تخفیف!

تراز لیزری 360 درجه نور سبز توسن M3602 GLL

قیمت اصلی 69,500,000 ریال بود.قیمت فعلی 67,800,000 ریال است.

ناموجود

توضیحات

تراز لیزری 360 درجه نور سبز توسن M3602 GLL :تراز لیزری 360 درجه نور سبز توسن M3602 GLL یکی از وسایل پرکاربرد در ساخت و ساز و فعالیت‌های عمرانی که جهت تراز کردن ، ایجاد شیب مناسب و عمود کردن سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد . همان‌طور که می‌دانید با توجه به رشد سریع علوم طراحی و معماری ، استفاده از ابزار آلات قدیمی مانند شاقول و … باعث بالا رفتن خطا می‌گردد به همین دلیل افراد بایستی از ابزار آلات دقیق‌تری مانند تراز لیزری استفاده نمایند .

این ابزار با استفاده از فن آوری لیزر بدون نیاز به نخ یا سیم عملیات تراز کردن را در مدت زمان خیلی کم انجام می‌دهد . که این روش دارای دقت به مراتب بسیار بالاتری نسبت به روش‌های قدیمی و سنتی است . خط تراز با استفاده از لیزری با نور سبز و امتداد نشان لیزری در راستای قائم و افق و پردازش نور لیزر به صورت افقی و عمودی و به طور همزمان تراز اتوماتیک انجام می‌پذیرد .

تراز لیزری 360 درجه نور سبز توسن M3602 GLL مناسب جهت کاربری طولانی مدت به دلیل مصرف بهینه باتری به بازار ابزارآلات صنعتی عرضه شده است . به دلیل استفاده از قطعات دقیق سخته شده با تکنولوژی روز دنیا دارای دقت بالای ترازیابی می‌باشد . قابلیت تنظیم شدت نور لیزر به منظور مصرف بهینه باتری متناسب با شرایط و نور محیط کار از جمله ویژگی آن بیان شده است .

این دستگاه مجهز به سیستم هشدار عدم تراز با لیزر چشمک‌زن و صدای هشدار Beep شده است . همچنین مجهز به سیستم خودتراز اتوماتیکبا قابلیت خودترازی در کمتر از 3 ثانیه می‌باشد . قابلیت کار در 2 محور به صورت 360 درجه و یک خط عمودی توسط آن ممکن شده است . این محصول دارای قابلیت اتصال به سطوح فلزی به وسیله پایه اتصال آهنربایی ( براکت ) را دارد. زاویه پرتو لیزر وسیع به منظور پوشش بهتر فضای کار از امکانات این تراز بیان شده است . از دیگر مشخصه آن می‌توان به باتری با طول عمر بالا , نشانگر وضعیت شارژ باتری و کیف برزنتی با کیفیت اشاره کرد 

توضیحات تکمیلی

برند

توسن – Tosan

منبع تغذیه

شارژی

مشخصات باتری

4عدد باتری AA

کلاس لیرز

کلاس 2 (520 نانومتر)

دامنه خود ترازی

4 ± 1 درجه

دامنه اندازه گیری

40 متر

دقت اندازه گیری

±0.2 میلی‌متر در متر

رنگ لیزر

سبز

دمای کاری

10- تا 50 درجه سانتی‌گراد

جنس بدنه

TPR+ABS

مدت زمان کارکرد

3 ساعت با یک باتری

وزن (کیلوگرم)

0.44

اقلام همراه

براکت. آشکارساز – عینک ایمنی – کیف برزنتی و CD آموزش کاربری – 4 عدد باطری