بررسی تخصصی گریس پمپ های برقی لینکون SKF

گریس پمپ های لینکلن SKF ،برای استفاده در سیستم های روغن کاری و روغن کاری سیستم بادی برای انواع ابزارالات صنعتی و نیمه صنعتی طراحی شده اند.هدف این شرکت صنعتی بزرگ یعنی SKF،رسیدن به بازده راندمان کاری بالا و عمر طولانی ماشین الات، بوسیله ترکیب اعجاز آمیز سیستم های روغن کاری و سیستم باد یا هوا یعنی( SKF Oil+Air) می باشد.

این سیستم‌های روان کاری تخصصی لینکن اس کا اف، یک جریان مداوم و دقیق روغن کاری و گریس کاری را فراهم می‌کنند،که می‌تواند با تغییر مقادیر اندازه‌گیری شده و چرخه صنعتی مورد نظر، مطابق با شرایط عملیاتی تنظیم شود، و تغییر کند.

بررسی فنی عملکرد سیستم های روان کننده لینکون اس کا اف

 

از نظر تعریف فنی یک واحد روانکاری، یک دستگاه اندازه گیری پیشرفته تک خطی، مقدار مشخصی از روان کننده یا گریس را به یک شیر مخلوط پمپاژ می کند. در آنجا یک جریان هوا گریس را از طریق خط ثانویه و به صورت رگه های روغن به نقطه روانکاری می رساند. در نتیجه این کار و پردازش منظم درنهایت بلبرینگ ها و زنجیرها به طور مداوم با جریان روان کننده و هوا تامین می شود، و عمل روان کاری بطور کامل انجام می شود.

این نکته حائز اهمیت است که ،جریان هوای ورودی به سیتم روانکاری لینکن اس کا اف باعث ایجاد فشار بیش از حد در مجموعه بلبرینگ می شود و از ورود آلاینده ها جلوگیری می کند. این نوع روانکاری برای افزایش عمر مفید دستگاه ها و سیستم های صنعتی بسار مفید و ضروری می باشد ، چرا که هیچ غبار و آلودگی ابدا وارد دستگاه نمی شود.

همچنین این مورد نیز حائز اهمیت است که،سنسورهای رگه های روان کاری یا( Oil-streak )،به طور مداوم جریان روغن و روان کننده را در خط ثانویه کنترل می کنند ، تا جریان و روند کتری روغن کاری در سیتم های روان کاری لینکن اس کا اف بطور صحیح و بی عیب و نقص انجام شود.

همچنین می توان واحدهای روانکاری روغن و هوا را  به صورت جداگانه برای هر دستگاه پیکربندی و برنامه ریزی کرد، این مورد نیز از ویژگی های منحصر بفرد این سیستم های روان کاری محسوب می شود.

ویژگی ها و مزایای استفاده از گریس پمپ های لینکن اس کا اف در حالت کلی:

 

  • بالا بردن راندمان  روانکاری بلبرینگ ها و یاتاقان ها به دلیل عواملی نظیر سرعت بالاتر تزریق روغن به دستگاه صنعتی

 

  • افزایش ضریب اطمینان بیشتر عمل گریس کاری در سیستم صنعتی به دلیل دقت بالا و مداوم مقادیر تعریف شده روان کننده؛ توسط سیستم روان کاری گریس پمپ های برقی لینکون اس کا اف 

 

  • محافظت کامل از یاتاقان ها یا بلبرینگ های موجود در دستگاه و سیستم صنعتی در برابر انواع آلودگی های محیطی و گرد و غبار صنعتی

 

  • استفاده از یک روان کننده کامل نظیر انواع گریس پمپ های برقی لینکون اس کا اف ، به جای استفاده از چند گریس پمپ کوچک در چند جای متفاوت در یک سیستم صنعتی بزرگ باعث ایجاد ایمنی بیشتر و حفاظت از محیط زیست و صرفه جویی در میزان روغن گریس مصرفی می شود.

 

 

انواع برنامه های روان کاری سیتم های روان کاری و گریس پمپ های لینکن اس کا اف:

 

 

-روانکاری بلبرینگ، به ویژه یاتاقان های دوکی شکل در دستگاه صنعتی مورد نظز

-روانکاری منظم با برنامه ریزی دقیق

-روغن کاری بصورت مدل قطار دنده ای

-روانکاری مدل اسلایدی

-مونتاژ و روغن کاری سیستم صنعتی

 

 

 

generalsanat_vahid وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید