معرفی گریس پمپ های برقی اس کا اف سری RA20/45

گریس پمپ برقی چیست؟

گریس پمپ برقی،گریس پمپی است که انرژی مورد نظر خود را برای پمپاژ گریس ، از طریق برق تامین می کند. گریس پمپ های برقی از نظر پمپاژ گریس ، کمی از گریس پمپ های بادی قوی تر هستند و قدرت بالاتری دارند گریس پمپ برقی برخلاف گریس پمپ های بادی که تنها یک خروجی دارند و فقط به یک نازل گریس پمپ می کنند توانایی پمپاژ گریس تا حداکثر 10 نازل را دارند.

گریس پمپ های برقی نیز با توجه به توان و قدرتی که دارند امکان استفاده در خطوط تولید را دارند و این توانایی رو هم علاوه بر گریس پمپ های بادی دارند که گریس های با غلظت خیلی بالا را به نازل و گریس خورها پمپاژ کنند .

پمپ های برقی RA20/45

برای استفاده در سیستم های روانکاری چند خطی

پمپ پیستونی شعاعی RA 20/45 دارای طراحی مدولار است که امکان استفاده از حداکثر سه عنصر پمپ قابل انباشته را فراهم می کند و کاهش یا افزایش خروجی را می توان به راحتی بدست آورد. جابجایی همه خروجی ها از یک عنصر پمپ توسط یک دستگاه تنظیم مشترک با محدوده 33 تا 100٪ قابل تنظیم است. مخزن گریس حاوی یک همزن و نوار نقاله پیچ برای فشار دادن گریس به داخل محفظه مکش است. این ویژگی، در ترکیب با طیف گسترده ای از نسبت های مختلف دنده قابل انتخاب، جریان روانکاری کوچک و مداوم را بدون استفاده از تایمرهای روشن/خاموش اضافی امکان پذیر می کند.

 

ویژگی ها و مزایا

 

محلول ماژولار پمپ به نقطه برای 1 تا 12 نقطه روانکاری

مناسب برای گریس های استاندارد NLGI 2

مخزن روغن برای 2 یا 4 5 کیلوگرم (4.4 تا 10 پوند)، سوئیچ سطح اختیاری

نرخ تغذیه قطرات تا 10 سانتی متر مکعب در دقیقه (0.6 اینچ در دقیقه) را پوشش می دهد.

طراحی ساده سیستم با خروجی های قابل تنظیم

گریس پمپ اقتصادی و چند خطی

برنامه های کاربردی

 

ماشین آلات فشرده

سیستم های نوار نقاله

پمپ های آب

 

generalsanat_vahid وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید