حدیده لوله ریجید RIDGID

دستگاه Ridgid-Threading

حدیده لوله ریجید RIDGID

حدیده های لوله ریجید RIDGID دو دسته اند:

حدیده لوله دستی ریجید که دو مدل هستند 1- حدیده 11 R RIDGID و 2-حدیده 12R RIDGID

حدیده ریجید RIDGID لوله برقی دو دسته اند:1 حدیده لوله برقی پرتابل ریجید RIDGID و2-حدیده لوله برقی رومیزی ریجید RIDGID

حدیده ریجید RIDGID چیست:

عملیات براده برداری فلزات را حدیده کاری می نامند. در بسیاری از کارگاه های صنعتی بعد از تولید قطعات فلزی میله ای شکل، لازم است عملیاتی مانند براده برداری یا حدیده کاری بر روی آن ها انجام شود تا قطعاتی مانند پیچ ساخته شود. انواع گوناگون از دستگاه ها برای عملیات حدیده کاری در بازار موجود است که استفاده از آن ها، به اندازه و آلیاژ فلزات بستگی دارد.

حدیده لوله ریجید RIDGID

حدیده لوله برقی پرتابل ریجید:

1-حدیده برقی پرتابل 690 ریجید 

2-حدیده برقی پرتابل 600 ریجید 

3-حدیده برقی پرتابل 700 ریجید

حدیده لوله برقی رومیزی ریجید 

1-حدیده رومیزی ریجید 

1-حدیده رومیزی ریجید RIDGID مدل 535

2-حدیده رومیزی ریجید مدل 1224

3-حدیده رومیزی ریجید مدل 300

4-حدیده رومیزی ریجید مدل 300 COMPACT

دستگاه حدیده زن رومیزی برقی ریجید RIDGID مدل 300

دستگاه رزوه زنی: لوله، مجرا و میله را در مرکز قرار می دهد، لوله، مجرا و میله را می چرخاند، برش سریع و کارآمد، رزوه کاری و باز کردن لوله را به طور تمیز و آسان انجام می دهد.
کیت کامل: شامل یک دستگاه درایو قدرت، پایه با سینی، کالسکه با اهرم، ریمر، کاتر، سر قالب، 1/2 اینچ. به 2 اینچ قالب های آلیاژی و یک روغن کش با 1 گالن روغن برش نخ درجه یک
قدرت قابل اطمینان: دستگاه پاور درایو با سرعت 36 دور در دقیقه می چرخد و دارای چاک سرعت RIDGID و موتور جهانی 1/2 اسب بخار برگشت پذیر است.
کاربردهای راحت: ایده آل برای کاربردهای رزوه کشی و رول کردن با کالسکه طراحی شده برای نگه داشتن ابزار نخ و سوار شدن بر روی میله های پشتیبانی سنگین
حمل و نقل سریع و راه اندازی: دستگاه سبک وزن با سینی قفل یکپارچه پایه و پایه های تاشو آسان است و حمل و نقل با استفاده از چرخ های حمل و نقل همراه ساده است.

 دستگاه حدیده رومیزی ریجید RIDGID مدل 300 COMPACT

امکانات
عملکرد ثابت شده در کارهای سنگین
سبک وزن و طراحی قابل حمل.
حمل و نقل و راه اندازی سریع.
سیستم روغن خودکفا با کنترل جریان قابل تنظیم.
تطبیق پذیری برای نخ و شیار.
عملکرد بی صدا
مشخصات فنی
ظرفیت لوله 1/8 اینچ – 2 اینچ (3mm-50mm).

ظرفیت پیچ 1/4 اینچ – 2 اینچ (6mm-50mm).

موتور کنترل سنگین چرخشی FOR/OFF/REV با سوئیچ پایی یکپارچه.

از نوع ChuckHammer با درج‌های فک قابل تعویض.

سیستم روغن کاری از طریق سر، با مخزن روغن یکپارچه. پمپ ژروتور خود پرایمینگ، جریان ثابت.

دستگاه Ridgid 300 Threader

دستگاه حدیده لوله ridgid مدل 535

رزوه زنی لوله ماشین رزوه زنی مدل 535 استحکام ماشین کار صنعت را حفظ می کند و در عین حال ویژگی هایی را اضافه می کند که باعث بهره وری بیشتر عملیات رزوه زنی می شود. سینی تراشه بزرگ و مخزن روغن 535 را برای رزوه زنی بدون وقفه طولانی تر ایده آل می کند. 535 حول محور حداکثر زمان کار با ارتقاهایی که برای متخصص لوله کشی اهمیت دارد طراحی شده است. کاربران همچنین از اشتراک قطعات بین 535، 535A اتوماتیک و سایر تجهیزات RIDGID بهره می برند.

