تخفیف!

مجموعه 16 پارچه جعبه آچار یکسر رینگی دینگشی DINGQI مدلART11001

قیمت اصلی 23,000,000 ریال بود.قیمت فعلی 19,000,000 ریال است.

ناموجود

توضیحات

مجموعه 16 پارچه جعبه آچار یکسر رینگی دینگشی DINGQI مدلART11001

(مجموعه آچار دینگشی DINGQI)مجموعه 16 پارچه جعبه آچار یکسر رینگی دینگشی DINGQI مدلART11001 یکی از کاملترین ست آچار  ها می باشد که دارای جعبه بسیار شیک و مقاوم از جنس فلز دارد و برای هر آچار جای مشخصی جای جداگانه دارد که از کم شدن آچار ها جلوگیری می کند شرکت دینگشی آلیاژ آچار خود را از کروم وانادیوم  استفاده می کند سایز آچار از شماره 6/7/8/9/10/11/12/13/14/15/16/17/18/19/22/24 میلمتری می باشد.

مقاومت و دوام آچار

تولید کنندگان مختلفی در داخل و خارج کشور به کار تولید آچار رینگی اشتغال دارند و برای تولید این محصول از متریال های مختلفی استفاده می نمایند. بنابراین دوام و طول عمر آچارهای رینگی با برندهای مختلف موجود در بازار با یکدیگر متفاوت می باشد. آچار رینگی هایی که از متریال های با کیفیت تر تولید شده ‌اند می‌ توانند برای مدت زمان طولانی تری عمر کنند.

به همین خاطر توصیه ما به خریداران این است که این در حین خرید آچار رینگی سعی کنند یک محصول خوب و باکیفیت که دارای روکش کروم می باشد را خریداری نمایند تا آنها برای مدت زمان طولانی تری از آچار شان استفاده کنند. وجود روکش کروم بر روی این آچار موجب موجب می‌ شود تا این آچار در صورت قرار گرفتند در محیط مرطوب زنگ نزند و خراب نشود. علاوه بر این روکش کروم موجود بر روی این آچار از خوردگی آچار نیز پیشگیری به عمل می آورد.

آچار یکسر رینگی DINGQI

یکی از پرکاربردترین آچار های موجود در بازار آچار یکسر رینگی می باشد که از آن برای اهداف مختلفی استفاده می‌ شود. شکل ظاهری این آچار شبیه اهرم بوده و دارای یک دسته بلند می باشد؛ به همین خاطر این ابزار توانایی تولید گشتاور زیادی را دارا می باشد. به دلیل کاربرد گسترده آچار رینگی، امروزه در اغلب خانه ها شاهد وجود آن هستیم.

مجموعه جعبه آچار دینگشی