نگاه کلی به گریس پمپ بادی بشکه ای مدل A-3 گریش GURISIK

معرفی و فروش گریس پمپ بشکه ای گریش GURISIK

گریس پمپ چیست؟

گریس پمپ ابزاری کاربردی از گروه ابزارآلات گاراژی می باشد که جهت روانکاری و گریس کاری بلبرینگ ها یاتاقان ها و گریس خورها کاربرد دارد . گریس پمپ یک ابزار برای تزریق و پاشش گریس می باشد که انواع مختلفی دارد. همچنین ابزارهایی کاربردی هستند که همچون سایر ابزارالات به مرور زمان پیشرفت کرده اند و به مرور کیفیت و دقت ساختشان بهبود پیدا کرده است .

انواع  گریس پمپ در صنعت موجود هستند که هر کدام کاربردی متفاوت و در مکانی متفاوت دارند.

انواع گریس پمپ:

-گریس پمپ دستی

-گریس پمپ سطلی

-گریس پمپ بادی

-گریس پمپ برقی

گریس پمپ بادی چیست ؟ 

گریس پمپ بادی  همانطور که از نامش پیداست یک گریس پمپ می باشد که جهت تزریق گریس به یاتاقان ها بلبرینگ های گریس خورها و …. نقاطی که نیاز به روانکاری با گریس دارند مورد استفاده قرار می گیرند با این تفاوت که منبع تامین نیرو جهت پمپاژ در پمپ گریس پمپ آنها نیروی حاصل از فشار باد که عموما از کمپرسورهای کارگاهی تامین می شود می باشد.

گریس پمپ های بادی انواع مختلفی دارند که با توجه به نیاز کاربران تهیه و مورد استفاده قرار می گیرند. باید مد نظر داشت که در تهیه انواع گریس پمپ بادی دقت کرد چون هر گریس پمپ بادی کاربردی جدا گانه دارد 

انواع گریس پمپ بادی 

  • گریس پمپ بادی دستی 
  • گریس پمپ بادی سطلی 
  • گریس پمپ بادی بشکه ای 

گریس پمپ بادی همانطور که از نامشان پیداست قدرتشان جهت پمپاژ ، گریس را از یک منبع باد تحت فشار می گیرند و به کمک باد گریس داخل مخزن خود را به سمت نازل گریس پمپ پمپاز می کنند ، برند های مختلف گریس پمپ بادی در بازار می باشند که تقریبا همه برند های معتبر دارای انواع مخزن گریس پمپ برای گریس پمپ های بادی خود هستند گریس پمپ های بادی هم گروهی از ابزارالات گاراژی هستند که با توجه به توان نسبتا بالای خود در خطوط تولید استفاده می شوند.

شرکت Gurisik هم یکی از ارائه دهندگان انواع گریس پمپ می باشد که در اینجا به مشخصات فنی گریس پمپ بادی بشکه ای مدل A-3 آن اشاره می کنیم:

مشخصات فنی:

فشار کاری               6 – 8 بار

نسبت فشار               1/45

مصرف هوا             80-90 لیتر در دقیقه

خروجی   1100 گرم – 1400 گرم در دقیقه

ظرفیت    بشکه

طول شیلنگ            حداکثر متر

نوع شلنگ               1/4 R2

وزن         8.65 کیلو

وزن بسته بندی

9.5 کیلو

ابعاد بسته بندی        15x14x116 سانتی متر.

generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.