بلبرینگ گرم کن های القایی شرکت اس کا اف (SKF) در یک نگاه

بلبرینگ گرم کن های القایی شرکت اس کا اف (SKF)

شرکت اس کا اف ( ( SKFپیشگام استفاده از گرمکن های القایی قابل حمل برای کاربردهای نصب بلبرینگ از دهه 1970 می باشد.از آن زمان، پیشرفت‌های زیادی در فناوری صورت گرفته است و این شرکت در توسعه ایمن تر، کارآمدتر و کاربرپسندتر پیشتاز بوده است.

گرمکن های القایی SKF از الکترونیک پیشرفته با طراحی های خاص برای عملکرد بالا استفاده می کنند. با استفاده از گرمکن های القایی SKF هزینه کل محصول اغلب به طور قابل توجهی کمتر است.

ارگونومی و ایمنی نیز یکی از  مهم ترین جنبه ها در استفاده از بلبریگ گرم کن هاهستند. طراحی گرمکن های القایی به گونه ای است که با در نظر گرفتن ایمنی اپراتور استفاده از آنها آسان و ایمن می باشد. بازوهای پشتیبانی طراحی شده ی بلبرینگ گرم کن خطر سرنگونی یاتاقان در حین گرم شدن را کاهش می دهند. همچنین یوک های طراحی شده ارگونومیک به کاهش خستگی اپراتور کمک می کنند. علاوه بر این، کنترل از راه دور منحصر به فرد اپراتور را قادر می سازد تا گرمکن را در فاصله ایمن از یاتاقان داغ کنترل کند و این موضوع ایمنی اپراتور را افزایش می دهد.

گرمایش القایی مزایای زیادی نسبت به سایر روش های گرمایش بلبرینگ دارد

استفاده از شعله باز برای گرم کردن یاتاقان نه تنها ناکارآمد است و کنترل نشده، اغلب منجر به آسیب بلبرینگ می شود و باید این روش استفاده شود. گاهی اوقات از حمام روغن برای گرم کردن یاتاقان ها استفاده می شود. در حمام روغن اغلب زمان طولانی برای رسیدن به دمای مورد نیاز لازم است و کنترل دمای واقعی بلبرینگ دشوار باشد. مصرف انرژی نیز در حمام روغن به طور قابل توجهی بیشتر از استفاده از بخاری القایی است. علاوه  بر این خطر آلوده شدن یاتاقان به دلیل کثیف شدن روغن قابل توجه است و می تواند منجر به خرابی زودرس بلبرینگ شود. رسیدگی به یاتاقان های داغ، روغنی و لغزنده خطرات قابل توجهی را برای اپراتور ایجاد می کند و باید احتیاط زیادی در استفاده ی از این روش انجام گردد.

کوره ها و صفحات داغ اغلب برای گرمایش دسته ای یاتاقان های کوچک استفاده می شود و این یک تکنیک قابل قبول است. با این حال، برای یاتاقان های بزرگتر، استفاده از اجاق ها و اجاق های داغ به طور کلی کاملاً ناکارآمد و زمان بر است و می تواند اپراتور را با خطرات قابل توجهی مواجه کند.

گرمکن های القایی روشی مدرن، کارآمد و ایمن برای القای گرما به بلبرینگ ها هستند که امکان انجام پروسه را به طور سریع تر، تمیزتر، قابل کنترل وآسان تر را فراهم میکند. به طور مثال  دستگاه SKF 729659 C یک دستگاه گرمایشی است که مخصوصاً برای  پیش گرمایش بلبرینگ های کوچک طراحی شده است. قبل از نصب بلبرینگ های کوچک  دمای صفحه را می توان بین 50 تا 200 درجه سانتیگراد (120 تا 390 درجه فارنهایت) تنظیم کرد سطح گرمایش صاف گرمایش یاتاقان را تضمین می کند و پوشش و کاور تعبیه شده به حفظ گرما و دور نگه داشتن آلاینده ها کمک می کند.

معرفی بلبرینگ گرمکن ( بیرینگ گرمکن ) SKF محصول سوئد

همان طور که گفته شد استفاده از دستگاه بیرینگ گرمکن هنگام مونتاژ کردن بیرینگ ها از آسیب دیدن بلبرینگ جلوگیری کرده و منجر به افزایش طول عمر بلبرینگ و در نتیجه کاهش هزینه های ماشین آلات شما  میشود.یکی از پرطرفدار ترین دستگاه های گرمکن بلبرینگ در کشور ما دستگاه بلبرینگ گرمکن اس کا اف می باشد.دستگاه های بیرینگ گرمکن SKF همواره یکی از محبوب ترین ابزار جهت مونتاژ بیرینگ در میان مصرف کننده گان بیرینگ در سراسر جهان بوده است.یکی از مهمترین دلایل در پرطرفدار بودن دستگاه های بلبرینگ گرمکن اس کا اف خلاقیت در طراحی آنها می باشد.در واقع طیف گسترده بیرینگ گرمکن ( bearings heaters ) های شرکت اس کا اف این امکان را به شما می دهد تا دستگاه گرمکن بیرینگ خود را دقیقا بر اساس نیازی که دارید تهیه کنید.در ادامه به معرفی انواع گرمکن بلبرینگ اس کا اف می پردازیم.

