طرز کار با گریس پمپ سطلی مدل C-1/10 گریش GURISIK

فروش گریس پمپ GURISIK،گریس پمپ بادی،قیمت،فروش

گریس پمپ چیست؟

گریس پمپ ابزاری کاربردی از گروه ابزارآلات گاراژی می باشد که جهت روانکاری و گریس کاری بلبرینگ ها یاتاقان ها و گریس خورها کاربرد دارد . گریس پمپ یک ابزار برای تزریق و پاشش گریس می باشد که انواع مختلفی دارد. گریس پمپ ها ابزارهایی کاربردی هستند که همچون سایر ابزارالات به مرور زمان پیشرفت کرده اند و به مرور کیفیت و دقت ساختشان بهبود پیدا کرده است .

انواع  گریس پمپ در صنعت موجود هستند که هر کدام کاربردی متفاوت و در مکانی متفاوت دارند.

انواع گریس پمپ:

-گریس پمپ دستی

-گریس پمپ سطلی

-گریس پمپ بادی

-گریس پمپ برقی

گریس پمپ سطلی چیست ؟

گریس پمپ سطلی نمونه بزرگتر از گریس پمپ دستی می باشد که مخزنی شبیه یک سطل دارد و حجم بیبشتری نسبت به گریس پمپ دستی درآن گریس ذخیره می شود ، گریس پمپ های سطلی حجم های متفاوتی دارند از نمونه مرسوم به 3 کیلو تا نمونه 20 کیلو گریس پمپ سطلی با ابعاد بزرگتری نیز تولید می شوند که بنا به محل استفاده ساخته می شوند. برای مثال گریس پمپ سطلی 5 کیلویی گروز وگریس پمپ 20 کیلویی اطلس هر دو گریس پمپ های سطلی با کیفیت هستند که از نظر گنجایش مخزن با یکدیگر تفاوت دارند.

بهترین گریس پمپ سطلی ، گریس پمپی است که نیاز های مصرف کننده را تامین نماید ، به همین دلیل بهترین گریس پمپ سطلی ، گریس پمپی است که مخزنی با قطر ورقی مناسب و آلیاژی با کیفیت داشته باشد که در برابر ضربه و سایر عوامل محیطی و مواد شیمیایی مقاومت داشته باشد ، رنگ کوره ای که زیبایی محصول را بیشتر کند و از اکسید شدن فلز مخزن  جلوگیری نماید ، نازل باکیفیت که خود عوامل بسیاری در کیفیت آن دخیل است. 

شلنگ گریس پمپ از دیگرعوامل تاثیر گذار در کیفیت  گریس پمپ سطلی است اما باید مد نظر داشت شلنگ گریس پمپ یک قطعه مصرفی است که فرسودگی آن در اثر استفاده یک امر اجتناب ناپذیر می باشد ، یک شلنگ مناسب چند ویژگی دارد که در خرید می توانیم مد نظر داشته باشیم:

انعطاف پذیری و نرم بودن

سیم دار بودن داخل شلنگ

سری گریس پمپ با چهارنظام یا سه نظام مناسب جهت تزریق پر فشار

پرس دقیق اتصالات فلزی

اتصالات فلزی با کیفیت و آبکاری مناسب

نازل های گریس پمپ های سطلی با توجه به این که فشار بالاتری از گریس پمپ های دستی باید تحمل کنند ، باید از نوع با کیفیت و قدرتمند تری بهره ببرند که تحمل فشار گریس تا 4000 psi را داشته باشند.

شرکت gurisik هم یکی از ارائه دهندگان انواع گریس پمپ می باشد که در اینجا به مشخصات فنی گریس پمپ سطلی مدل c-1/10 آن اشاره می کنیم:

مشخصات فنی

شیوه ی کار:  مکانیکی

روش کاربرد: دکمه فشاری

روش انتقال: نوک لوله ای

بازده:   9 گرم / سکته مغزی

ظرفیت :  10 کیلوگرم.

طول شیلنگ:  1.5 متر

اندازه شلنگ:   1/4 R1

وزن:  11.70 کیلوگرم

وزن بسته بندی شده:  12.75 کیلوگرم

ابعاد بسته بندی:  35x36x74 سانتی متر.

generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.