تخفیف!

مجموعه 4 پارچه خارجمع کن و خار بازکن دینگشی DINGQI مدل ART28005

قیمت اصلی 5,300,000 ریال بود.قیمت فعلی 4,610,000 ریال است.

4 عدد در انبار

توضیحات

مجموعه 4 پارچه خارجمع کن و خار بازکن دینگشی DINGQI مدل ART28005

شرکت دینگشی DINGQI دو مدل ست خاربازکن دینگشی DINGQI تولید کرده است که ما در اینجا به معرفی (مجموعه 4 پارچه خارجمع کن و خار بازکن دینگشی DINGQI مدل ART28005) می پردازیم این مدل خارجمع دارای روکش مشکی و بسیار شیک می باشد و گیفیت کالا در حد هنس HANS و توسن می باشد سایز انبر ها 7 اینچ می باشد و آلیاژ کروم وانادیوم متریال C45 است  این ست شامل خارجمع کن مستقیم و خار جمع کن سرکج ،خاربازکن مستقیم ،خار بازکن سرکج می باشد ما برای مشتریان و صنعتگران که دنبال جنس های در حد تایوانی می باشند و قیمت مناسب بهترین پیشنهاد می باشد.

خارجمع کن دینگشی DINGQI

بیشتر بدانید در مورد انبر خار جمع کن و بازکن

تفاوت خار باز کن و خار جمع کن در چیست؟


«خار» در یک معرفی مختصر، به یک حلقه فلزی فنری-ارتجاعی محکم و سخت سوراخ دار می‌گویند که در بسیاری از دستگاه ها و وسایل خانگی، صنعتی و… وجود دارد؛ نقش این قطعه کوچک محکم نگهداشن شفت، محور، میله و برخی قطعات داخلی در ساختمان این وسایل به یکدیگر است. نصب کردن و یا در آوردن یک خار از داخل یک وسیله و دستگاه با دست یا با انبرهای عمومی و ساده امکان پذیر نیست! برای این کار باید از انبرهای خاص و مخصوص به نام خار بازکن و خار جمع کن به انگلیسی Circlip Plier که البته به آنها Snap Ring Plier هم می‌گویند استفاده کرد.

آشنایی با انبر خار باز کن


خار باز کن به نام External Circlip Plier شناخته می‌شود و وظیفه اصلی آن باز کردن موقتی خار است. در این وسیله، سوراخ های خار فنری روی نوک کارگیر انبر قرار می‌گیرد؛ با جمع کردن دسته انبر خار باز کن توسط نیروی دست کاربر، نوک کارگیر انبر باز می‌شود و به این ترتیب خاری که روی نوک های کارگیر قرار گرفته بود به صورت موقت و با فشار وارد شده کمی گشاد خواهد. بعد از اتمام کار و با رها کردن نیروی دست و یا جداسازی خار از انبر، قدرت ارتجاعی و فنری خار آن را دو مرتبه و به سرعت جمع می‌کند.

آشنایی با انبر خار جمع کن


انبر خار جمع کن به نام Internal Circlip Plier معروف است. این مدل دقیقا برعکس نوع قبلی بوده و خار را به طور موقت جمع می‌کند. برخی خارها به حالت باز شده ارتجاعی ساخته می‌شوند و برای جمع کردن شان نیاز به انبر خار جمع کن است. در این مدل انبر، نوک ها و فک کارگیر به صورت پیش فرض در حالت باز قرار دارد؛ با فشردن و جمع کردن دسته های ابزار، نوک ها جمع می‌شود. خار فلزی سوراخ دار و جمع شونده، روی این نوک ها قرار گرفته و با کمک نیروی فشاری دست کاربر به صورت موقت بسته می‌شود. با رها کردن دسته ها و جداسازی خار فنری از نوک انبر، این حلقه فلزی به سرعت به سر جای خود برگشته و دو سر خار دوباره از هم باز می‌شود.

خار بازکن دینگشی DINGQI
خارکش دینگشی DINGQI