرگاهی و گاراژی باید با استانداردهای به روز دنیا و ISO باشد. در حالیکه تولید کنندگان محلی و کارگاهی ابزارالات  و  تجهیزات کارگاهی و گاراژی  بدون هیچ استاندارد و محاسبات مکانیکی اقدام به تولید جک های سوسماری، روغنی، خرک و … می کنند. که ممکن است منجر به ایجاد حادثه و اتفاق شود. و به خطر افتادن جان تکنسین ها و تعمیر کاران و مکانیک های خودرو را منجر شود.

از جمله محصولات و تجهیزات تولید شده توسط شرکت بیگ رد می توان به ابزارهای تعمیرگاهی زیر اشاره کرد:

  1. جک بطری روغنی خوردو بیگ رد BEG RED
  2. جک هیدرولیک سوسماری خودرو بیگ رد BEG RED
  3. جک لوزی مکانیکی خودرو بیگ رد BEG RED
  4. جک استوانه ای بادی خودرو بیگ رد BEG RED
  5. خرک زیر خودرو بیگ رد BEG RED
  6. جک گیربکسی یا گیربکس درآر بیگ رد BEG RED
  7. دستگاه لاستیک درآر خودروهای سواری 
جک سوسماری بیگ رد Beg red
جک لوزی بیگ رد Beg red

جک سوسماری بیگ رد BIG RED

از پرکاربردترین تجهیزات و ابزارالات کارگاهی و گاراژی جک سوسماری است که وسیله ای محبوب و پرکاربرد بین مکانیک ها و تعمیرکاران است.از جمله تعمیرگاه هایی که جک سوسماری استفاده می کنند پنچرگیری ها هستند.فروشگاه های لاستیک فروشی که اقدام به تعویض لاستیک هم می کنند به تعداد زیاذی جک سوسماری نیاز دارند. ما به شما تجهیزات گاراژی بیگ رد BIG RED  را توصیه می کنیم. چون از کیفیت آنها مطمِئن هستیم و می دانیم که شما هم به کار خودتان و مشتری خودتان اهمیت می دهید. پس نیاز به ابزار و تجهیزات کارآمد و استاندارد و مطمئن دارید.

جک روغنی بیگ رد BIG RED

جک روغنی بیگ رد  BIG REDهم از جمله ابزارهای پرکاربردی است که اکثر رانندگان دوست دارند در صندوق عقب اتومبیل خودشان داشته باشند. این جک همراه همیشگی و پشتیبان شما در سفرهای بین شهری و درون شهری خواهد بود. همچنین کسانیکه عاشق سفرهای آفرودی با اتومبیل های نیمه سنگین هستند. دلیل تمایز این جک با جک های سوسماری اندازه و ابعاد آن است. همچنین اعتماد پذیری بالای آن نسبت به جک های لوزی مکانیکی وجود دارد.

جک روغنی بیگ رد BEG RED

خرک بیگ رد BIG RED

خرک از جمله ملزومات صددرصدی هر تعمیرگاهی است.بعد از بلند کردن خودرو توسط جک های روغنی یا سوسماری برای اینکه به مدت زیادی جک زیر فشار  نباشد.و برای ایمنی بیشتر از خرک استفاده می کنند.و بعا از تعبیه کردن خرک ها در زیر خودرو می توان جک ها را از زیر فشار خارج کرد.خرک های دنده ای بیگ رد  BIG RED در سایز های مختلف برای تناژهای مختلف وجود دارد.برای مثال شما میتوانید از بین خرک های دهنده ای بیگ رد BIG RED انواع 2 تن و 3 تن و 6 تن را انتخاب کنید.

خرک بیگ رد BEG RED

جک لوزی بیگ رد BIG RED

بعد از معرفی تجهیزات و ابزارالات تعمیرگاهی فوق به معرفی جک لوزی بیگ رد BIG RED می رسیم. جک لوزی معروفترین و آشنا ترین جک در بین رانندگان خودرو است. که اغلب در همه خودروها موجود می باشد.اما کیفیت پایین این جک می تواند هنگام تعویض لاستیک زاپاس هم دردسر ساز باشد. جک لوزی بی کیفیت ممکن است باعث افتادن خودرو و آسیب دیدن چرخ ها شود. بنابراین ما به شما جک لوزی برند شناخته شده ی بیگ رد BIG RED را می دهیم.

در نهایت شما عزیزان می توانید برای مشاهده سایر محصولات و ابزارالات تعمیرگاهی برند بیگ رد و خرید از لینک زیر اقدام فرمایید.

بیگ رد beg red برانکارد
generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.