تخفیف!

مجموعه 40 پارچه قلاویز و حدیده دینگشی DINGQI مدل MG02840

قیمت اصلی 16,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 13,950,000 ریال است.

2 عدد در انبار

توضیحات

مجموعه 40 پارچه قلاویز و حدیده دینگشی DINGQI مدل MG02840

شرکت دینگشی DINGQI دو مدل مجموعه قلاویز و حدیده تولید کرده است که 20 پارچه و مجموعه 40 پارچه قلاویز و حدیده مدل MG02840 تولید کرده است، این مجموعه یکی از بهترین مجموعه ها در بازار می باشد که علاوه بر قیمت مناسب گیفیت بسیار بالایی دارد،کاربردهای مجموعه 40 پارچه فلاویز و حدیده دینگشی DINGQI مدل MG02840 برای قلاویز برای دنده‌کردن داخل استوانه‌ها (مهره) به‌کار می‌رود. حدیده سطوح بیرونی مثل لوله استوانه را در گام مشخص دنده می‌کند. فرایند تراشیدن با قلاویز را قلاویزکاری، و فرایند تراشیدن دنده‌های پیچ با حدیده را رِزوِه‌تراشی یا پیچ‌تراشی می‌گویند. قلاویزها در نوع کلی دستی و ماشینی هستند.

معرفی ست قلاویز و حدیده دینگشی DINGQI مدلMG02840

-این مجموعه دارای بسته بندی بسیار شیک و جعبه BMC مستحکم می باشد.

-دارای کام سنج می باشد.

-دارای پیچگوشتی

-دارای 2 دسته حدیده و دسته قلاویز می باشد.

-گام قلاویز ها و حدیده ها 1.25 می باشد.

-سایز قلاویزها از سایز 3 میلمتری تا 12 میلمتری می باشد.

-سایز حدیده ها از سایز 3 میلمتری تا سایز 12 میلمتری می باشد.

-آلیاژ حدیده و قلاویز HS می باشد.

حدیده چیست:در واقع براده برداری از آهن آلات را حدیده می گویند. این وسیله را می توان این گونه شرح داد که مهره های دندانه داریست که در روی این دندانه ها شیار هایی قرار دارد که باعث می شود لبه های تیز و برنده ای بر روی این مهره ها قرار بگیرد تا بتواند فلزات را ببرند. این محصول سطح خارجی محصولات را برش می دهد.

قلاویز چیست:

قلاویز ابزاری با طراحی خاص است که برای برش رزوه‌های داخلی در قسمت‌های مختلف ماشین‌آلات استفاده می‌شود. آن‌ها بصورت دستی به کمک دسته قلاویز یا بصورت ماشینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
.
در صنعت تعدادی از قطعات کوچک برای تکمیل یک قطعه بزرگ به یکدیگر متصل می‌شوند. برای اتصال این قطعات به هم از پیچ و مهره‌ها استفاده می‌شود. قلاویزها ابزاری هستند که برای رزوه کردن قسمت ماده‌گی جفت اتصال دهنده‌های فلزی (مهره‌ها) استفاده می‌شوند. در مقابل، حدیده ابزاری است که برای رزوه کردن قسمت‌های نری (پیچ‌ها) استفاده می‌شود. قلاویزها معمولا از فولاد پرکربن، فولاد HSS، فولاد آلیاژی و غیره ساخته می‌شوند.