تخفیف!

مبدل حرارتی آب و روغن رولمان صنعت ST-DE120M/L

قیمت اصلی 175,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 160,000,000 ریال است.

ناموجود

دسته:

توضیحات

مبدل حرارتی چیست؟

مبدل حرارتی دستگاهی است که برای انتقال موثر گرما از یک ماده به ماده دیگر، طراحی شده است. این ماده می تواند مایعی مانند آب، روغن یا اینکه یک گاز باشد. بهترین مثال برای درک راحت مبدل های حرارتی، رادیاتور ماشین می باشد. محلول آب و اتیلن گلیکول که به ضد یخ نیز معروف است، گرما را از موتور به رادیاتور منتقل می کند و سپس این حرارت به هوای بیرون منتقل می شود. این کار از جوش آوردن موتور جلوگیری می کند. به همین ترتیب از این مبدل حرارتی برای سرد کردن موتور هواپیما، اپتیک، اشعه ایکس، لیزر، منبع تغذیه، تجهیزات نظامی و بسیاری از تجهیزات دیگر که نیاز فراتر از تهویه توسط هوا دارند، استفاده می کنند.
انواع مختلفی از مبدل حرارتی وجود دارد: خنک کننده های هوا به مایع، مایع به هوا، مایع به مایع و یا خنک کننده های هوا به هوا. به عنوان نمونه در خنک کننده های هوا به مایع، گرما از هوا به مایع منتقل می شود. این نوع خنک کننده به طور کلی برای سیالات با فرآیند سرد استفاده می شود. خنک کننده ی مایع به مایع هم نیز برای سرد کردن استفاده می شود ولی در این جا به جایی، گرما از یک سیال به یک سیال دیگر منتقل می شود. در نهایت از مبدل های حرارتی هوا به هوا، برای انتقال گرما از طریق جریان هوا یا یک گاز به گاز دیگر استفاده می کنند.

مبدل حرارتی آب و روغن

مبدل حرارتی آب و روغن یکی از انواع مبدل های حرارتی پوسته و لوله است که اساس آن بر پایه انتقال حرارت بین سیال آب به عنوان خنک کننده و روغن هیدرولیک به عنوان خنک شونده می باشد. روغن داغ در پوسته و آب به عنوان خنک کننده در لوله های مسی جریان دارد.

توضیحات تکمیلی

حداکثر دبی روغن

120 L/MIN

سطح حرارتی

26 FT

قطر پوسته

6 O1/IN

طول نهایی

1000 L/MM

مرکز بوشن پوسته

750 L1/MM

نازل روغن

1/1/2 B/IN

نازل آب

1 A/IN

ارتفاع مبدل

250 H/MM

قطر درپوش

230 O/MM