پرس هیدرولیک 20 تن ایستاده بیگ رد مدل TY20001

259,900,000 ریال

ناموجود

دسته:

توضیحات

پرس هیدرولیک 20 تن ایستاده بیگ رد مدل TY20001 دارای یک جک هیدرولیک است. به همین دلیل برای خم کردن و فرم دهی انواع اجسام سخت کاربرد دارد. این دستگاه پرس دروازه ای دارای بازدهی کاری بالا و استهلاک کم است. به همین دلیل می توان به راحتی آن را جایگزین دستگاه های پرس قدیمی نمود. به طور کلی دستگاه های پرس نسل جدید، نسبت به نمونه های قدیمی، بازدهی و عملکرد دقیق و بهتری دارند.

کمپانی بیگ رد، در زمینه تولید مدل های بروز دستگاه پرس دروازه ای فعالیت دارد. پرس هیدرولیک 20 تن ایستاده یکی از دستگاه های محبوب و پرفروش این کمپانی چینی است. ما در ادامه متن به معرفی این دستگاه پرس 20 تن می پردازیم.

معرفی پرس هیدرولیک 20 تن ایستاده بیگ رد مدل TY20001

پرس هیدرولیک 20 تن ایستاده بیگ رد مدل TY2001 از ایمنی و استاندارد بالایی برخوردار است. زیرا کمپانی بیگ رد این دستگاه را تحت لیسانس شرکت Torin Jack تولید کرده است. این دستگاه پرس توانایی تولید تناژ مختلفی از فشار را دارد. با کمک گیج تعبیه شده بر روی آن می تواند فشار مورد نظر را تا محدوده 20 تن با آن تولید کرد. گیج فشار آن با دو مقیاس متریک و تن طراحی شده تا کاربر بتواند با دقت بالایی فشار را اعمال کند.

پرس دروازه ای ایستاده 20 تن مدل TY20001 بیگ رد دارای یک سیلندر داخلی جلا داده شده است. به همین دلیل در برابر زنگ زدگی کاملا مقاوم است. میزان کورس این پرس دروازه ای هیدرولیکی 18.5 سانتی متر است. بدنه این دستگاه پرس از فولاد با کیفیت و با تضمین عمر بالا ساخته شده است. با توجه به طراحی دستگاه می توان جایگاه قطعه را در این دستگاه تنظیم نمود، و بر کار تسلط بهتری داشت.