تخفیف!

تراز لیزری 360 درجه نور قرمز توسن M3601RLL

قیمت اصلی 64,580,000 ریال بود.قیمت فعلی 64,400,000 ریال است.

ناموجود

توضیحات

تراز لیزری 360 درجه نور قرمز توسن M3601RLL  : تراز لیزری360درجه نور قرمز توسن M3601 RLL از محصولات شرکت توسن و ساخت کشور چین می باشد. این تراز مناسب برای کاربری های طولانی می باشد. همچنین دارای زاویه پرتو لیزر وسیع به منظور پوشش بهتر فضای کار بوده و مجهز به باتری با طول عمر بالا می باشد. قابلیت کار در 2 محور بصورت 360 درجه را داشته و مجهز به نشانگر وضعیت شارژ باتری است. از ویژگی های این محصول می توان به قابلیت اتصال به سطوح فلزی بوسیله پایه اتصال آهنربایی (براکت) اشاره کرد.

این محصول دقت بالای ترازیابی به دلیل استفاده از قطعات دقیق ساخته شده با تکنولوژی روز دنیا دارد.تراز لیزری توسن مدل M3601 RLL  قابلیت تنظیم شدت نور لیزر به منظور مصرف بهینه باتری متناسب با شرایط و نور محیط کار دارد.این تراز به سیستم هشدار عدم تراز با لیزر چشمک زن و صدای هشدار Beep مجهز شده است.تراز لیزری360درجه (نور قرمز) توسن دارای سیستم خود تراز اتوماتیک با قابلیت خود ترازی در کمتر از ۳ثانیه می باشد.

تراز لیزری چیست؟

تراز لیزری یکی از وسایل پرکاربرد در ساخت و ساز و فعالیت‌های عمرانی که جهت تراز کردن ، ایجاد شیب مناسب و عمود کردن سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد . همان‌طور که می‌دانید با توجه به رشد سریع علوم طراحی و معماری ، استفاده از ابزار آلات قدیمی مانند شاقول و … باعث بالا رفتن خطا می‌گردد به همین دلیل افراد بایستی از ابزار آلات دقیق‌تری مانند تراز لیزری استفاده نمایند .

این ابزار با استفاده از فن آوری لیزر بدون نیاز به نخ یا سیم عملیات تراز کردن را در مدت زمان خیلی کم انجام می‌دهد . که این روش دارای دقت به مراتب بسیار بالاتری نسبت به روش‌های قدیمی و سنتی است . خط تراز با استفاده از لیزری با نور سبز و امتداد نشان لیزری. در راستای قائم و افق و پردازش نور لیزر به صورت افقی و عمودی و به طور همزمان تراز اتوماتیک انجام می‌پذیرد .

معرفی برند توسن

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود. توسن در طی این سالها در صدد تولید و واردات  محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی ، در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد.

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمي، توليدي،صنعتي و خدماتي و نياز به بستر سازي جهت بهبود فرايندها بر آن شدیم تا با گردهمايي متخصصان و كارشناسان مجرب در زمينه هاي گوناگون كه داراي تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامي در جهت ايجاد فضاي تبادل دانش و تجربيات مفيد و سازنده در زمينه صنعت بر داشته و شركت فوق را تاسيس نمايد.

توضیحات تکمیلی

برد

35 متر

نوع لیزر

دیود

عرض خطوط لیزر

4mm در فاصله 10m

دمای کاری

10-50 درجه سانتی گراد

کلاس لیزر

کلاس 2

دمای نگهداری

25-70 درجه سانتی گراد

وزن دستگاه

440 گرم

کشور سازنده

چین

موج لیزر

635 نانومتر