تخفیف!

تراز لیزری دوخط کامپکت نورقرمز توسن M2010RLL

قیمت اصلی 28,500,000 ریال بود.قیمت فعلی 27,800,000 ریال است.

ناموجود

توضیحات

تراز لیزری دوخط کامپکت نورقرمز توسن M2010RLL: تراز لیزری دوخط کامپکت نورقرمز توسن M2010RLL بدلیل استفاده از قطعات دقیق که بر اساس تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند دارای دقت بالای ترازیابی است. همچنین قابلیت تنظیم شدت نور لیزر جهت مصرف بهینه باتری متناسب با شرایط و نور محیط کار را داراست. این تراز لیزری مجهز به سیستم هشدار عدم تراز با لیزر چشمک زن و صدای هشدار Beep است. بعلاوه مجهز به سیستم خود تراز اتوماتیک با قابلیت خود ترازی در کمتر از 3 ثانیه می باشد. این وسیله برای کاربری طولانی بسیار مناسب است زیرا مصرف باتری بهینه دارد. از دیگر ویژگی های آن می توان از وجود زاویه پرتو لیزر وسیع به منظور پوشش بهتر فضای کار و قابلیت کار در 2 محور بصورت متقاطع (افقی و عمودی) نام برد.

معرفی برند توسن

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزارهای دستی و برقی از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود. توسن در طی این سالها در صدد تولید و واردات  محصولات منطبق با استانداردهای بین المللی. در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولیدات ابزارهای برقی برآمده و همواره در صدد جلب  افزایش رضایت مشتریان می باشد.

در این راستا با توجه به روند روبه رشد سطح علمی ، تولیدی. صنعتی و خدماتی و نیاز به بستر سازی جهت بهبود فرایندها بر آن شدیم. تا با گردهمایی متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های گوناگون که دارای تجارب و سوابق ارزشمند هستند گامی در جهت ایجاد فضای تبادل دانش و تجربیات مفید و سازنده در زمینه صنعت برداشته و شرکت فوق را تاسیس نماید.

توضیحات تکمیلی

برند

توسن

سیستم خودتراز

پاندولی با دمپر (ارتعاش گیر) مغناطیسی

محدوده خودترازی

4± درجه

نور لیزر

دیود

طول موج لیزر

550 – 505 نانومتر

کلاس لیزر

کلاس2

دقت لیزر

0.3mm/m±

وزن خالص (بدون باتری)

268 گرم