بلبرینگ گرمکن اس کا اف

بیرینگ گرمکن القایی

بیرینگ گرمکن های القایی پرمصرف ترین دستگاه های گرمکن بلبرینگ اس کا اف می باشند.به طور کلی بلبرینگ گرمکن های القایی SKF در سه دسته بیرینگ گرمکن القایی کوچک ، متوسط و بزرگ تولید می شوند.در ادامه به معرفی انواع دستگاه های گرمکن بیرینگ القایی اس کا اف می پردازیم.

    1. بیرینگ گرمکن القایی مدل TIH030M
    2. بیرینگ گرمکن القایی مدل TIH100M
    3. بیرینگ گرمکن القایی مدل TIH220M
    4. بیرینگ گرمکن القایی مدل TIHL33
    5. بیرینگ گرمکن القایی مدل TIH44-TIHL77

هریک از انواع گرمکن های بلبرینگ القایی اس کا اف مناسب برای بیرینگ هایی با وزن و ابعاد خاصی هستند برای مثال بیرینگ گرمکن TIH030M مناسب برای بیرینگ هایی با قطر داخلی حداقل 20 میلیمتر و حداکثر 300 میلیمتر و وزن نهایتا 40 کیلوگرم می باشد.

 

 

 

گرمکن بیرینگ قابل حمل

بلبرینگ گرمکن قابل حمل یکی از محصولات خلاقانه شرکت SKF می باشد.در واقع همان طور که نام آن مشخص است این دستگاه قابل حمل و جابجایی می باشد.یکی از مهمترین ویژه گی های بیرینگ گرمکن قابل حمل مدل TWIM 15 اس کا اف وزن سبک ( تقریبا 7 کیلوگرمی ) دستگاه می باشد.این دستگاه مناسب استفاده برای بیرینگ هایی با وزن حداقل 0/5 کیلوگرم تا حداکثر 20کیلوگرم می باشد.بیرینگ گرمکن پورتابل TWIM15 مناسب گرم کردن بیرینگ هایی با قطر داخلی حداقل 30 میلیمتر و قطر خارجی حداکثر 320 میلیمتر و ارتفاع 85 میلیمتر می باشد.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

بخاری القایی کوچک

ظرفیت گرمایش بالا تا تحمل 40 کیلوگرم

بخاری القایی کوچک SKF TIH 030m ظرفیت گرمایش بالا را با قابلیت حمل ترکیب می کند. طراحی فشرده و سبک وزن TIH 030m را قابل حمل می کند. قرار دادن سیم پیچ القایی در خارج از محفظه بخاری امکان گرم کردن یاتاقان هایی با وزن حداکثر 40 کیلوگرم (88 پوند) را فراهم می کند. 

بخاری القایی مجهز به محافظ حرارتی بیش از حد برای کاهش خطر آسیب به سیم پیچ القایی و الکترونیک است. علاوه بر حالت دما، TIH 030m مجهز به حالت زمان برای گرم کردن اجزای غیر از یاتاقان ها است. 

سیستم گرمایش القایی استاندارد با سه یوک عرضه می شود و در دو اجرای 230V/50-60Hz و 100-110V/50-60Hz موجود می باشد.

  • طراحی سبک وزن فشرده؛ فقط 20.9 کیلوگرم (46.0 پوند) قابلیت حمل را تسهیل می کند
  • تنظیم قدرت 2 مرحله‌ای و یوک‌های کوچک‌تر اجازه می‌دهد یاتاقان‌های کوچک‌تر را با خیال راحت و با مصرف برق کمتر گرم کنید.
  • بازوهای نگهدارنده تاشو اجازه می دهد تا یاتاقان های با قطر بزرگتر گرم شوند و خطر سقوط یاتاقان در حین گرم شدن را کاهش می دهند.
  • قادر است یک بلبرینگ 28 کیلوگرمی (61.7 پوند) را تنها در 20 دقیقه گرم کند
  • حالت دما از قبل روی 110 درجه سانتیگراد (230 درجه فارنهایت) تنظیم شده است تا از گرم شدن بیش از حد یاتاقان جلوگیری شود
  • مغناطیس زدایی خودکار
generalsanat_vahid وب‌سایت
# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #

دیدگاهتان را بنویسید