حدیده رومیزی ریجید RIDGID مدل 1224

ماشین رزوه کاری 1224: به ایجاد کارآمد انتهای رزوه ای برای اتصال لوله و اتصالات در کاربردهای مختلف و با سهولت کمک می کند.
همه کاره: قادر به رزوه کشی طیف وسیعی از لوله ها از جمله لوله های مشکی، گالوانیزه و روکش پلاستیکی، فولاد ضد زنگ، IMC و کانال دیواری سنگین و میله تا 30 راکول C
موتور القایی قدرتمند: سرعت ثابت و گشتاور بهینه را فراهم می کند و به طور همزمان به کاهش سطح نویز کمک می کند.
سیستم یکپارچه از طریق سر: به راحتی نخ را سیل می کند و هد را روان می کند و تراشه ها را پاک می کند.
ویژگی های اضافی: دستگاه 120 ولت دارای سرهای قالب 1/4″-2″ و همچنین 1-1/2″-4″ است و می تواند روی میز کار یا پایه RIDGID نصب شود 

دستگاه حدیده زن ریجید 1224
دستگاه Ridgid-Threading

رزوه های لوله رزوه هایی هستند که برای اتصال روی دیواره لوله قرار گرفته اند. رزوه های لوله 55 درجه بدون آب بندی و رزوه های لوله 55 درجه آب بندی شده وجود دارد. عمدتاً برای اتصال خط لوله استفاده می شود، به طوری که رزوه های داخلی و خارجی آن نزدیک به هم مطابقت دارند، دو نوع لوله مستقیم وجود دارد. و لوله مخروطی.
رزوه های لوله رایج عمدتاً شامل موارد زیر است: NPT، PT، G و غیره.

1) NPT مخفف National (American) Pipe Thread می باشد که متعلق به استاندارد آمریکایی رزوه لوله مخروطی 60 درجه است و در آمریکای شمالی استفاده می شود.

2) PT (BSPT) مخفف Pipe Thread است. این یک رزوه لوله مخروطی 55 درجه است. متعلق به خانواده نخ های Whitworth است. بیشتر در اروپا و کشورهای مشترک المنافع استفاده می شود. اغلب در صنعت لوله کشی آب و گاز با مخروطی 1:16 استفاده می شود.

3) G یک رزوه لوله 55 درجه بدون آب بندی، متعلق به خانواده رزوه Whitworth است. علامت گذاری شده با G نشان دهنده رشته های استوانه ای است. استاندارد ملی به GB/T7307-2001 اشاره دارد.

حدیده ریجید RIDGID

Ridge Tool Company یک شرکت تولیدی آمریکایی است که ابزارهایی را با نام تجاری Ridgid تولید و توزیع می کند. این شرکت در سال 1923 در نورث ریج ویل، اوهایو تأسیس شد. در سال 1943، آن را به مکان فعلی خود در Elyria، اوهایو نقل مکان کرد، و در سال 1966، آن را به طور کامل تحت مالکیت Emerson الکتریک تبدیل شد.

ابزارهای Ridgid در صنایع لوله کشی، اتصالات لوله، ساخت و ساز و تهویه مطبوع هدف قرار می گیرند. این نام تجاری بیشتر به خاطر آچارهای لوله قرمز متمایز خود شناخته شده است، اما این شرکت بیش از 300 نوع مختلف ابزار تولید می کند. این شرکت همچنین ابزارهای برقی را که عمدتاً توسط TTI ساخته می‌شوند، و واکس‌های مرطوب/خشک ساخته شده توسط شرکت مادر Emerson می‌فروشد.

ریجید از سال 1935 تا 2016 یک تقویم پین آپ تولید کرد. بازخوانی های اولیه آثار پین آپ هنرمند آمریکایی جورج پتی را به نمایش گذاشت. مدل هایی که در تقویم ظاهر شده اند عبارتند از راکل ولش و بروک برک.

و در صنایع نفت،گاز،پتروشیمی،پالایشگاه،فولاد،سیمان… کاربرد دارد.

generalsanat_vahid وب‌سایت

نظرات بسته شده است.