تخفیف!

گیره نجاری یا پیچ دستی دینگشی مدل di-6

قیمت اصلی 4,800,000 ریال بود.قیمت فعلی 4,200,000 ریال است.

5 عدد در انبار

توضیحات

گیره نجاری یا پیچ دستی دینگشی چیست و چه کاربردی دارد؟ گیره نجاری یا پیچ دستی دینگشی  جهت نگه داشتن دو قطعه در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار همانطور که از نامش مشخص است، همچون گیره عمل می کند و به وسیله آن می توان دو قطعه را به یکدیگر چفت و بست نمود.

علاوه بر این، از دیگر کاربردهای گیره دستی می توان به مونتاژکاری، پرس کاری و گاهی اوقات فرم دهی قطعات اشاره نمود. در نتیجه استفاده از این ابزار در موقعیت های گوناگون، بازدهی فوق العاده ای برای شما بدنبال خواهد داشت. گیره نجاری باتوجه به کارکردی که دارد، در انواع گوناگونی تولید و به بازار ارائه می شود.

آشنایی با پیچ دستی نجاری

درابتدای مقاله به سؤال گیره نجاری چیست پاسخ مختصری دادیم. همه علاقه مندان به دنیای جالب و هیجان انگیز نجاری، با انواع پیچ دستی آشنا هستند.

پیچ دستی نجاری یک وسیله فلزی است که جهت نگهداری دو تکه چوب در کنار یکدیگر کاربرد دارد. این گیره ها کارکرد قوی دارند و در انواع مختلفی به فروش می رسند. در ادامه در مورد کاربردهای اصلی گیره نجاری با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

انواع گیره نجاری

دراین بخش از مقاله گیره نجاری چیست قصد داریم تا شما را با انواع این محصول پرکاربرد آشنا نماییم. همانطور که می دانید، نجاری شغل پیچیده و چالش برانگیزی است. این شغل به ابزار گوناگونی نیاز دارد و به همین علت یک نجار باید آشنایی دقیقی با انواع گیره نجاری داشته باشد. لازم به ذکر است که گیره های نجاری کاربرد های یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری آنها است.

گیره تفنگی

گیره نجاری تفنگی یکی از کاربردی ترین ابزارآلات در صنعت نجاری است. از این ابزار علاوه بر نگه داشتن چوب، برای پرس کردن چوب، تسلط بیشتر در مونتاژکاری و موارد دیگر استفاده می شود. گیره تفنگی از بدنه فلزی و مقاومی برخوردار است. همچنین این ابزار در کارگاه های نجاری جهت اتصال دو قطعه چوب کاربرد به سزایی دارد.

این ابزار دستی از یک ماشه برخوردار است که به سرعت باز و بسته می شود. در نتیجه نسبت به انواع دیگر این محصول، سرعت کار شما را بسیار بالا می برد. همچنین فک بالایی این گیره ثابت و فک پایینی آن متحرک است. لازم به ذکر است که ماشه محکم کردن این ابزار در قسمت متحرک قرار دارد و مانند پیچ دستی های قدیمی، نیاز به بستن ندارد.

گیره C کلمپ

همانطور که از نام این گیره مشخص است، ظاهری شبیه به حرف انگلیسی C دارد. از این رو این ابزار، با  نام گیره سی کلمپ یا جی کلمپ نیز شناخته شده است. ساختار گیره سی کلمپ به صورت یکپارچه بوده و به عنوان رایج ترین مدل گیره، شناخته شده است. قسمت انتهایی پیچ و بالایی گیره که قطعه مورد نظر میان این دو قرار می گیرد، یک سری تخت وجود دارد.

با پیچاندن پیچ، سری های تخت از یکدیگر دور و یا به یکدیگر نزدیک می شوند. این گیره براساس سایز در انواع گوناگونی تولید می شود.