تخفیف!

آلن دینگشی DINGQI مجموعه 2 عددی

قیمت اصلی 2,600,000 ریال بود.قیمت فعلی 2,350,000 ریال است.

5 عدد در انبار

توضیحات

 مجموعه 2 عددی آلن دینگشی DINGQI

این محصول مجموعه 2 عددی آلن چاقویی(مشتی) دینگشی DINGQI یکی از محبوب ترین محصولات کمپانی دینگی می باشد،از آچارآلن دینگشی DINGQI در چه مواردی استفاده می‌شود؟
همانطور که بدان اشاره شد، امروزه از آچار آلن به وفور در مصارف روزانه استفاده می‌شود. برای نمونه در صنعت مبلمان، دکوراسیون داخلی، ساخت و تولید انواع قفل، لوازم خانگی و حتی در قطعات کوچک دوچرخه و یا اتومبیل یا در دستگاه‌های الکترونیکی و برقی به وفور از پیچ‌های آلن استفاده شده است. به طور معمول برای تعمیرات و یا هرگونه خرابی قطعات دستگاه‌ها بایستی از آچاری استفاده کرد که نه تنها چگونگی به کار بردن آن‌ها ساده و آسان باشد، بلکه به گونه‌ای با پیچ سازگار و همخوانی داشته باشد تا بتوان بدون هرگونه لغزش و یا سرخوردگی پیچ را باز و بسته کرد. بنابراین آچارهای آلن بهترین و کاربردی‌ترین ابزارها جهت تعمیرات انواع دستگاه‌های صنعتی و الکترونیکی می‌باشد. از دیگر فواید استفاده از این نوع آچار آن است که به دلیل دسته بلند در یک سو و دسته کوتاه در طرف دیگر آن، می‌توان از بخش بلندتر آن برای حرکت دادن پیچ‌هایی که دسترسی به آنها ساده نیست بهره‌مند شد. متقابلا از دسته کوتاه‌تر آن نیز برای باز و بستن پیچ‌های نزدیک‌تر استفاده می‌شود. گفتنی است که آچار آلن دارای سایزها و اندازه‌های متنوعی است که هر یک از آنها نه تنها ویژگی منحصر به خود را دارد، بلکه برای مصارف گوناگون مبنی بر اندازه‌های مختلف آن به کار برده می‌شود. آچار آلن از جمله ساده‌ترین و کاربردی‌ترین آچارهایی است که بایستی در هر جعبه ابزار خانگی و یا کاری وجود داشته باشد.

کاربردهای آچار آلن دینگشی DINGQI عبارتند از:


کاربرد در مصارف عمومی، جهت تعمیرات هرگونه وسایل خانگی –
کاربرد در مصارف صنعتی، جهت تعمیرات و یا تولید هرگونه دستگاه، کالا و محصولات برقی –
کاربرد در مصارف و تعمیرات مرتبط با خودرو نظیر مکانیکی‌ها –
کاربرد در تعمیرات وسایل الکترونیکی مانند گوشی‌های موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و نظایر اینها –
کاربرد در منازل، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، مغازه‌ها، اداره‌ها و سایر –

این مجموعه شامل دو عدد آلن چاقویی ستاره ای و شش گوش که بسیار طراجی بی نظیر و ارکونومی عالی دارد که موقع استاده از این آلن احساس رضایت و قدرت می کنید سایز این آلن ها از شماره 1.5/2/2.5/3/4/5/6/8 و ستاره ای ها از سایز T10/15/20/25/30/27//40/9 میباشد.(آلن ستاره ای دینگشی)

قیمت مجموعه 2 عددی آلن چاقویی(مشتی) دینگشی DINGQI

آچار آلن دینگشی DINGQI چیست؟
همانطور که گفته شد، آچار انواع گوناگونی دارد که یکی از آنها آچار آلن می‌باشد. آچار آلن که به صورت اِل مانند است، مقطع آن شمایل شش ضلعی دارد. گفته شده است که نام آلن از اسم یک شرکت آمریکایی در سال ۱۹۱۰ میلادی گرفته شده است که در واقع مختص پیچ‌های آلن که شبیه به یک مهره شش ضلعی است، به کار برده می‌شود. آچار آلن در قیاس با آچارهای قدیمی شکل مدرن‌تری دارد و برای باز و بستن پیچ‌های آلن که در بسیاری از وسایل خانگی، اتومبیل و برخی از وسایل برقی به کار برده شده است، استفاده می شود. پیچ های آلن نیز مانند مقطع آچار، شکل هندسی و شش ضلعی دارند که به راحتی می‌توان با گیر انداختن آچار آلن در پیچ آن را به حرکت درآورد. آچارهای الن، اغلب برای پیچ‌های شش گوش به کار برده می‌شود. اگرچه از آچار آلن می توان در مصارف گوناگون استفاده کرد اما مهمترین کاربرد آن اغلب جهت تعمیرات اتومبیل و دستگاه‌های صنعتی است. از دیگر کاربردهای آن تعمیر وسایل خانگی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، ماکروفر و نظایر اینها است که پیچ‌هایی در اینگونه وسایل به کار رفته که برای باز و بسته کردن آنها حتما نیاز به داشتن آچار آلن است. بدین ترتیب اغلب تعمیرکاران یک سِت کامل از انواع آچار آلن را همیشه با خود به همراه دارند. قابل ذکر است که بهترین و مرغوب ترین نوع آچار آلن از فولاد ساخته شده و دسته‌های بلندتری را نیز شامل می‌شود. اگر چه در کاور این نوع آچارها سایزهای متعددی گنجانده شده که هر یک از اندازه‌های آن برای تعمیرات ابزارآلات به کار آماده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. بطور کلی بهتر آن است که برای انتخاب آچار، آچارهایی که از فلز ساخته شده اند و در ساخت آنها از کروم وانادیوم به کار رفته است را تهیه کنید. آبکاری با کروم بر سطح فلزی آچار سبب می‌شود که زنگ زدگی و یا از هرگونه ضربه احتمالی جلوگیری شود. همچنین در هنگام خرید آچار توجه داشته باشید که ترک خوردگی و یا آسیبی بر آچار دیده نشود. پیشنهاد می‌شود قبل از خرید و یا تهیه آچار موارد کاربردی و مصرفی آنها را بهتر بشناسیم تا بتوانیم انتخاب دقیق‌تری داشته باشیم